quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef Lennox het volgende:
Dynamo Delft klinkt wel (vind ik).
U.D.H.O. wat dan staat voor U Delft Het Onderspitquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef Lennox het volgende:
Dynamo Delft klinkt wel (vind ik).
Delft Devils ofzo kan ook nogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
U.D.H.O. wat dan staat voor U Delft Het Onderspit
Mislukte skilltradequote:Jorge Verea [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 600, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Zal wel heel veel meer salaris gaan vragen vrees ikquote:Joakim Reiziger (130214914)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 8 120
Loon: 1 380 ¤/week
Club: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: briljant Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Dat vind ik toch wel de moeite, op mijn totale salarispost van 30kquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef Lennox het volgende:
Valt toch wel mee. Rond de 5k, vooral omdat het ook nog eens een Nederlander is.
Ik maak nu al bijna geen winstquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:55 schreef Yankee_One het volgende:
alleen maar goedbegint je team ook ergens op te lijken
Als het goed is zit ik vanmiddag rond de 2.4 miljoen. Bovennatuurlijk spits en Uitmuntend keeper wordt het dan maarquote:16-03-2007 Veranderingen in aantocht.
I'm a motherfucking P.I.M.P. Volgens enkele getuigen had de penningmeester dit nummer opgezet en stond hij uit volle borst mee te zingen. De cijfers liegen ook niet. FKPP heeft momenteel aardig wat te spenderen en de verkoop van Ruben Thuring is nog niet afgerond. De coach: Laat de penningmeester nog maar even van zijn geld genieten. Die miljoenen dien ik volgende week in mijn handen te hebben. Een nieuwe spits en keeper zijn bittere noodzaak.
Wordt vervolgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |