Dan maar niet bejaard wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik val zowat van mijn stoel
Het gaat nog saai worden in het bejaardentehuis
ik begin niet meer aan vrouwen zonder gebruiksaanwjizingquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:23 schreef FredvZ het volgende:
Gefeliciteerd Thrackan, u heeft zojuist de dooddoener-award 2007 gewonnen
Overigens, voor de geïnteresseerden: de TH Rijswijk heeft er een vrijgezelle studente bij.
getver nee, ik drink nooit voor kwart voor elfquote:
Vrouwen met gebruiksaanwijzing zijn veel interessanter, zeker als die gebruiksaanwijzing aardig overeenkomt met die van jezelfquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik begin niet meer aan vrouwen zonder gebruiksaanwjizing
geloof mij nou maar: op het moment supreme zijn die dingen altijd zoekquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:47 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Vrouwen met gebruiksaanwijzing zijn veel interessanter, zeker als die gebruiksaanwijzing aardig overeenkomt met die van jezelf
achterhaaldquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:52 schreef buzzer het volgende:
geloof mij nou maar: op het moment supreme zijn die dingen altijd zoek
incompleetquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:56 schreef FredvZ het volgende:
ongewenst.
verkeerd bezorgdquote:
dan heb je de verkeerde afslag genomenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:57 schreef Originele_Naam het volgende:
bier en tieten tralalalalla
Zijn hier geen tieten danquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Kwa bier zit-ie wel goed... Alleen kwa tieten...
ElisaBeeb is te druk bezig en die van mij zijn niet groot genoeg denk ik...quote:
Meer bier zuipenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ElisaBeeb is te druk bezig en die van mij zijn niet groot genoeg denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |