NOoB!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:06 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
better late then snever
link?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:07 schreef schvvmert het volgende:
Ow en voor de modjes die er nu even niet zijn: Ik krijg zo een reactie van een zwetsneger in een bling topic met hoog ziver gehalte.![]()
FipO!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb van jou vandag al genoeg waardeloze reply's gelezen die genoeg zijn voor nog 2 weken![]()
![]()
ik heb jou gister ook nog gemaildquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:15 schreef schvvmert het volgende:
Een topic over Zwetsnegers in ONZ werkt ook niet want dat staat niet in zijn AT.![]()
Welke mail? Die in mijn profiel heb ik sinds gisteren niet meer bekeken en mijn outlookmail sta je niet bij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb jou gister ook nog gemaild
Laat um maar. Hij heeft teveel bier opquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Welke mail? Die in mijn profiel heb ik sinds gisteren niet meer bekeken en mijn outlookmail sta je niet bij.
'schuumert@gmail.com'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Welke mail? Die in mijn profiel heb ik sinds gisteren niet meer bekeken en mijn outlookmail sta je niet bij.
Duhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:21 schreef Snever het volgende:
[..]
Laat um maar. Hij heeft teveel bier op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |