abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47633873
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
Das ook niet tof zeg! Gelukkig kan onze mod daar iets aan doen!
Waar kan onze Mod iets aan doen vraag ik me af
pi_47633901
Ik heb trouwens een semi-vriendelijk berichtje gestuurd dat ik zal proberen haar niet meer te taggen en dat dat moeilijk is omdat ze altijd meteen als er iemand anders getagged heeft , alweer tagged,en dat er zo niemand tussenkomt.Ze zal het wel niet verkeerd bedoelen maar ik was "op mijn p*k getrapt "
pi_47635851
Ik vind dat ze anderen ook de kans moet geven! Het komt op deze manier eigenlijk wat hebberig over... but that is just my opinion!
pi_47636411
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 23:16 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Het zijn grote kaarten (groter dan A3) van heel stevig papier. Je kon je voorkeuren voor attracties online aangeven, en die attracties zijn goudgeel gekleurd op de kaart. Alle andere attracties zijn ook aangegeven.
Hier is de kaart van Animal Kingdom:

Hier een detail van de kaart. De goudgele stippen zijn dus attracties die ik zeker wil doen, het uitroepteken geeft een nieuwe attractie aan, het Mickey handje een foto-met-Disneyfiguren mogelijkheid en blauwe stippen zijn andere attracties.
pi_47636794
Ooooh geweldig!
pi_47637888
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:24 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vind dat ze anderen ook de kans moet geven! Het komt op deze manier eigenlijk wat hebberig over... but that is just my opinion!
Tja, Als ik haar niet mag taggen dan blijft er weinig te taggen over want zij tagt elke keer iedereen...En wil ik ook "iets krijgen"zal ik haar moeten taggen om getagged te worden ( Snap je het nog )
pi_47638519
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:24 schreef Sonja27 het volgende:
Zo denk ik er ook over. Je kan mensen moeilijk verbieden om daar te taggen maar met een beetje fatsoen zou ze toch moeten kunnen begrijpen dat er meer mensen zijn die aan zo'n tag mee willen doen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_47646250
Heeft iemand ervaring met het taggen van TingeZ?? Ik heb 16 januari dus getagt voor moomin-sokken en 15 maart maar eens een U2U gestuurd waar ze blijven. Ik zag dat ze het bericht gelezen heeft, maar er niet op gereageerd. Er staat in haar profiel: ps. if I owe you some stuff via tag or private swap, please remind me', dus ik heb vandaag wederom een lichtelijk pissige U2U gestuurd. Als je toch niet opstuurt kun je net zo goed niet meedoen met het taggen toch?
Kaartje naar USA is aangekomen, en kep nog geen nieuwe aangevraagd.
pi_47646401
Kleine aanvulling...
Toch nog even 3 adressen aangevraagd:
1x Duitsland
1x Engeland (een Finse student)
1x USA

Hebben jullie gezien dat er een Chinees 5x geregistreerd heeft (postcard1 t/m 5)
pi_47649190
Dit weekend 1 kaart ontvangen , een leuke moomin kaart uit finland
en ik mag 2 nieuwe sturen, naar Finland en China (niet die chinees die 5x geregged heeft )
pi_47656812
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef QTPi het volgende:
1x Engeland (een Finse student)

Gisteren was er een kaart in Finland aangekomen, nieuwe gaat ook naar Finland maar ik had ook niet anders verwacht.

@ Jaguarized, op jouw vraag waarom een user niet meer verwijderd werd na 90 dagen was nog geen antwoord toch?
Let's plant a tree
  zondag 25 maart 2007 @ 23:14:56 #262
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_47657121
Niet dat ik weet...heb de afgelopen dagen niet meer op het PC forum gekeken.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_47657558
Op het forum was er iig nog geen antwoord op maar ik zag dat een mod de vraag "achter de schermen" gesteld heeft. Ik ben wel benieuwd naar het antwoord, blijf het vreemd vinden namelijk.
Let's plant a tree
pi_47657824
Gadverdamme wat zijn sommige users irritant. Je stuurt ze een kaartje...... je merkt dat ze al een tijdje niet ingelogd zijn.... je stuurt ze een pm.... je hoort niets.... en vlak voordat hun account verwijderd wordt loggen ze even in en reageren dus nergens op en registeren ook niets......
pi_47659983
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:25 schreef Vava het volgende:
Op het forum was er iig nog geen antwoord op maar ik zag dat een mod de vraag "achter de schermen" gesteld heeft. Ik ben wel benieuwd naar het antwoord, blijf het vreemd vinden namelijk.
Het is dus nog voor niemand duidelijk, waarschijnlijk een wijziging in de software en er was niet verwacht dat het zoveel users op zou vallen. Hopelijk binnenkort wel een antwoord, daar wordt nog steeds op gewacht.
Let's plant a tree
  maandag 26 maart 2007 @ 00:40:12 #266
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_47659994
Okee, bedankt Vava.
pi_47660014
Je hoort het wel als het bekend is
Let's plant a tree
  maandag 26 maart 2007 @ 00:53:10 #268
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_47660331
Okee, tof!
pi_47662459
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef QTPi het volgende:
hebben jullie gezien dat er een Chinees 5x geregistreerd heeft (postcard1 t/m 5)
hoe kun je dat zien?
uit een aspergernest
pi_47667393
Op de hoofdpagina staan "Last registered users", daar stonden ze gisteren tussen, inmiddels niet meer omdat er weer wat nieuwe users zijn aangemeld.

@ Jaguarized, er is antwoord in dat topic waar je je vraag had gesteld. Het komt er iig op neer dat het niet meer nodig bleek om inactieve users te verwijderen omdat er genoeg adressen van actieve users beschikbaar zijn, de reden dat ze na 2 maanden verwijderd werden was namelijk dat hun adres dan niet beschikbaar zou kunnen komen. Inactieve users worden nu pas na een jaar verwijderd. Wel blijft het zo dat na 60 dagen een kaart op expired komt en er een nieuw adres aangevraagd kan worden. Een inactieve user zal dus alleen niet meer weggehaald worden.
Let's plant a tree
  maandag 26 maart 2007 @ 12:26:06 #271
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_47668003
Na een jaar. Jezus wat een trieste bedoeling zeg. Nu moet ik nog tot december tegen tegen die naam in me lijstje aankijken. Baggerorganisatie daar.
pi_47670654
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
Na een jaar. Jezus wat een trieste bedoeling zeg. Nu moet ik nog tot december tegen tegen die naam in me lijstje aankijken. Baggerorganisatie daar.
Ja da's zeker k*t
  maandag 26 maart 2007 @ 13:54:04 #273
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47670966
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
lekker dan
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_47671786
Ik vind het ook nogal lang niet dat je niet ver kunt met kaarten sturen maar het is wel irritant als zo'n naam daar maar blijft staan, iemand die naar alle waarschijnlijkheid een kaart wel ontvangen heeft maar het vertikt om te registreren
Let's plant a tree
pi_47671866
Ik vind het ook niet tof..... Sowieso vind ik het niet tof dat er mensen zijn die wanneer ze geen zin meer hebben in PC niet eens meer de moeite voor het registreren doen en zo anderen die het nog wel leuk vinden de dupe laten worden. Niet dat het nu een zwaar verlies is ofzo maar ik vind het gewoon irritant en niet aardig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')