abonnement Unibet Coolblue
pi_47254102
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47254107
Iedereen slaapt nog
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47254109
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 04:28 schreef Prospera het volgende:
Iedereen slaapt nog
Das mooi, mis ik lekker niks

[ Bericht 7% gewijzigd door Flabberguest op 14-03-2007 04:37:12 ]
pi_47254125
Goede morgen spannende dag hier op FOK
  woensdag 14 maart 2007 @ 05:52:19 #5
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_47254127
Mogge Palma
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_47254281
Jemig, bijgelezen, een hoop bijgelezen en beelden gezien. Maar ik ben er gewoon beroerd van.

Iedereen die ooit een keer aangerand is (en dan heb ik het niet over verkrachting maar puur aanranding) weet dat wat Jaap gisteren deed dat is. Je met lichamelijk overgewicht en geweld intimideren!

Dat Brain dat stimuleerde en Jaap de uitvoerder was maakt ze beiden even erg.

Ik ben van mening dat Huub en Eric aangifte kunnen doen, en trouwens, wat ik heb geleerd is dat je ook als getuige van aanranding aangifte kunt doen. Er waren gisteren via de streams een hoop getuigen van de aanranding van Huub en Eric door Jaap. En aanzetten tot aanranding/geweld is ook strafbaar, dus ook tegen Brian kan aangifte worden gedaan.

0900-8844 bellen.

Ik ben trouwens verbaasd hoeveel mensen hier het gedrag van Jaap en Brian goedkeurden. Zouden jullie ook zo hebben staan juichen als Amanda of Sylvia het slachtoffer was geweest? Zo ja, dan ben je nog misselijker dan ik al dacht, zo nee waarom mag een man wel aangerand worden dan?

Huub is af en toe een etterbak, maar wie dan ook intimideren en aanranden, dat zal hem fysiek nooit lukken.

Jaap maakt me heel erg bang, hij is een projectiel. En Brian moet weg, die weet niet wat hij in werking zet. Ik hoop echt dat alles zich tegen hem keert!
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47254419
Goedemorgen, iedereen nog in diepe rust zie ik.
Goedemorgen :W
pi_47254421
Ik heb zojuist Hidiho's video van gisteren gezien ( http://www.youtube.com/watch?v=-ZwollJAb9M ). En die Jaap mag van mij part zeg maar dood gaan aan zijn vette lichaam.
pi_47254455
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:49 schreef Heldenaar het volgende:

[..]

kijk jij wel naar dezelfde goudenkooi als ikwant ik zie Brian als de leider van het kamp van Natasia, Jaap en Amanda. Daarnaast word hij verafgood door Huub en onderschat door Sylvia, balt hij snollie doet hij gitaarles, vliegt, dj't, en acteerlest ie.
volgens mij kijk jij idd naar een ander programma
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_47254506
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
Jemig, bijgelezen, een hoop bijgelezen en beelden gezien. Maar ik ben er gewoon beroerd van.

Iedereen die ooit een keer aangerand is (en dan heb ik het niet over verkrachting maar puur aanranding) weet dat wat Jaap gisteren deed dat is. Je met lichamelijk overgewicht en geweld intimideren!


Ik ben trouwens verbaasd hoeveel mensen hier het gedrag van Jaap en Brian goedkeurden. Zouden jullie ook zo hebben staan juichen als Amanda of Sylvia het slachtoffer was geweest? Zo ja, dan ben je nog misselijker dan ik al dacht, zo nee waarom mag een man wel aangerand worden dan?
Ik heb gisteren ook gekeken maar het was te gek voor woorden wat jaap drie kwartier lang allemaal presteerde.
Voor iedereen die dit bagatelliseert: Die vent is 200 kilo als die constant tegen je op loopt te rijen en je tegen de muur plet heeft dat behoorlijke fysieke impact endan heb je weinig keus dan hem behoorlijk heftig van je af te duwen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:13:02 #11
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_47254555
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
Jemig, bijgelezen, een hoop bijgelezen en beelden gezien. Maar ik ben er gewoon beroerd van.

Iedereen die ooit een keer aangerand is (en dan heb ik het niet over verkrachting maar puur aanranding) weet dat wat Jaap gisteren deed dat is. Je met lichamelijk overgewicht en geweld intimideren!

Dat Brain dat stimuleerde en Jaap de uitvoerder was maakt ze beiden even erg.

Ik ben van mening dat Huub en Eric aangifte kunnen doen, en trouwens, wat ik heb geleerd is dat je ook als getuige van aanranding aangifte kunt doen. Er waren gisteren via de streams een hoop getuigen van de aanranding van Huub en Eric door Jaap. En aanzetten tot aanranding/geweld is ook strafbaar, dus ook tegen Brian kan aangifte worden gedaan.

0900-8844 bellen.

Ik ben trouwens verbaasd hoeveel mensen hier het gedrag van Jaap en Brian goedkeurden. Zouden jullie ook zo hebben staan juichen als Amanda of Sylvia het slachtoffer was geweest? Zo ja, dan ben je nog misselijker dan ik al dacht, zo nee waarom mag een man wel aangerand worden dan?

Huub is af en toe een etterbak, maar wie dan ook intimideren en aanranden, dat zal hem fysiek nooit lukken.

Jaap maakt me heel erg bang, hij is een projectiel. En Brian moet weg, die weet niet wat hij in werking zet. Ik hoop echt dat alles zich tegen hem keert!
Huub (De pisdwerg) had gewoon vroeger meer King Corn moeten eten (zie video)
http://www.youtube.com/watch?v=rSrFPbxlzcU
The world is a stage and each must play a part.
pi_47254599
Ik heb net ook het filmpje gezien en wat is die Jaap walgelijk.
Goedemorgen :W
pi_47254642
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:13 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Huub (De pisdwerg) had gewoon vroeger meer King Corn moeten eten (zie video)
http://www.youtube.com/watch?v=rSrFPbxlzcU
als dat alle commentaar is wat je hebt als excuus. Zeg je dat ook tegen een vrouw die aangerand wordt, had je maar meer spinazie moeten eten?????
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47254705
Zo erg is het toch niet als Huub & Eric wat tegengas krijgen.. (wel alleen gebaseerd op die 10min. youtube) Ik ben wel voor Huub, maar vaak is het ook een ettertje
pi_47254782
Heeft iemand een linkje van juf juud dat ze
Het Dorp van wim Zonneveld zingt?
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:37:35 #16
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_47254806
Wat een sukkel die Jaap, maar wel slim want zo lokt hij wel Huub uit
pi_47254839
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:37 schreef maikel112 het volgende:
Wat een sukkel die Jaap, maar wel slim want zo lokt hij wel Huub uit
`

Slim? hij doet wat Brian hem verteld heeft.
Goedemorgen :W
pi_47254873
Jaap is gewoon iemand die nooit ergens bijgehoord heeft en denkt zo 'vrienden' te krijgen...... bah bah zielig figuur....


Post ik nou in DGK forum?
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 08:42:52 #19
128220 Peter6000
pi_47254877
Huub en Eric aangerand door Jaap, en in de COS hebben ze staan juichen.

Eens ff bijlezen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:42:59 #20
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_47254878
ja
pi_47254925
Aanranding.
Sommige mensen hier zijn echt zwaar gestoord!
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:52:35 #22
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47255021
welke cos moet ik beginnen met bijlezen?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:52:47 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47255023
Huub kan idd een etter zijn maar Huub doet dat wel altijd met woorden. Jaap kan dat blijkbaar niet. Een discussie winnen van Huub is ook niet makkelijk. Hij ratelt heel snel en dan is het soms moeilijk om te reageren.

Het uitlokken van geweld doormiddel van aanranding (ja dit is aanranding want op een bepaalt moment staat Jaap met zijn lichaam tegen Huub en Erik aan te schurken) mag nooit door de DGK als reden worden gebruikt omHuub te verwijderen. DGK redactie had mi al veel eerder moeten ingrijpen omdat wat Jaap deed wettelijk niet mag als de ander er niet van gediend is.

Brian en Jaap hebben deze mogelijkheid al een tijdje geleden besproken om Huub zo aan te pakken en dat was na de eerste aanvaring tussen Huub en Jaap. Jaap heeft sindsdien deze tactiek al een paar keer gebruikt maar hem nooit zo doorgezet als dat hij afgelopen nacht heeft gedaan. Het verhaal dat Huub dit aan zichzelf te danken heeft omdat hij Jaap al weken loopt te treiteren is dan ook niet helemaal waar. Jaap loopt Huub net zo goed op deze manier te fokken.

We kunnen allemaal wel blaten dat hij zich niet op moet laten fokken maar ga dan eerst na als je zelf in die situatie zit en dan bedoel ik ook de opgeslotenheid van de Kooi.

Ik hoop wel dat Huub nu een keer inziet dat hij gewoon niet te veel moet drinken om dit spel tot een goed einde te brengen.
pi_47255027
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 07:58 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

volgens mij kijk jij idd naar een ander programma
volgens mij klopt de beschrijvijng wel
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:54:33 #25
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_47255055
Huub al naar Huus? (oh nee, hij slaapt. Ze maken hem toch wel wakker voor ze hem naar huis sturen, toch?)

Huub moet niet zo zeiken. Dat getreiter van hem heeft zijn effect, en nog is hij niet blij.
Hey Huub! Je wilde Jaap over de zeik krijgen toch? 's Goed gelukt! Ik hoop dat je een mailtje krijgt van de kindertelefoon, omdat het aantal dikke bellers is gestegen met 45%...
Om je te bedanken voor je voorbeeldgedrag...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')