pfffff...heb afwas gedaan,gestofzuigd, gestoft, CWI gebeld (quote:
kan iemand me utleggen wat een bladwijzer is.....!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:32 schreef BrandX het volgende:
ik heb de OP ook maar even aan mijn bladwijzers toegevoegd
zie het er met deze snelheid nog wel een keer van komen
![]()
nee mevrouw....quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
dat CWI telefoontje doelde ik op
Vroeg me af hoe dat was afgelopen, maar niet echt goed, maak ik op uit je bericht...
Zie OP...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie het heugelijke Starbucks-in-NL-nieuws al gehoord trouwens.
Dat zuigt behoorlijk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee mevrouw.......U moet het via Inet doen...prettige dag....
JA LEUK ALS DIE KUT SITE VAN JULLIE ERUIT LIGT....![]()
![]()
![]()
![]()
Klik eens met rechts...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kan iemand me utleggen wat een bladwijzer is.....!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pijnlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
Godver, wil ik net even een overheerlijk plakje kaas afsnijden, schaaf ik in m'n hand
Nog nooit meegemaakt...
.. of toevoegen aan favorieten (als JJ een IE gebruiker isquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
Klik eens met rechts...
Dan staat er ergens in het lijstje dat je krijgt "bladwijzer van deze pagina maken"...![]()
oeh, dat is ook effe niet niks, lading kokend water over je heen....quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pijnlijk!
Ik had vorige week ook een hoog kluns gehalte toen ik pasta afgoot en het niet in de wasbak afgoot, maar over mezelf heen. Deed lichtelijk veel zeer
![]()
DONE!!!..thnx!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
Klik eens met rechts...
Dan staat er ergens in het lijstje dat je krijgt "bladwijzer van deze pagina maken"...![]()
Daarna staat ie erbij (als je hebt geklikt en er eventueel een andere naam aan hebt gegeven) en kan je bovenaan op het tabblad bladwijzer klikken en daar is dan een soort snelkoppeling...
IEquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
.. of toevoegen aan favorieten (als JJ een IE gebruiker is)
Oeh... heb ik ook wel eens gehad...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
Godver, wil ik net even een overheerlijk plakje kaas afsnijden, schaaf ik in m'n hand
Nog nooit meegemaakt...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IE
maar dat is weer een andere discussie
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dat kwam niet door een kaasschaaf...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh... heb ik ook wel eens gehad...![]()
Bijna een slagaderlijke bloeding in m'n pols...![]()
Gelukkig was het uiteindelijk meegevallenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh, dat is ook effe niet niks, lading kokend water over je heen....
Dat zal je wel effe gevoeld hebben idd....
Op zich is het maar een klein sneetje, maar die oppervlaktewondjes zuigen het hardst imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |