abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191369
Probeert V Bart nog steeds af te schilderen als homo? De stukjes in de eerste helft waren erg inspirerend: Bart die vraagt aan Maurice "wie is die jongen" (foto), Bart die weer erg speels met de anderen omgaat, Maurice die na een encoutertje met lichamelijk contact een beetje voor zich uit brabbelt: Ja, maar ze moeten wel van me afblijven...

En buiten dit alles was de eerste erectie in beeld! Zomaar, FLOEPS in een hartjes-boxershort, dat nog net wel gelukkig... (toevallig van Bart, maar dat voegt niets toe aan de vermeende homosexualiteit van Bart.) Een beetje lame van V als ze echt proberen voort te breien op Martin's insinuaties!

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_191370
Hou er maar rekening mee.
Bart ziet ws zelf ook wel een beetje in dat het niet echt wat gaat worden met Sabine en V. gaat nu ombuigen. Z'n mooie kop met het inmiddels bekende handjes-gebaar (cvan de eerste avond) waarmee de eindleader altijd afsloot was nu vervangen door een lachende Willem.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_191371
Jahaa! V probeerd opnieuw Bart als een flikkertje te positioneren vanavond.
Toen Maurice in z´n blote bovenlijf tegenover Bart stond zei Bart" Als je er zo bij staat
moet ik er even aan zitten" en begon Maurice te stompuh
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_191372
Na alle berichten in de media over de samenstelling van de groep, waarin ook gepleit werd voor de aanwezigheid van homo, doet mij dit niets verbazen!
pi_191373
En de opmaaksessie met Karin zal ook niet geholpen hebben...
Ze moeten zich wel ECHT vervelen dat Bart zich door Karin mascara laat aansmeren!
En wel echt weinig beeldmateriaal hebben om dat nog uit te zenden ook.
pi_191374
Dus toch een homo?

zondag 26 september 1999 @ 22:28:00 #7
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191375
En? Rolf Wouters gebruikt ook duidelijk mascara....en NOG zie je z'n rimpels!
pi_191376
Er komen vast nog wel bodypaint sessies. Bianca neemt initiatief om de anderen te tatoeren met stoepkrijt, dan komen de brouwseltjes van ketjap en wordt 't allemaal toch nog gezellie.
pi_191377
jaja die Bart, volgens mij is dit hetzelfde als met Martin, V die probeert ons te manipuleren!
I'm back, big as life and twice as ugly!
  zondag 26 september 1999 @ 23:11:00 #10
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_191378
Maar zonder dollen beste forum genoten:

Even een rondje.
Wie denkt ECHT dat we nog een coming out van Bart gaan beleven ??
a) Ja zekers
b) Zou kunnen
c) Echt niet

Ik zal beginnen:
de eerste keer dat Martin erover begon dacht ik; die is gek. Inmiddels weet ik dat niet meer zeker, dus b) Zou kunnen.

pi_191379
ik denk ook B> zou kunnen
die gozer spoort gewoon niet helemaal.
net wat willem ook een keer zei (tara trouwens ook, maar die ligt eruit) dat bart niet helemaal open is. en zich anders probeert voor te doen dan die is.

Lukas http://www.cama.nl/BigBro

http://surf.to/BigBro

zondag 26 september 1999 @ 23:19:00 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_191380
Mr N.

c) echt niet, misschien is ie bi of gay,
maar als hij het tot nu toe niet gedurfd heeft gaat hij er ook niet on national television mee beginnen denk ik

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_191381
B: zou kunnen!
Ligt aan het contract, denk ik dan maar!
pi_191382
ik denk dat ie homo is, maar er nu zelf pas achter komt of zo....hehehe.

10 oktober hlaqf 8 's ochtends....
Ruud: AU!!! GVD pijn in me ass!
Sabine: oh hoe komt dat?
Ruud: Weet ik het, waar is Bart?
Sabine: onder de douche denk ik....

Sorry moest ff

pi_191383
Bart met een odol, in een foute onderbroek,die de kippen gaat voeren en zelfs met ze praat (zou hij een neefje zijn van Prinses Irene: die doet het met bomen), dit zijn niet de beelden waar ik op zit te wachten als ik van mijn werk terugkom en al smachtend de opgenomen samenvatting ga kijken.....
En nu moet ik me ook nog eens op mijn hoofd krabbelen of Martin misschien toch wel gelijk had....

"Ik ben een jaar met die gozer omgegaan en toen kwam ik er achter dat hij verliefd op me was".......

Ja tuurlijk!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zondag 26 september 1999 @ 23:34:00 #16
45 SiGNe
pi_191384
En dat zal niet voor niets zijn.
pi_191385
ZEKER WETEN EEN A: HOMO!
Bart weet alleen niet of ie nou wel of niet moet toegeven. Kijk als ie dat nou wel doet
dan zal wel de gehele homobeweging achter hem staan...hihiihihi. Bovendien krijgt dan een vast kontrakt bij Endemol, dus dat betekend weer flappen voor hem. Homo dus

pi_191386
ik bedoelde hier niks mee hoor!
  zondag 26 september 1999 @ 23:58:00 #19
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_191387
Tussenstand: onbepaald met een lichte voorkeur voor b) Zou kunnen.
D: Weer terug naar jou Rolphie, kan jij al wat zien van waar jij staat?
R: Nee Daphnix, volgens mij slaapt ie no... hee wat is dat nou, het kippenhok beweegt. Bart ! 'tis Bart die daar blijkbaar geslapen heeft. Maar wie lag er dan in zijn bed?
D: Zo ziet u maar weer; het blijft spannend bij BB. Kijk morgenavond weer om te horen hoe de kippen het gevonden hebben.
pi_191388
Jongens, wat een goede motivaties allemaal! Erg verheugend als ik weer ff bij kom lezen...(kom terug van Austin Powers...Shagadelic!!!)

Wat ik nou zelf denk? Misschien neigt 'ie naar bi, maar op tv zal er nix gebeuren met hetzelfde geslacht. Met Sabinewine heeeeel misschien wel, maar dat zien we de volgende keer weer, bij Big Brother (eindtune)!!!!

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_191389
die film is geweldig man! (just the two of us, YOU AND I)

Ik weet het echt niet met die Bart, straks blijkt gewoon die Maurice een poot

maandag 27 september 1999 @ 01:13:00 #22
45 SiGNe
pi_191390
signature zegt genoeg, toch?
nou Grrrly ?
pi_191391
OOOrwww, totally RANDY!!!

GGGRrrrrrrrrrrrrrrGrrrrrrrprrrrr

Fok!zine 2 the rescue!!!
  maandag 27 september 1999 @ 01:19:00 #24
45 SiGNe