Ik zou zeggen lees wat vorige topics door, kijk op de postcrossingsite en vraag alvast het inschrijfformulier voor de Anonieme Postcrossers aan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Om even op dit topic in te haken; wat is er zo verschrikkelijk verslavend aan ?
*op zoek is naar bezigheidstherapien*
Taggen ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:01 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees wat vorige topics door, kijk op de postcrossingsite en vraag alvast het inschrijfformulier voor de Anonieme Postcrossers aan.![]()
Alvast een pre-waarschuwing: taggen is NOG verslavender dan postcrossen !![]()
Wie was dit?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
Ik weet niet wie er laatst zo te spreken was over Americangoodies maar ik heb er vorige week ook wat besteld. Dinsdag kreeg ik per mail te horen dat het woensdag zou worden verstuurd. Tot op heden niks. Twee keer gemaild met de vraag om een 3S code, ook geen gehoor.
Nu wel! En ook in de Wiki.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:55 schreef Tammymara het volgende:
Ik sta trouwens nog steeds niet in de OP
Wat zijn we toch fanatieke postcrossers voor zo'n klein landquote:Originally posted by ingiegirl
NL-39996 naar Finland
NL-39997 naar South Africa
NL-40001 naar Finland
*meldt*quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef Fannetje het volgende:
Als iemand trouwens nog wat Reese's Peanut Butter Cups wil... ik heb er nog aardig wat en ze zijn maar tot 19 april houdbaar... en aangezien ik nu aan het lijnen ben...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:06 schreef QTPi het volgende:
Kaart NL-40000 is vergeven!!![]()
![]()
[..]
Wat zijn we toch fanatieke postcrossers voor zo'n klein land
Dat wordt dooreten dus.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef Fannetje het volgende:
Als iemand trouwens nog wat Reese's Peanut Butter Cups wil... ik heb er nog aardig wat en ze zijn maar tot 19 april houdbaar... en aangezien ik nu aan het lijnen ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |