pfffff...heb afwas gedaan,gestofzuigd, gestoft, CWI gebeld (quote:
kan iemand me utleggen wat een bladwijzer is.....!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:32 schreef BrandX het volgende:
ik heb de OP ook maar even aan mijn bladwijzers toegevoegd
zie het er met deze snelheid nog wel een keer van komen
![]()
nee mevrouw....quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
dat CWI telefoontje doelde ik op
Vroeg me af hoe dat was afgelopen, maar niet echt goed, maak ik op uit je bericht...
Zie OP...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie het heugelijke Starbucks-in-NL-nieuws al gehoord trouwens.
Dat zuigt behoorlijk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee mevrouw.......U moet het via Inet doen...prettige dag....
JA LEUK ALS DIE KUT SITE VAN JULLIE ERUIT LIGT....![]()
![]()
![]()
![]()
Klik eens met rechts...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kan iemand me utleggen wat een bladwijzer is.....!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pijnlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
Godver, wil ik net even een overheerlijk plakje kaas afsnijden, schaaf ik in m'n hand
Nog nooit meegemaakt...
.. of toevoegen aan favorieten (als JJ een IE gebruiker isquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
Klik eens met rechts...
Dan staat er ergens in het lijstje dat je krijgt "bladwijzer van deze pagina maken"...![]()
oeh, dat is ook effe niet niks, lading kokend water over je heen....quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pijnlijk!
Ik had vorige week ook een hoog kluns gehalte toen ik pasta afgoot en het niet in de wasbak afgoot, maar over mezelf heen. Deed lichtelijk veel zeer
![]()
DONE!!!..thnx!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
Klik eens met rechts...
Dan staat er ergens in het lijstje dat je krijgt "bladwijzer van deze pagina maken"...![]()
Daarna staat ie erbij (als je hebt geklikt en er eventueel een andere naam aan hebt gegeven) en kan je bovenaan op het tabblad bladwijzer klikken en daar is dan een soort snelkoppeling...
IEquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
.. of toevoegen aan favorieten (als JJ een IE gebruiker is)
Oeh... heb ik ook wel eens gehad...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
Godver, wil ik net even een overheerlijk plakje kaas afsnijden, schaaf ik in m'n hand
Nog nooit meegemaakt...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IE
maar dat is weer een andere discussie
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dat kwam niet door een kaasschaaf...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh... heb ik ook wel eens gehad...![]()
Bijna een slagaderlijke bloeding in m'n pols...![]()
Gelukkig was het uiteindelijk meegevallenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh, dat is ook effe niet niks, lading kokend water over je heen....
Dat zal je wel effe gevoeld hebben idd....
Op zich is het maar een klein sneetje, maar die oppervlaktewondjes zuigen het hardst imo.
MOEHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
IE...FF......wtf.....HELP!!!!!!
Aju met een du en veel plezierquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:44 schreef BrandX het volgende:
anyways, ik ga uw allen koffieleutende makkers voor de komende uren verlaten, lekker trainen zo!![]()
waarschijnlijk zien jullie mij rond een uurtje of negen vanavond wel verschijnen in nr 8 ofzo![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MOEHAHAHAHAHAHA![]()
IE = internet explorer, FF = FireFox
edit: weer te laat
ach ja, liever laat dan nooit he...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
.....I'm trying here....
![]()
idd....WEER te laat....![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:53 schreef eer-ik het volgende:
nou, dat gaat godverdomme weer lekker
m'n moeder belooft de auto gewoon aan m'n broertje, terwijl ze weet dat ik naar school moet met de auto
Dat wordt even wachten tot ze weer thuis is, en dan even een flinke pot schelden, hier ga ik niet mee akkoord...
Koop zelf een autoquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:53 schreef eer-ik het volgende:
nou, dat gaat godverdomme weer lekker
m'n moeder belooft de auto gewoon aan m'n broertje, terwijl ze weet dat ik naar school moet met de auto
Dat wordt even wachten tot ze weer thuis is, en dan even een flinke pot schelden, hier ga ik niet mee akkoord...
nou hij kan tenminste gebruik maken van een auto....quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef OA het volgende:
[..]
Koop zelf een auto![]()
![]()
Dat ken ik, zooooo vervelend....![]()
Ik vergat nog deze smilie erachter te zetten:quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou hij kan tenminste gebruik maken van een auto....![]()
OMG......quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En Lenny is ook weer terug van weggeweest!
hoe ga je dat aanpakken...?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik ben ook wel blij dat ik gebruik kan maken van die auto (gratis ook nog eens een keer) maar i kvind het wel erg vervelend als iemand anders die auto inplant, op een moment dat ik 'm het hardst nodig heb...
beetje matig vind ik dat...
waarom vat je alles zo negatief....quote:
Je broertje heeft vast wel een fiets en een benenwagen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb tegen d'r gezegd dat dit belachelijk is, en dat ze zelf maar uitzoekt hoe m'n broertje wegkan, ik ga met die auto weg.
Ik voelde me zo'n sukkel na jouw post. Maar ik zal eens proberen wat meer positief op te vatten. Maar bedenk wel dat ik nu weer half aan mijn wiskunde zit!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarom vat je alles zo negatief.......misschien was ik wel blij....
![]()
misschien he....misschien...
heeft ie idd, en het ergste is, hij heeft voor 7 km de auto nodig, om te gaan squashenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:09 schreef OA het volgende:
[..]
Je broertje heeft vast wel een fiets en een benenwagen...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik voelde me zo'n sukkel na jouw post. Maar ik zal eens proberen wat meer positief op te vatten. Maar bedenk wel dat ik nu weer half aan mijn wiskunde zit!![]()
Zeker net z'n rijbewijs?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft ie idd, en het ergste is, hij heeft voor 7 km de auto nodig, om te gaan squashen
Ik zei al tegen 'm, stap godver op de fiets man, 't is lekker weerW
Maar dat vond hij niet, kutweer om te fietsen en koud enzo
Is dit een onverkapte liefdesverklaring...??quote:
Klein jaar,quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:12 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker net z'n rijbewijs?![]()
Mijn broertjes waren niet anders... die hadden de auto zelfs voor 1.5 km al nodig...![]()
ik zal het dan maar vragen, hoeveel is weinig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik heb me toch een relaxete koopkamer gevonden!
19 vierkante meter, met een terras erbij van 8 vierkante meter, benedenwoning, gedeelde keuken en douche (moet 'm delen met 1 iemand als ik daar ga wonen).
Dat alles voor heel weinig per maand!TERELAXED
Beter kan ik die nemen...
GO FOR IT!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik heb me toch een relaxete koopkamer gevonden!
19 vierkante meter, met een terras erbij van 8 vierkante meter, benedenwoning, gedeelde keuken en douche (moet 'm delen met 1 iemand als ik daar ga wonen).
Dat alles voor heel weinig per maand!TERELAXED
Beter kan ik die nemen...
2 KEER....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Kuukske het volgende:
Halleej! Dat is niet veel.
das voor niks! Nemen als het kan natuurlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
135 de maand.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Is dit een onverkapte liefdesverklaring...??![]()
ja, nemen is makkelijker gezegd dan gedaan..quote:
Was te enthousiast. Excusez moi!quote:
wat eten jullie vroeg zeg....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Nou hier is het ook niet om over naar huis te schrijven hoor.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Inderdaad, het weer is zomers dus hoor je op zomerse tijden te eten! 7 uur half 8 anyone?
Meestal proberen we tussen 6 en 7 te eten, maar dat lukt bijna nooit... dan wordt het eerder tussen 7 en 8...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Inderdaad, het weer is zomers dus hoor je op zomerse tijden te eten! 7 uur half 8 anyone?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Meestal proberen we tussen 6 en 7 te eten, maar dat lukt bijna nooit... dan wordt het eerder tussen 7 en 8...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
nieuwe staat klaar...nou hopen dat het goed gaat....
Ja, ik moet wel...quote:
Naast de knop invoeren (tussen de tekst en de smilies) staat de knop preview..quote:
Je kunt kijken hoe je topic eruit komt te zien.quote:
oh dat...ja heb ik gedaan...alleen de foto's komen er niet op...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Naast de knop invoeren (tussen de tekst en de smilies) staat de knop preview..
Als je daar op klikt, krijg je te zien hoe het er op het forum uit gaat zien...![]()
oh ja!!! je zit nog in de groei...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel...
Ik moet effe íets eten, wat ik moet tot 20:00 naar school...
Anders wordt ik gek, als ik straks niet effe iets eet...
in de groei?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja!!! je zit nog in de groei.....helemaal vergeten...
![]()
de UI van de "members"...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef eer-ik het volgende:
wat bedoel je trouwens met 'de foto's staan er niet in' ?
euhhhhh nee...trouwens..ik krijg net telefoon....IK MOET WEG....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je de code gekopieerd die ik op die website heb gezet?
Wel iets zinnigs bijdragen he!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:00 schreef Sebasser het volgende:
tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |