abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47256332
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef looier het volgende:

[..]

Goh, een goede studievriend van mij woont in die wijk en beweerd totaal wat anders.
Jij wilt gewoon niet horen dat het om Marokkanen gaat.
ja en mijn oma die al 20 jaar dood is woont om de hoek.

Toch wel raar dat in 1 keer HEEL fok of vrienden heeft die er wonen of er zelf wonen.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_47256358
quote:

[..]

Goh, een goede studievriend van mij woont in die wijk en beweerd totaal wat anders.
Het zal best dat er Marokkanen bij betrokken zijn.

Maar het verhaal dat die man met een knuppel op de grond sloeg en in nek en hoofd wordt neergeschoten door een Marokkaanse agente die de hangjongeren beschermde lijkt me een beetje een indianenverhaal, niet?
pi_47256377
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:42 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ontkracht door wie? En hoe ging het dan? Was jij er soms bij, aangezien je zo overtuigd bent van je eigen gelijk?
Er zijn anders bepaalde mensen die op basis van geruchten en sterke verhalen die om de 3 minuten wisselen hun gelijk weten te halen.. Sorry, dan volg ik liever het zogenaamde "linkse" RTL nieuws en het "linkse" SBS.
Allah Al Watan Al Malik
pi_47256465
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ik ga eruit wat de getuigen zeggen die WEL in het nieuws durven te komen en van wat de media zegt.
Niet wat een paar reljongeren gaat rondlullen.

Denk je nu echt dat als het zo is gegaan hoe jullie zo graag zien dat het gegaan is, dat die agent dan nog rondliep?

Dan werdt die gelijk opgevat voor moord. Maar helaas voor jullie was het dit keer gewoon een enderlander die werd doodgeschoten, door waarschijnlijk ook een nederlandse agent (maar dit is nog niet verteld)

Maar het lijkt hier alsof jullie graag een allochtone politieagent de schuld in de schoenen wil schuiven. Ga eerst even het onderzoek enzo afwachten voor iemand de schuld te geven.

en nee ik was er niet bij, maar was jij erbij ?
Dat jullie kun je wel achterwegen laten. Maar ik vind beide verhalen wel plausibel klinken eigenlijk dus de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Ik sluit in ieder geval zeker niet uit dat bovenstaande posters wel degelijk gelijk hebben met hun verhaal hoe het gegaan is.
eeeh
pi_47256496
quote:

[..]

Waarom zou ik dat niet willen horen? Ik heb er alleen nu veel mensen over gehoord en hoor andere verhalen, die ik redelijk betrouwbaar acht.
pi_47256540
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er zijn anders bepaalde mensen die op basis van geruchten en sterke verhalen die om de 3 minuten wisselen hun gelijk weten te halen.. Sorry, dan volg ik liever het zogenaamde "linkse" RTL nieuws en het "linkse" SBS.
Het standpunt van de media volgen in deze is natuurlijk wel het meest voor de hand liggende maar of het juist is is natuurlijk nog altijd een tweede.
eeeh
pi_47256556
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:54 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Het standpunt van de media volgen in deze is natuurlijk wel het meest voor de hand liggende maar of het juist is is natuurlijk nog altijd een tweede.
Het is nog altijd het meest geloofwaardige verhaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_47256581
quote:

[..]

nee het standpunt van extreem rechtse jongeren volgen .......
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_47256601
quote:

[..]

Joh, als de ongeloofwaardige versie echt waar zou zijn zou de media ervan smullen!
pi_47256613
Het valt me op dat de rechtse rukkertjes direct de "linkse" media beschuldigen van het achterhouden van de waarheid. Deze beschuldigingen zijn gebaseerd op een handjevol "getuigen" die wellicht Marokkanen in een kwaad daglicht willen stellen. Zonder te weten of de verhalen van deze "getuigen" ook echt kloppen trekken de rechtse rukkers met minder dan halve waarheden ten strijde tegen de "linkse" media. Feiten checken en hoor en wederhoor wordt er absoluut niet toegepast. Zo gaat het elke keer weer en het is om moe van te worden. Richt dan gvd je eigen media op ipv telkens maar weer de "linkse" media met roddel en achterklap voor van alles te beschuldigen.
PWBF
pi_47256652
Als je de reacties ziet op de website van het AD zijn het volgens sommige bewoners ineens Turken geworden...
Allah Al Watan Al Malik
pi_47256676
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
Als je de reacties ziet op de website van het AD zijn het volgens sommige bewoners ineens Turken geworden...
dadelijk worden het nog antilianen
Ik luister NL-Talig
pi_47256728
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:57 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Joh, als de ongeloofwaardige versie echt waar zou zijn zou de media ervan smullen!
Zou kunnen. Maar het lijkt mij in ieder geval sterk dat een SBS of een RTL rassenrellen in de hand zal willen werken door de volgens jullie ongeloofwaardige versie naar buiten te brengen. Wie weet. Het is nog afwachten.
eeeh
pi_47256765
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:58 schreef Nielsch het volgende:
Richt dan gvd je eigen media op ipv telkens maar weer de "linkse" media met roddel en achterklap voor van alles te beschuldigen.
Als die dan ook subsidie krijgen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47256777
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:01 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar het lijkt mij in ieder geval sterk dat een SBS of een RTL rassenrellen in de hand zal willen werken door de volgens jullie ongeloofwaardige versie naar buiten te brengen. Wie weet. Het is nog afwachten.
jongen valt het jou nu echt niet op?
iedereen die volgens zichzelf de waarheid vertelt, en dus het verhaal omgooit met honkbalknuppels en marokanen, die blijven na die post gelijk stil.

Ze komen niet met harde bewijzen.

dit zegt genoeg lijkt mij ....
Ik luister NL-Talig
pi_47256801
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:01 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Gister RTL nieuws gezien en niks gehoord van een man die gericht in hoofd en nek is geschoten door een Marokkaanse agente na met een knuppel op de grond te hebben geslagen.
pi_47256803
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:03 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

jongen valt het jou nu echt niet op?
iedereen die volgens zichzelf de waarheid vertelt, en dus het verhaal omgooit met honkbalknuppels en marokanen, die blijven na die post gelijk stil.

Ze komen niet met harde bewijzen.

dit zegt genoeg lijkt mij ....
Niet iedereen heeft de tijd om de hele dag op een forum rond te hangen; neem mij nou, ik neem over 5 minuten ook de benen. Lekker sporten, sauna`tje..
eeeh
pi_47256824
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:04 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Gister RTL nieuws gezien en niks gehoord van een man die gericht in hoofd en nek is geschoten door een Marokkaanse agente na met een knuppel op de grond te hebben geslagen.
Hebben ze wel vermeld dan waar de man geraakt is en wat voor agent we mee te maken hebben?
eeeh
pi_47256836
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:04 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft de tijd om de hele dag op een forum rond te hangen; neem mij nou, ik neem over 5 minuten ook de benen. Lekker sporten, sauna`tje..
ja maar ze nemen wel de moeite om ee nonzin verhaal op te hangen ?
Ik luister NL-Talig
pi_47256861
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:05 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Hebben ze wel vermeld dan waar de man geraakt is en wat voor agent we mee te maken hebben?
Een motoragent. Hoeveel Marokkaanse motoragenten zijn er in Nederland?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')