abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47275352
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:35 schreef Pritt het volgende:
Jaap hoort niet in een huis maar in een varkensstal.
Jij hoort niet hier maar in voetbal
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_47276469
Deze pro Huub forum begint de taal van dit kereltje aan te nemen
vet varken, naar een varkensstal,ect ect ,bah
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:26:36 #53
36022 Heathen
Its No Game
pi_47277208
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:37 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij hoort niet hier maar in voetbal
Maar misschien zou je ook eens duidelijk kunnen maken waarom.
Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:28:13 #54
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_47277259
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_47278246
Is er nog iets gebeurd n.a.v gisternacht tussen Jaap en Huub???
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 21:02:03 #56
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47278614
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:53 schreef carpediem23 het volgende:
Is er nog iets gebeurd n.a.v gisternacht tussen Jaap en Huub???
Ze hebben nog even tegen elkaar geschreeuwd
pi_47278778
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef Heathen het volgende:

[..]

Maar misschien zou je ook eens duidelijk kunnen maken waarom.
Jaap is door de selectie gekomen, dus voorlopig hoort hij nog in het huis
Hij zegt van niet, maar dat hij in een zwijnenstal hoort (zal wel als grap bedoelt zijn, maar zo briljant vond ik hem niet).
Dan zeg ik tegen deze poster dat hij maar beter naar zijn eigen zwijnenstal terug kan gaan, want hij hoort hier niet (gezien een korte blik in zijn postgeschiedenis)

Het is een fok user dus eigenlijk hoort hij hier wel, net zoals jaap in het huis hoort.

Ik hoop dat je het nu begrijpt, want ik geloof niet dat ik nog zin heb jou veel uit te gaan leggen
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:14:53 #58
36022 Heathen
Its No Game
pi_47279106
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:06 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jaap is door de selectie gekomen, dus voorlopig hoort hij nog in het huis
Hij zegt van niet, maar dat hij in een zwijnenstal hoort (zal wel als grap bedoelt zijn, maar zo briljant vond ik hem niet).
Dan zeg ik tegen deze poster dat hij maar beter naar zijn eigen zwijnenstal terug kan gaan, want hij hoort hier niet (gezien een korte blik in zijn postgeschiedenis)

Het is een fok user dus eigenlijk hoort hij hier wel, net zoals jaap in het huis hoort.

Ik hoop dat je het nu begrijpt, want ik geloof niet dat ik nog zin heb jou veel uit te gaan leggen
Ten eerste snap ik niet dat hoewel je maar één knopje elke keer indrukt je meerder leestekens en letters in je post voorkomen.
Ten tweede, nee het grapje is inderdaad niet echt briljant. Trouwens dat woord 'briljant' wordt de laatste tijd op een dusdanige manier mishandeld dat 'briljant' nu evenredig verworven is aan 'goed'. In het verleden was dit niet het geval. Hoe dan ook maken verschillende grappen achter elkaar ook nog weinig indruk met de zojuist gemaakte voorbeeld. Dus waarom je speciafiek op hem dan moet reageren begrijp ik niet. Maak dan een algemeen pleidooi.
Verder begrijp ik het. Dank.
pi_47279384
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:14 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ten eerste snap ik niet dat hoewel je maar één knopje elke keer indrukt je meerder leestekens en letters in je post voorkomen.
quote:
Ten tweede, nee het grapje is inderdaad niet echt briljant.
En topicvervuilend vooral
quote:
Trouwens dat woord 'briljant' wordt de laatste tijd op een dusdanige manier mishandeld dat 'briljant' nu evenredig verworven is aan 'goed'. In het verleden was dit niet het geval. Hoe dan ook maken verschillende grappen achter elkaar ook nog weinig indruk met de zojuist gemaakte voorbeeld.
Wel eens van een stijlfiguur gehoord?
quote:
Dus waarom je speciafiek op hem dan moet reageren begrijp ik niet. Maak dan een algemeen pleidooi.
Ik snap op mijn beurt dan weer niet waarom jij voor hem in de bres moet springen
Terwijl ik op mijn manier gewoon ageer tegen een topicvervuilende goedkope grap
quote:
Verder begrijp ik het. Dank.
Toch nog wat
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 21:24:47 #60
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47279462
Kan iemand de TT veranderen in Heathen Versus PC eend ?
pi_47280012
Ik vind dat Huub regelmatig veel te ver is gegaan jegens Jaap door hem voor alles en nog wat uit te schelden wat puur gebaseerd is op zijn physieke voorkomen.
Maar ik heb een aantal punten wat ik uiterst vreemd vind aan dit gedrag van Huub:
-Ten eerste , Nathanael deed dit zelfde gedrag als Huub doet bij Jaap ook bij Huub. Dus ik vermoed dat er een soort script is dat de nieuwkomers een vijand krijgen toegewezen en zo voor kijkcijfers moeten zorgen ofzo. Jaap zal wel alleen toegelaten zijn in het huis om bij het kamp Brian Natasia te horen, aangezien er niet veel mensen zijn die dit doen hebben ze dus een dik persoon gezocht die wil afvallen en die in Natasia en Brian zijn sportmaatjes kon vinden.
En daarnaast zou Huub door het gedrag van Satan jegens hem ook beter moeten weten, en zou hij zichzelf niet zo voor lul moeten zetten als Nathahanael. BIjvoorbeel die avond dat Huub eindelijk wat terug deed tegen Nathanael, en dat Nathahanel toen ging janken en gelijk ging bellen voor pysiek geweld. Huub deed dit gisteren ook toen Jaap wat bij hem terug deed. Hij zou toch beter moeten weten.
- Ten tweede, ik vind Huub niet het figuur ervoor om een persoon zo grof te pakken op puur zijn uitelijk. Het lijkt soms net alsof hij het allemaal speelt. Zoals gisteren met die Ruzie, toen hij dat glas naar Jaap gooide , dat vond ik er erg nep uitzien. Het was niet echt gemeende woede volgens mij.
- Daarnaast begrijp ik niet dat Huub dit doet op nationale televisie, hij krijgt toch zo een negatief imago opgeplakt lijkt me. Huub was erg leuk als underdog, maar nu slaat hij wat mij betreft echt te ver door.
Volgens mij heeft Huub teveel streams gekeken toen hij weg was, en weet hij te veel. Hij is veel te veel met de camera bezig en ik denk dat dit hem op langere termijn ook zal opbreken.

Mischien heb ik wel gewoon een te positief beeld van Huub, en zit er achter die vriendelijke facade toch eigenlijk gewoon een onprettig persoon. Als Huub een twee meter grote gast was en er vrij agressief uit zag en hij hetzelfde gedrag vertoonde als nu had hij al veel minder fans gehad denk ik
pi_47281128
JAAP
De kotsende Jabba de Hut die vrouwen minacht en zich alleen rijdend tegen een 'kabouter' met vreten uit zijn bek dribbelend kan verlekkeren?

Jaap, de perverse aanrander die bij binnenkomst met glimmende kraaloogjes (naglanzend van een uitbundig bezoek aan Mac D) verkondigd dat hij een Huub gaat afvallen? De minachting bij binnenkomst voor zich uit schreeuwend? De kabouter met kabouterdrankjes wegduwende stinkende Jaap die zich naakt over de vloer voorttrekt omdat hij te stom was om zich ooit een beperking op te leggen?

Jaap... die anderen verantwoordelijk maakt voor zijn eigen welzijn? Die zielige figuur? De ach gossie Japio? Die over de plee piest en zijn verdere omgeving erger bevuilt dan welk dier dan ook zou doen?

Jaap, die werkelijk in de 'normale' maatschappij zelfs door zijn eigen moeder is uitgekotst. Waar niemand nog enigzins de moeite neemt dat walchelijke druipende stuk lebbervet nog als mens te benoemen?
Over die vreselijke gore boeren in het gezicht spugen van normale mensen Jaap? Dat stuk goor vloervet?

Sorry hoor. Als je daar nog iets fatsoenlijks inziet............ mankeer je werkelijk wat in je bovenkamer.

Ik hoop dat de Jaapliefhebbers eindelijk hun ogen eens opendoen en zien wat ik al dagenlang niet meer van mijn netvlies krijg! Ik hoor zijn boer nog steeds en ik ben er inmiddels ruim een etmaal kotsmisselijk van.
Zal wel aan mij liggen. Maar wat zou het fijn zijn als die vieze gore Jaap er misselijk van worden. Zo misselijk dat hij stopt met vreten!
pi_47281407
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:01 schreef Lieve het volgende:
JAAP
De kotsende Jabba de Hut die vrouwen minacht en zich alleen rijdend tegen een 'kabouter' met vreten uit zijn bek dribbelend kan verlekkeren?

Jaap, de perverse aanrander die bij binnenkomst met glimmende kraaloogjes (naglanzend van een uitbundig bezoek aan Mac D) verkondigd dat hij een Huub gaat afvallen? De minachting bij binnenkomst voor zich uit schreeuwend? De kabouter met kabouterdrankjes wegduwende stinkende Jaap die zich naakt over de vloer voorttrekt omdat hij te stom was om zich ooit een beperking op te leggen?

Jaap... die anderen verantwoordelijk maakt voor zijn eigen welzijn? Die zielige figuur? De ach gossie Japio? Die over de plee piest en zijn verdere omgeving erger bevuilt dan welk dier dan ook zou doen?

Jaap, die werkelijk in de 'normale' maatschappij zelfs door zijn eigen moeder is uitgekotst. Waar niemand nog enigzins de moeite neemt dat walchelijke druipende stuk lebbervet nog als mens te benoemen?
Over die vreselijke gore boeren in het gezicht spugen van normale mensen Jaap? Dat stuk goor vloervet?

Sorry hoor. Als je daar nog iets fatsoenlijks inziet............ mankeer je werkelijk wat in je bovenkamer.

Ik hoop dat de Jaapliefhebbers eindelijk hun ogen eens opendoen en zien wat ik al dagenlang niet meer van mijn netvlies krijg! Ik hoor zijn boer nog steeds en ik ben er inmiddels ruim een etmaal kotsmisselijk van.
Zal wel aan mij liggen. Maar wat zou het fijn zijn als die vieze gore Jaap er misselijk van worden. Zo misselijk dat hij stopt met vreten!
Dit topic gaat over Huub vs Jaap, ik mis iets in jouw verhaal
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 22:19:27 #64
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47281939
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dit topic gaat over Huub vs Jaap, ik mis iets in jouw verhaal
In de eerste zin zie ik anders het woord "kabouter"
pi_47282020
Ik weet zeker dat jij niets mist in mijn verhaal. Je hebt alleen misschien je afspaak met de opticien gemist?

( lieve is bang dat de correctie van je brilleglazen dit keer tegen zal vallen, ik ben blij dat je tot nu toe zoveel hebt mogen missen. )
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:22:52 #66
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_47282108
Huub moet met inhoudelijke argumenten komen in plaats van dat kinderachtige basisschool gedrag van Jaap een vet varken te noemen.
Daaruit maak ik op dat Huub blijkbaar niets zinnigs weet te zeggen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:23:03 #67
36022 Heathen
Its No Game
pi_47282115
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:22 schreef PC eend het volgende:

[..]

Kijk eens naar je avatar.
quote:
En topicvervuilend vooral
Valt relatief mee als je kijkt naar andere zaken.
quote:
Ik snap op mijn beurt dan weer niet waarom jij voor hem in de bres moet springen
Terwijl ik op mijn manier gewoon ageer tegen een topicvervuilende goedkope grap
Omdat je heel goed weet dat het voor jou niks zal opleveren.
pi_47282232
heeft die dikzak n waarschuwing?
bart is echt n cutie
pi_47282781
Jaap moet exit. Hij heeft de regels gisteren wel 20x overtreden. De nieuwe regels zijn oa dat je niet de doorgang voor iemand mag blokkeren. Heeft Jaap vele keren gedaan, ondanks alle waarschuwingen van Huub en Eric. Ook heeft Jaap meerdere sigaretten uit de mond van Huub en Eric getrokken en vernield. Ook dat mag niet. Verder was Jaap Eric en Huub constant aan het aanraken ondanks dat ze vele keren aangaven daar niet van gediend te zijn. Toch ging hij door. Een aantal keren toen Huub en Eric wilden bellen trok hij de telefoon uit hun hand.

Huub scheldt Jaap regelmatig uit en dat is wat mij betreft ook laag gedrag, maar valt wél binnen de regels van DGK. Jaap heeft wat mij betreft zo vaak de regels overtreden vannacht, dat een exit haast onvermijdelijk lijkt. Toch zal de redactie hem wel weer houden.
Aan de andere kant is de kans groot dat Jaap over 3 weken er uit wordt gestemd. Dan zijn de makers weer een speler kwijt. Nu kunnen ze hem eruit zetten en zijn plaats door een leuker iemand laten innemen.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 22:51:35 #70
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47283570
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef fredfik het volgende:
-knip-
Blijf je nou overal dat stuk tekst van scanman01 neerplanten?
pi_47284861
IK ben trots op Jaap wat een held, die Huub had niets te zeggen en dan nog die flikker er tussen door schreeuwen.
pi_47290151
Ik heb net naar de gebeurtenissen tussen Jaap en Huub van dinsdagavond zitten kijken (stream 1).

Aanwezig zijn Jaap, Huub, Eric en Brian. Jaap blokkeert de doorgang voor Huub in de keuken. Huub vraagt vaak er langs te mogen en zegt dat blokkeren volgens de regels niet mag. Hij belt vervolgens naar de productie. Die bellen terug en zeggen dat er morgen besloten wordt. Later wil Eric ook bellen met een klacht. Jaap probeert dat te verstoren door de verbinding te verbreken. Jaap gebruikt voortdurend zijn fysiek om Huub te treiteren. Hij gaat met zijn buik tegen Huub aan staan. Er is een incident met een sigaret waarbij het de vraag is of sigaret naar de wang van Jaap gaat of Jaap naar de sigaret. Huub gooit een glas Bacardi Cola o.i.d. en zegt : Dit is me wel een officiële waarschuwing waard. Jaap juicht vervolgens : Van de week weer dit spelletje en Huub is gone. Huub loopt even weg. Jaap belt de productie. Huub wordt gebeld. Hij krijgt een officiële waarschuwing. Het vreemde is dat Jaap diverse malen uit dat hij zeker weet dat hij geen waarschuwing zal krijgen, alsof hij zijn acties vooraf met de productie heeft besproken. Er volgt een gesprek waarin Jaap en Huub elkaar uitdagen tot een gevecht met blote vuisten en een gevecht om de ander in het zwembad te duwen.

Jaap gaat door met herhaalde fysieke provocaties. Hij loopt met zijn buik tegen Huub aan die achteruit loopt. Huub zegt voortdurend : Ik wil niet dat je me aanraakt. Jaap blokkeert Huub weer een paar keer. Jaap pakt enkele malen een sigaret van Huub af. Hij zegt dat het geen persoonlijk bezit is. Eric en Huub zeggen dat het een genotsmiddel is waar je niet aan mag komen. Jaap zegt over de regels : Als het maar actie oplevert mag alles.

Huub heeft eerder rook in het gezicht van Jaap gezicht geblazen. Nu blaast Jaap naar Huub die rookt. Huub blaast weer rook in het gezicht van Jaap. Jaap doet of hij bezwijkt en gaat op zijn rug op de grond liggen. Huub zegt dan : Jou gun ik longkanker en emfyseem. Ik had deze opmerking van Huub al in één van de Cossen gelezen maar daar was hij niet in deze context geplaatst. Het was bovendien een reactie op de opmerking van Jaap aan het begin van het gesprek dat Huub longkanker zou krijgen omdat hij rookt (wat overigens weer een reactie was op de opmerkingen van Huub over de medische gevolgen van het gewicht van Jaap). Huub zegt even later nog dat hij het terug neemt. Jaap blijft fysiek provoceren. Buiten beeld blokkeert Jaap Huub weer. Huub loopt inmiddels om het keukeneiland heen. Jaap blijft fysiek provoceren. Hij achtervolgt Huub. In de Cossen las ik ook dat Huub Jaap meerdere malen rook in het gezicht blies. Maar dat gebeurde altijd als reactie op de fysieke provocaties van Jaap.

Als Huub op het keukeneiland zit maakt hij buiten beeld een voetbeweging als reactie op de fysieke provocatie van Jaap. Jaap gaat onmiddellijk bellen. Huub zegt tegen Brian dat hij zijn been uitstak en dat het afweer was. Huub zegt weer dat hij niet wil dat Jaap aan hem komt. Jaap wordt teruggebeld. Jaap na het telefoongesprek : We mogen niet meer bellen. Natasia verschijnt even : Waarom ga je niet gewoon naar je bed ? Eric noemt het gedrag van Jaap aanranding. Jaap gaat drinken en eten. Huub : Ik sta op het punt hem een klap op zijn bek te geven. Hij speelt het spel wel goed. Dat moet ik hem nageven. Huub tegen Jaap : Na het telefoontje blokkeer je mijn weg niet en ben je in één keer veel verder van me vandaan. Ik snap het niet. Hij vraagt Jaap naar het telefoontje. Jaap zegt dat hij geen officiële waarschuwing heeft en Huub wel. Huub test Jaap door hem te passeren. Jaap blokkeert hem niet.

Huub vraagt Jaap hoeveel serieuze gesprekken hij met Jaap heeft willen voeren. Jaap : Geen. Huub zes. Hij begint ze op te noemen. Jaap herhaalt alleen wat Huub zegt. Ik heb gekeken tot het moment dat Jaap zijn tanden ging poetsen.

Eric mengde zich een enkele keer in het gesprek aan de kant van Huub. Brian stond te glunderen en te giechelen bij de provocerende acties van Jaap t.o.v. Huub.

Mijn mening is dat als de regels dat de doorgang blokkeren niet mag en dat aan andermans genotsmiddelen zitten niet mag inderdaad bestaan, ik heb er niet eerder van gehoord, de productie Jaap n.a.v. zijn provocaties onmiddellijk een officiële waarschuwing had moeten geven. Het is inconsequent dat Huub na één overtreding reeds een officiële waarschuwing krijgt en Jaap na vele overtredingen een, naar ik aanneem, onofficiële. Het gooien van drank door Huub was een gevolg van de vele fysieke provocaties door Jaap en het feit dat de productie niet ingreep.

Ik dacht overigens dat Huub al minstens één waarschuwing had staan en dat een volgende zou betekenen dat hij zou moeten vertrekken maar blijkbaar zijn de regels weer veranderd.
pi_47290918
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Huub moet met inhoudelijke argumenten komen in plaats van dat kinderachtige basisschool gedrag van Jaap een vet varken te noemen.
Daaruit maak ik op dat Huub blijkbaar niets zinnigs weet te zeggen. [afbeelding]
Dat doet Huub volgens mij constant over de domme dingen die Jaap daar in het huis doet. Jaap loopt dan vrijwel altijd weg.
pi_47290967
Volgens mij moet de redactie op treden wat wel en niet mag.

Gaat Huub op Jaap zitten dan zit Huub op Jaap zijn schoot
Gaat Jaap op Huub zitten dan is het fysiek geweld.
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:08:05 #75
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47294294
Ik vind de confrontaties tussen Huub en Jaap zeer vermakelijk, ik hoop dat er nog vele zullen volgen.
May the best man win.

Betreffende de situatie rond de sanctie voor Huub. Huub heeft zich van een zwakke kant laten zien door zich te laten gaan, hij balanceert op het randje van diskwalificatie voor het gebruik van fysiek geweld, en dat zou een aderlating voor het programma zijn. Met dat in de achterliggende gedachte maken de confrontaties tussen Huub en Jaap nog spannender om te kijken. "Will he cross the fucking line?!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')