Je gaat de stoepen en straten schoonvegen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:25 schreef Meki het volgende:
Ik denk er echt om een agent te worden het liefst in mijn eigen buurt waar ik zal optreden om de wijk op te frissen
Nou, beter toch.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef Scylla het volgende:
Op twee ME busjes na was er net niks aan de hand buiten in Ondiep. Ik liep meer risico door ME'ers opgepakt door te worden om ik zonder licht in een probleemwijk verkeerde dan dat ik een steen naar mijn hoofd zou krijgen. Aan het begin van de avond was het wat drukker, hoopjes reljongeren die aan het wachten waren tot er wat ging gebeuren. Een grimmige sfeer? Misschien, maar de rust is wedergekeerd in mijn nederige buurtje.
Ja, maar ik mis altijd alle pret op deze manier. En het wordt aan de andere kant gigantisch opgeblazen: ik had twee voicemail berichten van mijn moeder of het wel ging daaro in het gevaarlijke Utrecht, en ik werd ook nog door iemand aan de andere kant van de stad gebeld "hoe de situatie daar was". Ik zie geen brandende wrakken. Ik hoor geen sirenes. De pers blaast het enorm op, zodat men moraliserend kan gaan doen over de teloorgang van het volk. Terwijl er eigk niks aan de hand is. Nouja, niks, is misschien overtrokken. Maar toch.quote:
Aldus de volkskrant.quote:UTRECHT - De politie heeft dinsdagavond in de Utrechtse binnenstad vijftig mensen gearresteerd. In het centrum van de stad en bij het stationsgebied is het onrustig. Er lopen grote groepen jongeren rond. De politie vermoedt dat ze naar Utrecht zijn gekomen naar aanleiding van de situatie in de Utrechtse wijk Ondiep.
Ja, jij bent een vrouw. Jij snapt dit soort dingen sowieso niet, dus ik ga niet eens probéééren om het uit te leggen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:59 schreef releaze het volgende:
Nouja, nu zijn de herrieschoppers ook al weer overgegaan tot het centrum van utrecht.
Wat komt men hier in godsnaam zoeken?
[..]
Aldus de volkskrant.
Laatst hoorde ik een verhaal van iemand wiens zoon vrienden had die puur voor het knokken naar frankrijk waren gereden, toen tijdens dat stadion relletje om die voetballer die was overleden. Niet als eerbetoon, maar puur voor het rellen.
Dan vraag ik me echt af, wat ben jij voor'n figuur? Wat voor'n figuur moet je zijn om WHOHOHO LEKKAH RELLEH JONGENS KOM WE GAAN ER OP AF! in acties om te zetten? Hoe werken je hersenen dan in godsnaam? Echt, wat beestachtig primitief.
Wat wil, dat mens heeft zoveel te verduren dat je wel aan de drank gaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Burgemeester Brouwer praat weer bezopen
Sensatie-zoekertje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Mag wel eens een relletje in utrecht, gebeurd veel te weinig
![]()
ik hoor nietsquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.scannervianen.nl/livepop.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |