Jij hoort niet hier maar in voetbalquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:35 schreef Pritt het volgende:
Jaap hoort niet in een huis maar in een varkensstal.
Maar misschien zou je ook eens duidelijk kunnen maken waarom.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hoort niet hier maar in voetbal![]()
Ze hebben nog even tegen elkaar geschreeuwdquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:53 schreef carpediem23 het volgende:
Is er nog iets gebeurd n.a.v gisternacht tussen Jaap en Huub???
Jaap is door de selectie gekomen, dus voorlopig hoort hij nog in het huisquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef Heathen het volgende:
[..]
Maar misschien zou je ook eens duidelijk kunnen maken waarom.
Ten eerste snap ik niet dat hoewel je maar één knopje elke keer indrukt je meerder leestekens en letters in je post voorkomen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jaap is door de selectie gekomen, dus voorlopig hoort hij nog in het huis
Hij zegt van niet, maar dat hij in een zwijnenstal hoort (zal wel als grap bedoelt zijn, maar zo briljant vond ik hem niet).
Dan zeg ik tegen deze poster dat hij maar beter naar zijn eigen zwijnenstal terug kan gaan, want hij hoort hier niet (gezien een korte blik in zijn postgeschiedenis)
Het is een fok user dus eigenlijk hoort hij hier wel, net zoals jaap in het huis hoort.
Ik hoop dat je het nu begrijpt, want ik geloof niet dat ik nog zin heb jou veel uit te gaan leggen
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:14 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ten eerste snap ik niet dat hoewel je maar één knopje elke keer indrukt je meerder leestekens en letters in je post voorkomen.
En topicvervuilend vooralquote:Ten tweede, nee het grapje is inderdaad niet echt briljant.
Wel eens van een stijlfiguur gehoord?quote:Trouwens dat woord 'briljant' wordt de laatste tijd op een dusdanige manier mishandeld dat 'briljant' nu evenredig verworven is aan 'goed'. In het verleden was dit niet het geval. Hoe dan ook maken verschillende grappen achter elkaar ook nog weinig indruk met de zojuist gemaakte voorbeeld.
Ik snap op mijn beurt dan weer niet waarom jij voor hem in de bres moet springenquote:Dus waarom je speciafiek op hem dan moet reageren begrijp ik niet. Maak dan een algemeen pleidooi.
Toch nog watquote:Verder begrijp ik het. Dank.
Dit topic gaat over Huub vs Jaap, ik mis iets in jouw verhaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:01 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
JAAP
![]()
![]()
![]()
![]()
De kotsende Jabba de Hut die vrouwen minacht en zich alleen rijdend tegen een 'kabouter' met vreten uit zijn bek dribbelend kan verlekkeren?
Jaap, de perverse aanrander die bij binnenkomst met glimmende kraaloogjes (naglanzend van een uitbundig bezoek aan Mac D) verkondigd dat hij een Huub gaat afvallen? De minachting bij binnenkomst voor zich uit schreeuwend? De kabouter met kabouterdrankjes wegduwende stinkende Jaap die zich naakt over de vloer voorttrekt omdat hij te stom was om zich ooit een beperking op te leggen?
Jaap... die anderen verantwoordelijk maakt voor zijn eigen welzijn? Die zielige figuur? De ach gossie Japio? Die over de plee piest en zijn verdere omgeving erger bevuilt dan welk dier dan ook zou doen?
Jaap, die werkelijk in de 'normale' maatschappij zelfs door zijn eigen moeder is uitgekotst. Waar niemand nog enigzins de moeite neemt dat walchelijke druipende stuk lebbervet nog als mens te benoemen?
Over die vreselijke gore boeren in het gezicht spugen van normale mensen Jaap? Dat stuk goor vloervet?
Sorry hoor. Als je daar nog iets fatsoenlijks inziet............ mankeer je werkelijk wat in je bovenkamer.
Ik hoop dat de Jaapliefhebbers eindelijk hun ogen eens opendoen en zien wat ik al dagenlang niet meer van mijn netvlies krijg! Ik hoor zijn boer nog steeds en ik ben er inmiddels ruim een etmaal kotsmisselijk van.
Zal wel aan mij liggen. Maar wat zou het fijn zijn als die vieze gore Jaap er misselijk van worden. Zo misselijk dat hij stopt met vreten!
In de eerste zin zie ik anders het woord "kabouter"quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Huub vs Jaap, ik mis iets in jouw verhaal![]()
Kijk eens naar je avatar.quote:
Valt relatief mee als je kijkt naar andere zaken.quote:En topicvervuilend vooral![]()
Omdat je heel goed weet dat het voor jou niks zal opleveren.quote:Ik snap op mijn beurt dan weer niet waarom jij voor hem in de bres moet springen
Terwijl ik op mijn manier gewoon ageer tegen een topicvervuilende goedkope grap
Blijf je nou overal dat stuk tekst van scanman01 neerplanten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef fredfik het volgende:
-knip-
Dat doet Huub volgens mij constant over de domme dingen die Jaap daar in het huis doet. Jaap loopt dan vrijwel altijd weg.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Huub moet met inhoudelijke argumenten komen in plaats van dat kinderachtige basisschool gedrag van Jaap een vet varken te noemen.
Daaruit maak ik op dat Huub blijkbaar niets zinnigs weet te zeggen. [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |