Waar kan onze Mod iets aan doen vraag ik me afquote:Op zondag 25 maart 2007 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
Das ook niet tof zeg!![]()
Gelukkig kan onze mod daar iets aan doen!
Het zijn grote kaarten (groter dan A3) van heel stevig papier. Je kon je voorkeuren voor attracties online aangeven, en die attracties zijn goudgeel gekleurd op de kaart. Alle andere attracties zijn ook aangegeven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:16 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Tja, Als ik haar niet mag taggen dan blijft er weinig te taggen over want zij tagt elke keer iedereen...En wil ik ook "iets krijgen"zal ik haar moeten taggen om getagged te worden ( Snap je het nogquote:Op zondag 25 maart 2007 12:24 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vind dat ze anderen ook de kans moet geven! Het komt op deze manier eigenlijk wat hebberig over... but that is just my opinion!
Zo denk ik er ook over. Je kan mensen moeilijk verbieden om daar te taggen maar met een beetje fatsoen zou ze toch moeten kunnen begrijpen dat er meer mensen zijn die aan zo'n tag mee willen doenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:24 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vind dat ze anderen ook de kans moet geven! Het komt op deze manier eigenlijk wat hebberig over... but that is just my opinion!
quote:
Het is dus nog voor niemand duidelijk, waarschijnlijk een wijziging in de software en er was niet verwacht dat het zoveel users op zou vallen. Hopelijk binnenkort wel een antwoord, daar wordt nog steeds op gewacht.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:25 schreef Vava het volgende:
Op het forum was er iig nog geen antwoord op maar ik zag dat een mod de vraag "achter de schermen" gesteld heeft. Ik ben wel benieuwd naar het antwoord, blijf het vreemd vinden namelijk.
hoe kun je dat zien?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef QTPi het volgende:
hebben jullie gezien dat er een Chinees 5x geregistreerd heeft (postcard1 t/m 5)
Ja da's zeker k*tquote:Op maandag 26 maart 2007 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
Na een jaar.Jezus wat een trieste bedoeling zeg. Nu moet ik nog tot december tegen tegen die naam in me lijstje aankijken. Baggerorganisatie daar.
lekker danquote:Op maandag 26 maart 2007 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
Na een jaar.Jezus wat een trieste bedoeling zeg. Nu moet ik nog tot december tegen tegen die naam in me lijstje aankijken. Baggerorganisatie daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |