abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191335
Oke ik gok dat bianca de volgende wordt die eruit gaat. Ruud duidelijk niet, Sabine wil niemand eruit. Willem heeft zichzelf mooi gered met zijn gesprek bij de vorige nominering. Karin zorgt voor het ritme. Van maurice heeft niemand last. Bart is populair bij zowel de jongens als de meisjes.

Bianca heeft in ieder geaval vrijwel alle kijkers tegen en ze lijkt me ook niet erg populair onder de bewoners .....

Cup A Soup !!
Dat zouden meer mensen moeten doen.

pi_191336
jawel zij blijft...
KARIN
  zondag 26 september 1999 @ 20:00:00 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191337
Zoals ik net al zei:
Willem kan te goed koken en word dus niet snel weggestemd.
Ruud is te rustig
Sabine en Bart moeten eerst een relatie krijgen voor ze uit elkaar mogen gaan ivm. liefdesverdriet
Bianca werkt bij veronica en wint dus
Karin is te irritant dus Maurice gaat eerder weg.
pi_191338
Hoe kom je erbij dat bianca voor veronica werkt. Als dat ooit uitkomt kan veronica practisch wel opdoeken.

En als bianca( ) bij veronica werkt zou ze er wel beter uitzien.

Cup A Soup !!
Dat zouden meer mensen moeten doen.

zondag 26 september 1999 @ 20:05:00 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191339
Ik lul ook maar wat joh...ik weet net zoveel als jij
pi_191340
Inderdaad Maurice valt weinig op, Karin profileerd zich van tijd tot nogal bitchy dus lijkt een goeie kandidaat voor de toekomst voor wat actie.....
Oeps, daar zijn ze weer...
De mannen in de lange witte jassen....

pi_191341
Bianca gaat er nu uit. Ze heeft geluk gehad dat ze niet met de rest van de balonnen is opgestegen.
Daar zit echt alleen maar lucht in. En het zou me niets verbazen als die lucht wat ranzig ruikt. Je weet wel, als je op een feest bent blijven slapen en je de volgende ochtend je luchtbed laat leeglopen...
pi_191342
Goh, wordt het toch nog lastig om te kiezen. Die Bianca is inderdaad zwaar irritant... maar levert de nodige gespreksstof op.
Ruud is te popi, Sabine probeert popi te zijn, Karin droomt ervan popi te worden, Willem weet niet wat het is om popi te zijn en Maurice heeft ooit een vriend gehad die Popi heette.

Ik ga voor Bart, mijn gevoel zegt me gewoon dat die gozer een regelrechte eikel is. Slap geouwehoer zit ik niet op te wachten en die romance komt toch niet van de grond...

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 1999 @ 00:48:00 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_191343
V zorgt wel voor een relatie (hoe weet ik het niet)
Ruud blijft (logisch, populair)
Sabine ook (zelfde reden)
Bart blijft (Sabine)
Maurice blijft (voor Bart misschien, of omdat hij gewoon niet opvalt. Alhoewel dit kan ook zijn einde betekenen)
De Ti-Tattoo-Toverkol zorgt voor wat leven in de brouwerij, denk ik

Dus wat is belangrijker: kookkunsten of moederlijk advies en schoon huis (volgens mij val ik ergens in herhaling, zie ander Topic)

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_191344
Jesus, moeilijk te voorspellen....Maar de wens is Bianca. Wat een autoritair pleuris wijf is dat zeg!....Of is dat te grof?
Domme Blondjes zijn niet Blond

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')