...ze verdient een stuk meer dan ik, maar ja, zij werkt, ik nietquote:Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef FredvZ het volgende:
Das makkelijk, jij hoeft het geld alleen maar te verdienen, je vriendin geeft het wel uit
Nee, ze werkt bij de geweldige Wibra, ik zoek ze wel uit he!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij werkt zijn *nu* ook niet, of ze moet serveerster zijn natuurlijk
er is er vannacht nog een tot de grond toe afgebrand. De totale schade bedroeg 200 euroquote:Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Nee, ze werkt bij de geweldige Wibra, ik zoek ze wel uit he!![]()
Verkeerd gelezen?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
er is er vannacht nog een tot de grond toe afgebrand. De totale schade bedroeg 200 euro
Nouja... als ze er net zo uitziet als de gemiddelde Wibra-werkneemster bij de Wibra bij mijn werk dan heb je niks te klagenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef Thrackan het volgende:
Nee, ze werkt bij de geweldige Wibra, ik zoek ze wel uit he!![]()
Valt vaak mee he? Terwijl de gemiddelde Wibra-BEZOEKER echt vunzig isquote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nouja... als ze er net zo uitziet als de gemiddelde Wibra-werkneemster bij de Wibra bij mijn werk dan heb je niks te klagen
De week is net begonnen.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:35 schreef FredvZ het volgende:
Wat een rustig avondje zo
ik vermaak me anders wel (veel leeswerk ook)quote:Op maandag 26 maart 2007 22:35 schreef FredvZ het volgende:
Wat een rustig avondje zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |