ja illigaal ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
er staat toch echt elebits als ik de game opstart
import Wii?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
er staat toch echt elebits als ik de game opstart
Rel.quote:[ Tijs ] zegt (19:39):
WII IS GEWOON EEN GAMECUBE MET DE NADELEN ERVAN
of te wel 26 juli 2007 is het tijd voor trauma centre in euquote:[Europe] Trauma Center: Second Opinion daté
Posté par luigi le 15/03/07 @ 16:55
Nintendo a enfin dévoilé la date Européenne de Trauma Center: Second Opinion. Il va falloir être un peu patient, il sera dans les bacs le 26 juillet 2007. Tout comme sur DS, il faudra opérer les patients, cette fois-ci avec la Wiimote, le Nunchak servira à choisir les outils chirurgicaux.
Dat betekend dat ze dit keer maar 9 maanden nodig hadden om "color" te vertalen naar "colour"quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:42 schreef depax het volgende:
wow werd tijd dit:
[..]
of te wel 26 juli 2007 is het tijd voor trauma centre in eu
DS ? Wii hoor..quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:05 schreef RaymanNL het volgende:
Brilliant Raving Rabbids DS filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=GvfuPtIfKqA![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:05 schreef RaymanNL het volgende:
Brilliant Raving Rabbids DS filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=GvfuPtIfKqA![]()
![]()
Een game van de psp die doorgepoort werd naar de ps2 en nu naar de wii.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Binnenkort komt ook Mercury Meltdown Revolution, die gaat ook zeer tof worden denk ik. Weer zo'n 'kantel het speelveld' game, maar dan wel met een originele insteek.
"We zijn aan het winnen"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:36 schreef Ruzbeh het volgende:
MENSEN WE ZIJN AAN HET WINNEN WE GAAN VOOR GOUDDDDDDDD
Hardware verkopen USA: PS3 krijgt klop van GBA
Fanboysquote:
Als één console veruit de grootste wordt (goud) verliezen we allemaal hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:36 schreef Ruzbeh het volgende:
MENSEN WE ZIJN AAN HET WINNEN WE GAAN VOOR GOUDDDDDDDD
Hardware verkopen USA: PS3 krijgt klop van GBA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |