abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191345
Tja, de kans op rellen en ruzie is nu denk ik wel verkeken.
Tara was denk ik een beetje bang om haar geduld te verliezen en zich een keer echt te laten kennen.
Ik vrees dat het nu wel echt heel saai gaat worden: de mensjes die nu nog binnen zijn, vinden alles eigenlijk wel prima.
Maar gelukkig is daar da Fok!-posse
Succes bij de meeting
..down here in reality everybody knows there ain't no such thing...
pi_191346
Ik zie die BiancA ook nog wel een keer de wind van voren krijgen. Met haar "ik weet het beter" mentaliteit.

Die ruzies komen wel!

"hadden we maar allemaal op Tara gestemd"
Maurice 26/09/99
pi_191347
Ik dacht me trouwens net ook nog dat het pas echt leuk zou zijn als de regie zich niet zo overdreven overal mee aan het bemoeien zou zijn....
pi_191348
Als er tijdens de MEETING info van dit forum over de muur heen komt, breken er leuke tijden aan. Iedereen gaat iedereen dan wantrouwen en er zal meer gefluisterd worden wat de achterdocht weer doet aanwakkeren. Het wordt wel weer leuk, denk ik!
pi_191349
juist, het is FOK!'s taak om het programma ff de goeise kant op te sturen
pi_191350
Yes De BB bewoners willen wel contact van buiten. Maar als ze horen hoe er meegelefd wordt met hun toch triviale leventjes gaat de deksel extra stevig op die snelkookpan.

Het is smerig maar er kan over gedacht worden om ze daar op het verkeerde been te zetten en ze te vertellen dat half Nederland Ruud eruit wil, maar dat dat niet kan omdat ie nog niet genomineerd is.

Maar eigelijk te fout; een paar goeie prints van deze pagina's gaat al een WAANZINNIGE impact hebben.

ViVa het FOK! power team.

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_191351
Oja en natuurlijk lekker stoken met de Veronica-blunders.

Waar waren onze Rolphie en Daphne vanavond eigenlijk ? Tara werd in de studio door een vrouw buiten beeld vragen gesteld.
Had Daphne een bad-hair day en was Rolphie's neus verstopt.
Leek 't nog net de dagboekkamer

pi_191352
Veronica blunders???????? Worden er fouten gemaakt dan? Zo'n voorbereidingstijd van tijden is toch niet voor niets geweest?
HAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAH
pi_191353
Nou dat screenen van Tara stelde dus ook niets voor, blijkbaar.
pi_191354
Van de rest wel dan?
Mmmmmmmmm donuts!

pi_191355
Ook heel vague inderdaad: geen rolf en daphne. Maar Tara is er dus gisteravond uit gegaan (wel handig dat ze leuk zo'n tijd en datum icoontje in beeld hebben (NOT), dus Rolf en Daphne deden hele andere dingen. Die stem is van het mutsje dat ook constant zit te stoken in de dagboekkamer (herinner het tara-ruud incident)....
overigens, nu ik dit berichtje overlees, vraag ik me toch af hoe het komt dat ik ineens zo betrokken ben bij BB; best wel een beetje ziek
V. heeft haar doel wel bereikt: heel forum op het www aan hun programma'tje gewijd. Allemaal mensen die zich druk maken om wat er aan de hand is in het huis.
pi_191356
Je kunt het inderdaad van 2 kanten bekijken.

Linkerkant:
* Veronica heeft het voor elkaar qua publiciteit (en er gaat niets boven GRATIS reclame/publiciteit bij een commerciele organisatie). Wat ze waarschijnlijk jammer vinden is dat het grotendeels negatief is... maar dat hadden ze vast wel ingecalculeerd. De discussies die (er wereldwijd) op gang zijn gekomen n.a.v. The Truman Show spreken voor zich dacht ik.

Rechterkant:
* Veronica baalt als een stekker. Zij spelen Big Brother terwijl het Fok!forum weer Big Brother t.o.v. Veronica speelt. Alles wat er door Veronica gedaan wordt, wordt (direct) gecontroleerd en (meestal) van het benodigde comentaar voorzien. Dit commentaar haalt de pers/radio etc. en Veronica heeft geen poot om op te staan.
Wat ik nog steeds een heel sterk argument vind (ook ergens in dit forum gelezen) is dat Veronica doet van "Big Brother is watching you ", maar intussen passen ze alleen maar censuur toe. Het is dus eerder: "Live opgenomen... en later afgespeeld, meer niet". Beetje jammer.
Ze zullen daarnaast ook niet blij zijn met een groepje meelevende kijkers die hun wel eens even zullen vertellen hoe/wat er allemaal gebeurt. Hun draaiboek zal zo ook wel een beetje op z'n kop gezet worden.... weten ze meteen hoe de bewoners zich voelen..

dag dag, vermoeide vingertjes....

zondag 26 september 1999 @ 22:23:00 #13
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191357
Dan vind ik toch Live Opgenomen een stuk beter
Je weet wel dat programma met Ruben van der Meer en Horace Cohen.
  zondag 26 september 1999 @ 22:28:00 #14
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_191358
Heel juist Studentje dat je zegt dat het Fok!forum weer Big Brother t.o.v. Veronica speelt. Die TV uitzendingen zijn natuurlijk flut; stel je voor dat dat alles is wat je krijgt. Wel het eniGE dat de hoofdmoot van NL ziet. Maar op de streams kunnen ze zich flink verslikken (is al bebeurd natuurlijk; zie dit forum). De streams stoppen kan natuurlijk niet meer met goed fatsoen.
Er zal in de rest van de media steeds meer aandacht komen voor het doen en laten van Veronica omdat het nieuwtje van bewoners in het huis er nu even af is.
Dus de NIET 24/7 streams, het totale gemanipuleer met de tijd en de vermoedelijk onfrisse contracten gaan meer aandacht krijgen.

En nu je het noemt mi-key; het ontbreken van datum en tijd aanduiding.
Voor een programma dat het van de telling der dagen moet hebben is het natuurlijk supervague dat er niets van datum/tijd in beeld verschijnt. Ze noemen het nogeeneens.
Zie de Truman Show; daar werd elke dag getoond de hoeveelste die is. Bij BB hebben ze niet willen kiezen:

Ze willen een real-life soap brengen, maar weinig soap-sfeer dus; stel je voor dat je naar een soap zit te kijken met psychologisch commentaar van D en R en de rest van de ellende in zo'n gemiddeld uitzendhalfuurtje.

Een dagen aftel-programma is het dan ook niet weer want chronologie is ver te zoeken. Ze knippen maar wat door elkaar en melken flauwe stukken uit, terwijl wij weten dat er echtere zaken spelen.
Wake up V.

pi_191359
Mijn conclusie:
Ik geef ze nog 1,5 week als ze zo doorgaan. Als ze hun "mentaliteit"niet bijgesteld hebben gaan totaal gevloerd worden door de media.... puur en alleen omdat zij degene zijn die ons (lees: nederlands publiek) willen bedonderen.... en dat moet je niet te vaak doen... (kijk maar de politiek)

Groetjes...

pi_191360
Heh Studentje.....De politiek is er toch ook
nog?...Mensen willen graag belazerd worden
Domme Blondjes zijn niet Blond

zondag 26 september 1999 @ 23:01:00 #17
242 Pinball
Electric Monk
pi_191361
studentje,

nav de aangehaalde voorbeelden lijkt mij dat BB voorlopig gewoon doorgaat, iedereen hoopt (net als bij soaps) dat het morgen wel spannend zal zijn.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_191362
Wat de politiek betreft: De politiek bestuurd ons leven.
Wat BB betreft: "Wij" besturen B.B.

Wat die soaps betreft: Wanneer een soap ongeloof waardig gaat worden.... dan is het gauw afgelopen.

Maar goed, wie weet... we zullen zien

zondag 26 september 1999 @ 23:40:00 #19
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_191363
Ik probeer me voor te stellen hoe het zou zijn als de interesse bij het TV publiek echt zou afnemen (en bv de streams helemaal afgekapt worden) maar er vanwege verplichtingen enzo toch doorgegaan moet worden. Zitten daar een paar mensen in een huis en niemand die 't meer intereseert. Sux
pi_191364
Weinig spanning en sensatie???
Ik vermaak me nog steeds prima. We zullen wel zien hoe lang de pret nog duurt.
Ik wacht eerst de meeting van aankomend weekeinde wel af, daarna zal er weer het nodige leven zijn in de brouwerij.....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_191365
Studentje, Wegens de commerciele belangen die nu op het spel staan (Adventeerders die nu al meer moeten en willen betalen) zijn wij niet diegene die sturen maar de commercie....

We zullen inderdaad zien

Domme Blondjes zijn niet Blond

zondag 26 september 1999 @ 23:47:00 #22
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_191366
Zo is dat Barbarella,
We kunnen het niet alleen van dat flut-gemanipuleer van V. laten afhangen. Het FOK! power team heeft een schone taak. Hoezee!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')