nee het waren verschillende supporters van verschillende clubsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Overigens is het bericht over de feyenoordsupporters op teletekst alweer aangepast.
Allemaal opgeklopte verzinseltjes dus.
BRON >?????????????????????????????????quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef Crazy-M het volgende:
80 arrestaties met supporters van:
vitesse ajax, ado, feyenoord :s
geloof dr niks vanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef Crazy-M het volgende:
Blablabla.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef Crazy-M het volgende:
Doen de media zelf minstens net zo hard aan mee hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Overigens is het bericht over de feyenoordsupporters op teletekst alweer aangepast.
Allemaal opgeklopte verzinseltjes dus.
SBS 6quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:34 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
BRON >?????????????????????????????????
SBSquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:34 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
BRON >?????????????????????????????????
jij hebt het ook gezien toch???quote:
Ja vastquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef Crazy-M het volgende:
Alleen tokkies kijken SBS6quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef Crazy-M het volgende:
sbs6
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste hooligans de laatste trein terug moeten hebben. Ik voorspel dus voor 1 uur
Ja ik heb het ook gezien maar ze zijn volgens mij niet verder gekomen dan de binnenstad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij hebt het ook gezien toch???
PLEASE
ja maar hij zei vitesse, ajax en feyenoord he ??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef Sjakkert het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook gezien maar ze zijn volgens mij niet verder gekomen dan de binnenstad.
Hee, open je PM inbox eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef SugarShipCaptain het volgende:
Er gebeurt geen zak. Misschien moet ik maar een potje scrabble met mezelf gaan spelen om een spannende avond te krijgen.
???quote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef Meki het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/147132
In deze situatie had hij makkelijk op zijn been kunnen schieten. Hij kiest er zelf voor om dit niet te doen
Dan heeft die politieagent al meer dan jijquote:Op maandag 12 maart 2007 14:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij moet niet huilen.
Politiemensen hebben een opleiding gehad. ze hebben trainingen gehad om zulke gevallen te vermijden.
je hebt genoeg tijd om de dader in zijn voet te raken. en niet in zijn hart.
Ik heb het ook gezien ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij hebt het ook gezien toch???
PLEASE
Je moet niet alles geloven wat je hoortquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar hij zei vitesse, ajax en feyenoord he ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |