Zeker net z'n rijbewijs?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft ie idd, en het ergste is, hij heeft voor 7 km de auto nodig, om te gaan squashen
Ik zei al tegen 'm, stap godver op de fiets man, 't is lekker weerW
Maar dat vond hij niet, kutweer om te fietsen en koud enzo
Is dit een onverkapte liefdesverklaring...??quote:
Klein jaar,quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:12 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker net z'n rijbewijs?![]()
Mijn broertjes waren niet anders... die hadden de auto zelfs voor 1.5 km al nodig...![]()
ik zal het dan maar vragen, hoeveel is weinig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik heb me toch een relaxete koopkamer gevonden!
19 vierkante meter, met een terras erbij van 8 vierkante meter, benedenwoning, gedeelde keuken en douche (moet 'm delen met 1 iemand als ik daar ga wonen).
Dat alles voor heel weinig per maand!TERELAXED
Beter kan ik die nemen...
GO FOR IT!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik heb me toch een relaxete koopkamer gevonden!
19 vierkante meter, met een terras erbij van 8 vierkante meter, benedenwoning, gedeelde keuken en douche (moet 'm delen met 1 iemand als ik daar ga wonen).
Dat alles voor heel weinig per maand!TERELAXED
Beter kan ik die nemen...
2 KEER....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Kuukske het volgende:
Halleej! Dat is niet veel.
das voor niks! Nemen als het kan natuurlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
135 de maand.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Is dit een onverkapte liefdesverklaring...??![]()
ja, nemen is makkelijker gezegd dan gedaan..quote:
Was te enthousiast. Excusez moi!quote:
wat eten jullie vroeg zeg....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Nou hier is het ook niet om over naar huis te schrijven hoor.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Inderdaad, het weer is zomers dus hoor je op zomerse tijden te eten! 7 uur half 8 anyone?
Meestal proberen we tussen 6 en 7 te eten, maar dat lukt bijna nooit... dan wordt het eerder tussen 7 en 8...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Inderdaad, het weer is zomers dus hoor je op zomerse tijden te eten! 7 uur half 8 anyone?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Meestal proberen we tussen 6 en 7 te eten, maar dat lukt bijna nooit... dan wordt het eerder tussen 7 en 8...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
nieuwe staat klaar...nou hopen dat het goed gaat....
Ja, ik moet wel...quote:
Naast de knop invoeren (tussen de tekst en de smilies) staat de knop preview..quote:
Je kunt kijken hoe je topic eruit komt te zien.quote:
oh dat...ja heb ik gedaan...alleen de foto's komen er niet op...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Naast de knop invoeren (tussen de tekst en de smilies) staat de knop preview..
Als je daar op klikt, krijg je te zien hoe het er op het forum uit gaat zien...![]()
oh ja!!! je zit nog in de groei...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel...
Ik moet effe íets eten, wat ik moet tot 20:00 naar school...
Anders wordt ik gek, als ik straks niet effe iets eet...
in de groei?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja!!! je zit nog in de groei.....helemaal vergeten...
![]()
de UI van de "members"...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef eer-ik het volgende:
wat bedoel je trouwens met 'de foto's staan er niet in' ?
euhhhhh nee...trouwens..ik krijg net telefoon....IK MOET WEG....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je de code gekopieerd die ik op die website heb gezet?
Wel iets zinnigs bijdragen he!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:00 schreef Sebasser het volgende:
tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |