Eurogamer zegt hetzelfde. Een aparte friendlist voor elke game. Maar wie zegt dat je daar friendcodes bij nodig hebt die elke keer anders zijn? Voor zover wij weten gebruik je elke keer de Wii nummer. En wie weet kan je gemakkelijk personen importeren vanuit je Wii address book. Maar dat je friendcodes voor elke spel anders is staat nergens, en dus bullshit van 1UP.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook, maar check Eurogamer maar eens...
Nee zo kun je mensen die je kent met dezelfde game toevoegen en dus zien wanneer deze person online aan het spelen is. Bij MarioKart DS kun je dus wel online tegen vreemde spelen, maar de kans is klein dat je nog een keer tegen diezelfde persoon kunt spelen omdat je iemands friendcode niet kunt zien. Je moet de persoon op de een of andere manier "kennen" om er vaker tegen te kunnen spelen. Het is op de een of andere manier bedoelt om te voorkomen dat kinderen worden lastig gevallen door "sexual predators".quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
Waar zijn die friends codes dan voor? Dan kun je eenvoudig zien wie waar speelt?
Aanstaande donderdag m'n presentatie, en dan een week later de diploma-uitreikingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
Hoe lang moet je nog![]()
Ik hoop zelf nog twee maanden maar als ik het verloop van de interviews zo eens zie wordt het al snel september
Het lijkt mij ook handiger dat je Wii nummer word gebruikt. Het lijkt me ook wel dat Nintendo inziet dat het niet handig werktquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Eurogamer zegt hetzelfde. Een aparte friendlist voor elke game. Maar wie zegt dat je daar friendcodes bij nodig hebt die elke keer anders zijn? Voor zover wij weten gebruik je elke keer de Wii nummer. En wie weet kan je gemakkelijk personen importeren vanuit je Wii address book. Maar dat je friendcodes voor elke spel anders is staat nergens, en dus bullshit van 1UP.
De friendlist wordt sowieso op de Wii opgeslagen. Dus wie zegt dat je niet die friendlist van game A kan importeren voor game B? Allemaal speculatie.
Voor Europe is dat nog niet bekend... Nintendo kennende zal dat wel ergens in 2008 zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Paper Mario lijkt me echt leuk, wanneer komt die uit?
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=1148
Die oude Japanse koppigheid komt weer om de hoek kijken.quote:No unified Wii friends list
We asked Nintendo UK whether we were missing something; whether there was some obvious reason for going down this route rather than adopting the unified approach that has become a console gaming standard, but were simply told, "Nintendo has taken this step as we believe it's the right thing to do."
Zuiderpark had WarioWare Smooth Moves laatst voor maar 35 euro.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:28 schreef Ruzbeh het volgende:
WarioWare Smooth Moves wordt m'n volgende Wii game.
[..]
Voor Europe is dat nog niet bekend... Nintendo kennende zal dat wel ergens in 2008 zijn.
Dat is nog zacht uitgedrukt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:03 schreef BIGGI het volgende:
[..]
TMNT heeft enorm vet intromuziekjeDe game zelf vond ik vroeger wel ziekelijk moeilijk
Ik doe het je niet naquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:53 schreef Wunk het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt..![]()
Vroegah !!!, toen ik nog een NES had en m'n spellen speelde tot ze uit elkaar vielen is het me precies 1x !!! gelukt om met nog 1 healthstreepje bij de eindbaas (shredder) te komen..
En dit is dus een spel zonder codes, save functie of wat dan ook..
Dus ja.., TMNT was vrij pittig ja
Heb je hem serieus een aantal keren uitgespeeld?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:02 schreef BroesWillems het volgende:
Je bent geen echte gamer als je TMNT niet minstens 5x uit hebt gespeeld..![]()
heb hem hier nog liggen in het originele doosje en boekje![]()
Dat waterlevel was lachen ja, kwam je tegen zeewier aan, ging er gelijk allemaal health vanaf. Maar zo onmogelijk vond ik hem eigenlijk ook weer niet, heb hem ook meerdere keren uitgespeeld. Weet het einde ook nog, met die vierkantjes met de hoofden van de karakters die wat zeiden. Was toen echt uberleet, een spel met een heus eindequote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:51 schreef MaHawK het volgende:
Heb je hem serieus een aantal keren uitgespeeld?
Ik kan me nog herinneren dat de buurjongen vroeger een NES had met dit spel. Helemaal te gek toen, we zijn maar 1 keer voorbij het waterlevel gekomen though.
Ik weet eigenlijk niet of er verschil was tussen de C64 versie en de NES versie, wist uberhaubt niet dat er een C64 versie bestond.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat waterlevel was lachen ja, kwam je tegen zeewier aan, ging er gelijk allemaal health vanaf. Maar zo onmogelijk vond ik hem eigenlijk ook weer niet, heb hem ook meerdere keren uitgespeeld. Weet het einde ook nog, met die vierkantjes met de hoofden van de karakters die wat zeiden. Was toen echt uberleet, een spel met een heus einde.
Overigens kan het misschien ook komen omdat ik hem voor de C64 had. Als je een half uur moet wachten voor hij opgestart is, ben je al wat sneller geneigd er serieus tijd in te steken.
Ah, de goeie ouwe 'copyprotection' van vroegerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:29 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of er verschil was tussen de C64 versie en de NES versie, wist uberhaubt niet dat er een C64 versie bestond.We hebben hier destijds ook een versie op de PC gehad, het spel kwam met een lijstje met codes. Bij het opstarten van het spel gaf de game een soort van code en op het lijstje moest je een bijbehorende code zoeken en die intikken, anders werkte het niet. Ik weet niet of dat een NES rom was of een C64 kopie die met een of andere emulator werkte, maar het was geen normale PC game volgens mij.
Maar al met al een nostalgische game.
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gaat Zelda Ocarina of Time trouwens tegenvallen nu ik Twilight Princess reeds heb gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |