Ja en dan heb ik ook kabeltjes en technische kennis nodigquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Met een tv kaart in je pc(maar die moet je dan wel hebben uiteraard...)
Kan er zo wel een paar aanwijzen die staan te springen om 'stekkers in te pluggen'quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik ook kabeltjes en technische kennis nodig
Alleen een tv kabel, en een programma waarmee je alleen op 'rec' hoeft te raggenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik ook kabeltjes en technische kennis nodig
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kan er zo wel een paar aanwijzen die staan te springen om 'stekkers in te pluggen'
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kan er zo wel een paar aanwijzen die staan te springen om 'stekkers in te pluggen'
Hier ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef francis997 het volgende:
nog 20 minuutjes...en dan is mijn stageweek voorbij..
bij mij officieel ook 2 daagjes...do van 8.30 tot 15.15, en vr. neem ik "vrij" ik ga dan voor de dochter van mijn moeders beste vriendin invallen in haar broers bedrijfje, en krijg 80¤ betaald voor die ene dagquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef Teije het volgende:
[..]
Hier ookwel nog 2 dagen school vanaf 08:30 t/m 16:30
![]()
Dat is geen slechte "vergoeding" nee, ik neem zo af en toe ook wel eens "vrij" op de vrijdag. 9 van de 10 keer zijn het toch weer van die waardelose/nuttelose lessenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:42 schreef francis997 het volgende:
[..]
bij mij officieel ook 2 daagjes...do van 8.30 tot 15.15, en vr. neem ik "vrij" ik ga dan voor de dochter van mijn moeders beste vriendin invallen in haar broers bedrijfje, en krijg 80¤ betaald voor die ene dag. dus tja, dan ga ik liever 1 dagje aan het werk
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als je het lessen wil noemen, meestal is het binnekomen, opdracht krijgen, opdracht maken, opdracht inleveren en dan lekker internetten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:43 schreef Teije het volgende:
[..]
Dat is geen slechte "vergoeding" nee, ik neem zo af en toe ook wel eens "vrij" op de vrijdag. 9 van de 10 keer zijn het toch weer van die waardelose/nuttelose lessen![]()
Precies! ze kunnen net zo goed de lessen schrappen en gewoon de opdrachten thuis opsturenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef francis997 het volgende:
[..]
Als je het lessen wil noemen, meestal is het binnekomen, opdracht krijgen, opdracht maken, opdracht inleveren en dan lekker internetten.
LOI heet datquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:49 schreef Teije het volgende:
[..]
Precies! ze kunnen net zo goed de lessen schrappen en gewoon de opdrachten thuis opsturen![]()
juist..dat zouden ze moeten doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:49 schreef Teije het volgende:
[..]
Precies! ze kunnen net zo goed de lessen schrappen en gewoon de opdrachten thuis opsturen![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:53 schreef francis997 het volgende:
[..]
juist..dat zouden ze moeten doen.
Maar ik hou het weer eens voor gezien. Ik ga maar eens naar huis.Tot volgende week
Aan het einde van deze studie naar Australie voor een paar maandenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:55 schreef Katana het volgende:
Nog een half uur
Zat net ff op Djoser.nl te kijken. Ben van plan om volgend jaar na mn afstuderen een maand naar Zuid Amerika te gaan. Echt veel mooie reizen op Djoser
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef lienelien het volgende:
ik wil niet meer.
Lijkt me ook gaaf, maar woon jij op jezelf?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef Teije het volgende:
[..]
Aan het einde van deze studie naar Australie voor een paar maandenduurt helaas nog wel 1.5 jaar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |