Die willen waarschijnlijk vooral de marokkanen in de wijk kapot schoppen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef JohnDope het volgende:
Volgens mij kunnen ze de ME wel naar huis sturen, ik hoorde op het NOS-journaal (van 20:00 uur) dat hooligans van verschillende voetbal clubs die relschoopers in die wijk mores willen leren....
De NOS liet het dus overkomen alsof de Hooligans de relschoppers waren, ze repten met geen woord over marokkanen......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:17 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Die willen waarschijnlijk vooral de marokkanen in de wijk kapot schoppen.
Nou..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef PDOA het volgende:
Als het om allochtonen overlast gaat is er geen juut te porren om een kijkje te komen nemen maar als dan eenmaal de vlam in de pan slaat staat de hele politiemacht op de stoep om de slachtoffers van de desbetreffende overlast op hun rechten te wijzen/vingers te tikken.
Ik heb het niet over die reltoeristen, als je dat soms denkt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:18 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Nou..
De relschoppers zijn niet bepaald de mensen die uit deze wijk komen en er zodoende last van hebben gehad..
Of wil je iets anders impliceren met je post?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De NOS liet het dus overkomen alsof de Hooligans de relschoppers waren, ze repten met geen woord over marokkanen......
Vandaar dat ik het zo cynisch formuleerde. Ik vermoedde wel dat het om marokkanen ging, maar wist het niet zeker omdat de NOS alleen over voetbalsupporters sprak....
Als marokkanen dus wel een rel zijn begonnen, dan is dit weer een schandaal voor de NOS. Wat een leugenaars dan. Echt mediamanipulatie waar je U tegen zegt
nee ik verdedig niks, maar ik wil dat bericht van vanavond terug zien van het 8uur NOS-journaal. Want ik wist niet waar het overging, maar zoals de NOS het berichtte was het een voetbal rel en liet de NOS het overkomen alsof er een doorgewinterde voetbalhooligan was doodgeschoten.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Zit je hier nou relschoppende hooligans nou te verdedigen![]()
Dus dat heeft de politie dan wel weer goed gedaan Meki..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:21 schreef Meki het volgende:
Stelletje gestoorde hooligans
gelukkig zijn er tientallen opgepakt
www.uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nee ik verdedig niks, maar ik wil zo snel mogelijk dat bericht van vanavond terug zien van het 8uur NOS-journaal. Want ik wist niet waar het overging, maar zoals de NOS het berichtte was het een voetbal rel en liet de NOS het overkomen alsof er een doorgewinterde voetbalhooligan was doodgeschoten.....
Kan iemand dat beeld even online zetten of een linkie pasen?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Joehoe, diender !".
Sorry SCH.
De politie treedt tegen de rellende hooligans heel erg goed op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:25 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dus dat heeft de politie dan wel weer goed gedaan Meki..![]()
Je blijkt toch een karikatuur van jezelf..
Liever even een directelink op dit moment...quote:
Moet ie dan die allochtonen die die wijk al jarenlang terreoriseren dan gaan lopen verdedigen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Zit je hier nou relschoppende hooligans nou te verdedigen![]()
Er is iemand neergeschoten door een laffe juut omdat deze persoon de allochtonenterreur voor zijn deur zat was en de smeris er niks aan deed. Dat is er aan de hand.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nee ik verdedig niks, maar ik wil zo snel mogelijk dat bericht van vanavond terug zien van het 8uur NOS-journaal. Want ik wist niet waar het overging, maar zoals de NOS het berichtte was het een voetbal rel en leek het alsof er een doorgewinterde voetbalhooligan was doodgeschoten.....
Kan iemand dat beeld even online zetten of een linkie pasen?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Moet ie dan die allochtonen die die wijk al jarenlang terreoriseren dan gaan lopen verdedigen?![]()
De familie zegt nou juist dat het helemaal niet puur om allochtonen ging.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef PDOA het volgende:
[..]
Er is iemand neergeschoten door een laffe juut omdat deze persoon de allochtonenterreur voor zijn deur zat was en de smeris er niks aan deed. Dat is er aan de hand.
De NOS probeert nu via die reltoeristen en hooligans de aandacht af te leiden van het werkelijke probleem.
luie draak..maar toch .. hierbij :quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Liever even een directelink op dit moment...
Ik had em al gevonden, maar ik kan em ff niet kijken.... doe ik wel ff andere keer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:29 schreef feessie het volgende:
[..]
luie draak..maar toch .. hierbij :
http://player.omroep.nl/?aflID=2939419&md5=486267e1edd7ec32e7a2a4d076f71593
Hun willen ook blijven leven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De familie zegt nou juist dat het helemaal niet puur om allochtonen ging.
Ik betwijfel of dit onder voetbalrellen valt, waarschijnlijk mogen ze dat nog wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hm.. er zijn dus een hoop Ajax, Ado, Feyenoord en Utrecht 'supporters' opgepakt. Ik neem aan dat die toch nooit meer een wedstrijd mogen bijwonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |