quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jawel. OoT is onwijs verouderd namelijk en niet meer te spelen.
Of je moet een graphics hoer zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:30 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
Imo is OOT nog steeds ontzettend goed speelbaar. De besturen en interface zijn nog steeds de standaard van 3d actie games, dus daar zul je geen problemen mee ondervinden. Als je Twilight Princess leuk vind, vind je OOT ook leuk. Kan niet anders
DBZ lijkt mij ook interessant maar ik ga er geen 60 euro voor betalen, met andere woorden ik wacht even totdat het spel in de budgetbakken ligt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga morgen alvast even kijken of Dragon Ball Z al te koop is
Of je moet eenquote:
Ik ben niet echt een graphics hoer maar ik moet eerlijk bekennen dat ik OOT ook niet zo snel meer zal oppikken. Tevens een van de redenen waarom ik de Virtual console nooit zal gebruiken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Of je moet een graphics hoer zijn![]()
Nee volgens mij duurt dat nog eventjesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
ligt mercury meltdown revolution al in de winkels?
Niet alleen graphics evolueren, gameplay ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Dus wél een graphicshoer. Er zijn veel oude spellen die het spelen op de vc hartstikke waard zijn. De graphics doen er daarbij echt niet toe.
Dat dacht ik ook met DBZ voor de cube, maar toen ik hem had gekocht voor goedkoop wist ik dat ik de volgende meteen bij de release moest halen. Het is gewoon zo'n geweldiige game; 100 characters, custom movesets en goede graphics. En de controls en story mode bij de nieuwe lijken me ook heel tof.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
DBZ lijkt mij ook interessant maar ik ga er geen 60 euro voor betalen, met andere woorden ik wacht even totdat het spel in de budgetbakken ligt.
Inderdaad! Het eerste uur had ik moeite met de controls, maar zodra je eraan gewend bent wil je niks anders meer!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:35 schreef Steffy het volgende:
SSX een 7,5![]()
Ik heb het sinds woensdag en ik vind het spel echt geniaal. De besturing is juist meesterlijk. Je hebt echt ten alle tijden het gevoel dat je echt je Character onder controle hebt. Echt na een uurtje of 4 a 5 spelen ben je de controls echt heer en meester, de ubertricks zijn ook echt geniaal en werkt perfect. Als het je lukt een wat lastigere trick te doen geeft het echt voldoening en de camera is ook meesterlijk tijdens de tricks die er mooi op inzoomt.
Nee 7,5 is echt veel te laag. Eerder een 8,5. Het ziet er prachtig uit, tracks zijn lastig maar oefening baart kunst en na een tijdje ben je echt heer en meester op de piste. SSX krijgt ten onrecht te lage cijfers. Mensen nemen er de tijd niet voor en eerlijk gezegt, de eerste 2 uur was ik de wanhoop ook nabij maar na even door bijten voel je gewoon dat je een topper aan het spelen bent. SSX tricky heb ik ook gedaan maar die komt naar mijn mening niet in de buurt.
Ja budokai 2. Die is echt tof. Maar waarom die kopen als je de wii game kan kopen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
is dat budokai 2 waarover je het hebt? die zie ik nu voor 20 euro liggen in de winkel, ik zat erover te denken om die eens te halen
Ondanks dat wacht ik toch nog even.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook met DBZ voor de cube, maar toen ik hem had gekocht voor goedkoop wist ik dat ik de volgende meteen bij de release moest halen. Het is gewoon zo'n geweldiige game; 100 characters, custom movesets en goede graphics. En de controls en story mode bij de nieuwe lijken me ook heel tof.
Ocarina of Time en Twilight Princess hebben dus exact dezelfde gameplay.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Niet alleen graphics evolueren, gameplay ook.
Inderdaad samen met Zelda het leukste spel dat ik tot nu toe gespeeld heb op de Wii.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:41 schreef SPiDeY. het volgende:
* SPiDeY. denkt terug aan vorige wii topics waarin SSX in de grond gestampt werd![]()
SSX Blur![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ocarina of Time en Twilight Princess hebben dus exact dezelfde gameplay.
Het woord 'mistress' heeft één s te veel in je sig.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:39 schreef Erotica_ het volgende:
Heeft iemand hier Marvel: UA? Lijkt me wel een leuke spel.. "k vind Marvel namelijk ook helemaal geweldig
Twilight Princess is Ocarina of Time maar dan met een stomme Link en kutmuziek.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:43 schreef disjfa het volgende:
[..]Nee
Ik kan geheel niets zeggen, aangezien ik TP nooit gespeeld heb. Maar als ik zelda ww speel en dan OOT aanzet begrijp ik er niets van. Basis precies hetzelfde, maar speelt anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |