abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191394
Shagwell is my name, shagging well my reputation.....

Don't go there girlfriend!

I'm back, big as life and twice as ugly!
  maandag 27 september 1999 @ 01:28:00 #27
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191395
Nee borisje....
Shagwell by name, shag very well by reputation.
hey ik kan het weten
pi_191396
Nee bart is, denk ik, geen homo. En als ie 't al is dan moet ie 't voor zichzelf nog toegeven (hij gewoon behoefte aan lichamelijk contact). En hij zal zeer zeker niet gaan toegeven dat ie homo is, omdat ie veel te bang is om af te gaan. (Kijk hoe die reageerde toen ie hoorde dat ie genomineerd was). (Niet dat ik wil zeggen dat je afgaat als je homo bent, maar zo ziet "macho"-bart dat waarschijnlijk wel.

Veronica laat die beelden alleen maar zien, om het meer op een "standaard soap" te laten lijken: Liefde, Bedrog, Relaties, Ellende, Seks (alleen masturbatie toe nu toe dan). Allemaal goedkope emotie (in bb dan) om te zorgen dat de kijker blijft kijken en erover gaat lullen ("Zou Bart een homo zijn", etc etc). Ik bedoel er wordt zelfs topic(s) over gemaakt hier dat zegt toch al genoeg. Veronica hoeft alleen maar hier te kijken of iets "aanslaat".

PS.
Austin Powers II is een ongelooflijk slechte meuk film.

PPS.
GO, binnenkort in de bioscoop is ernorm goed.

Al klinkt een gezegde nog zo raar,
als het rijmt is het waar.
pi_191397
ik moet zeggen dat ik t best wel eens ben met roger,
austin powers is een slechte film

maar ik vind ook dat jullie bart een beetje met rust moet en laten,elk gezond mens (een man dan) heeft s'morgens een odol,dat wil nix zeggen
foute boxer?, dan heb je de mijne nog niet gezien (sexende varkens)
als jullie echt iemand willen afkraken neem dan jantje smit

Error 404 MACE T. ACE not found
pi_191398
toch wel ff mee eens ja,
Volgens mij is Brt dus echt geen homo, willem of maurice eerder maart ,bart. neh
pi_191399
C!!!

Het enige moment waarop Bart zich als homo zou kunnen voordoen, is als hij denkt dat hij er beter van wordt. Door bijvoorbeeld de baas van z'n broer te pepen als hij denkt dat hij daardoor niet langer als afwashulp hoeft te werken, maar als schoenenpoetser aan de slag kan. Dan wordt-ie ten minste weer gezien.

pi_191400
Ok Mace, iedere gezonde man heeft 's ochtends een odol, maar dat wil nog niet zeggen dat ik op de odol van Bart zit te wachten.
Jantje Smit zou een leuke muzikale bijdrage kunnen leveren aan het hele BB-gebeuren...

"Go" is inderdaad een must-see-film.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_191401
En als Bart met rust gelaten wilde worden, had hij thuis moeten blijven of in die Zwitserse cafetaria moeten werken.
Als je aan BB deelneemt, sta je nu eenmaal in de picture...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_191402
SiGNe, ik krijg net de film thuis op video binnen en helaas moet ik je helemaal gelijk geven!
SORRY!

"Don't go there girlfriend"

I'm back, big as life and twice as ugly!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')