Jazeker. Maar of het overdreven betrouwbaar is weet ik nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij hebt het ook gezien toch???
PLEASE
Ja, want die politieagent vond het vast vet gaaf om iemand dood te schieten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
???
r word die jongens geleerd op het grootste gebied te schieten
Mes tegen de politie trekkn....ach ja...
Dit is de goedkoopste oplossing spaart tijd en geld uit .....en beslist geen recidivisme
kijk uit :squote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort. Helemaal niet op sbs.
Bel der zelf?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hee, open je PM inbox eens.
Ik zit te wachten op een telefoontje van mijn moeder. Of ik nog leef.. Want zo is ze. Hing met die trap toen ook meteen aan de telefoon. Ik wist nog nieteens dat het gebeurd was of ze belde al. Nu gaat ze me telefonisch verbieden om naar Ondiep te gaan.
* AudreyHepburn telt af.
jaaa nog iemand die het gehoord heeftquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef Sjakkert het volgende:
het is wel gezegd, maar of het zo is.
Bestaat Ondiep eigenlijk ook niet dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort. Helemaal niet op sbs.
O nee?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef Sjakkert het volgende:
Stenen gegooid en auto in de fik gestoken, maar ik denk dat ze nog niet klaar zijn...
Vast wel. Beetje relativering kan echter geen kwaad, in plaats van alles klakkeloos overnemen b-zenders met sensatierubrieken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Bestaat Ondiep eigenlijk ook niet dan?
Neuh. Ik vind het wel prima.quote:
Hadden ze nodig om met de RODA -hooligans te communiceren ehquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef KansloosForEver het volgende:
zelfs ME uit limburg staat er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, bij Roda pakken ze altijd de kinderen en bejaarden op... vinden ze makkelijker.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden ze nodig om met de RODA -hooligans te communiceren eh
Ze houdt van jequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind het wel prima.. Ik moet gewoon lachen om mijn moeder, die denkt altijd meteen het ergste in dit soort gevallen. Ze weet diep in haar hart dat er niks mis is, maar toch effe bellen. En ze weet ook wel dat ik dat weet.
.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Fredo24 het volgende:
Volgens mijn tante staat de moskee in de fik.
Dit is echt serieus!![]()
je bedoelt garpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heeft die politieagent al meer dan jijquote:Op maandag 12 maart 2007 14:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij moet niet huilen.
Politiemensen hebben een opleiding gehad. ze hebben trainingen gehad om zulke gevallen te vermijden.
je hebt genoeg tijd om de dader in zijn voet te raken. en niet in zijn hart.
jouw soort ratten mogen ze ook afschieten trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why does it hurt when I pee?
Ik ga d'r maar niet vertellen dat ik morgen bij een vriend op de straatweg zou eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |