ow okequote:
Ondiep ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef speknek het volgende:
Wat zit iedereen toch stom te lullen dat Ondiep een echte volkswijk is? Sterrenwijk, Abstede, oude Betonbuurt, dat zijn echte volkswijken.
Je had gehoopt op boobytraps in de moskee zeker?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
ow oke
Ik dacht, nu gaat het gebeuren!!! Niet dus
Die 2 blonde dozen net bij SBS lijken ergens anders op te wijzenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef speknek het volgende:
Wat zit iedereen toch stom te lullen dat Ondiep een echte volkswijk is? Sterrenwijk, Abstede, oude Betonbuurt, dat zijn echte volkswijken.
Loos ongefundeerd oorlog stoken, en er en passant iemand anders de schuld van geven. Stoerrrrr. Voorspelbaarrrrrrrquote:
Voorspelbaar ditquote:
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Je had gehoopt op boobytraps in de moskee zeker?
ik denk dat de meeste hooligans de laatste trein terug moeten hebben. Ik voorspel dus voor 1 uurquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:32 schreef Lemmeb het volgende:
Nog meer mensen die willen intekenen op de weddenschap hoe laat de moskee in de brand gaat? Ik geloof dat 'tussen 12 en 1', 'rond 1:45' en 'rond 3:00' al genoemd zijn.
Mwoa ik hoor het morgen welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:32 schreef Lemmeb het volgende:
Nog meer mensen die willen intekenen op de weddenschap hoe laat de moskee in de brand gaat? Ik geloof dat 'tussen 12 en 1', 'rond 1:45' en 'rond 3:00' al genoemd zijn.
Vitessequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef Crazy-M het volgende:
80 arrestaties met supporters van:
vitesse ajax, ado, feyenoord :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |