Zou ik normaal gesproken ook doen, maar ik heb morgen een sollicitatie en heb dus de auto nodigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
Meteen stoppen, uitstappen, benzine over de auto sprenkelen en de hens erin.
Ben je er meteen vanaf.
Gaat hij volgende week heen, voor APK. Maar ik wil weten of ik er morgen gewoon mee kan rijden in verband met sollicitatie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:23 schreef mariskasl het volgende:
garage?
Maar kan ik daar nog mee rijden? Of kom ik dan na 5 km. op de vluchtstrook te staan? Hij gaat volgende week naar de garage voor APK, laat ik hem direct even repareren. Ik heb hem morgen nodig in verband met een sollicitatie..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef vannelle het volgende:
Als 1e dacht ik aan een defect contactslot, omdat ook de motor uit gaat zoals je schrijft.
Maar als dat tijdens het rijden gebeurt zou de motor weer aan moeten slaan als de controlelampjes branden aangezien ie dan gewoon op contact staat.
Daarom dacht ik als 2e aan een kapotte bobine, mits het een benzine/gas auto is natuurlijk.....
Gebeurd vooral wanneer ik langzaam de woonwijk in kom rijden. Dus hele lage toeren maak.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:15 schreef mistermaniac het volgende:
Is het onder het rijden, of bij het stationair lopen/
Stationair? Te laag, slaat af door te laag toerental.
Hmmm ok. Ben benieuwd wat het is, als ik het weet kom ik het meldenquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:38 schreef HaerdenC het volgende:
het is de alternator die een revisie nodig heeft / versleten is ;-) mijn FORD gok ...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:15 schreef LENUS het volgende:
Heb dus een redelijk auto beestje, te weten een Ford Fiësta.
Wat je beschrijft is waarschijnlijk een eigen ervaring. Wellicht was er in dit geval sprake van massasluiting. Dat kan zo'n beetje overal ontstaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef vannelle het volgende:
Als 1e dacht ik aan een defect contactslot, omdat ook de motor uit gaat zoals je schrijft.
Maar als dat tijdens het rijden gebeurt zou de motor weer aan moeten slaan als de controlelampjes branden aangezien ie dan gewoon op contact staat.
Waarom?quote:Daarom dacht ik als 2e aan een kapotte bobine, mits het een benzine/gas auto is natuurlijk.....
Dat is het goeie advies. Ik had gisteren namelijk precies hetzelfde probleem en mijn auto was na drie keer opnieuw gestart te hebben en rondje gereden (door ANWB) compleet dood. Het konden drie dingen zijn: accu, dynamo of aandrijfriem. Dat eerste is inmiddels uitgesloten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:36 schreef TR08 het volgende:
Niet mee rijden, breng de auto naar een garage, neem van daaruit een leenauto mee naar je sollicitatie
Omdat de controlelampjes branden en dus de auto op contact staat maar de motor niet loopt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |