abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 maart 2007 @ 00:43:52 #226
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_47602300
Kaartje naar Tsjechië aangekomen, nieuwe mag naar België.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_47602456
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Tsjechië aangekomen, nieuwe mag naar België.
Voor jou nog best een eind weg!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zaterdag 24 maart 2007 @ 00:58:54 #228
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_47602650
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:49 schreef Vava het volgende:

[..]

Voor jou nog best een eind weg!
Idd.
pi_47602908
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:58 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Idd.
Let's plant a tree
pi_47605351
kaart uit lapland (finland)
en duitsland...
nog geen kaart geregistreerd (maandag verzonden)
uit een aspergernest
pi_47606346
Ik heb momenteel 0 (nul) travelling
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_47606454
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef Vava het volgende:

[..]

Idem.

@ Sonja, wat voor afbeelding staat er op de kaart uit China?
pi_47607535
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo mijn eerste twee kaarten zijn overgekomen; dit was de reactie op de eerste kaart die ik opgestuurd heb

Toch leuk zo'n reactie
Dit topic moet eigenlijk voorzien zijn van een mogelijke kans op ernstige verslaving waarschuwing
Uhm..ik geloof toch echt dat ik je gewaarschuwd heb dat het verslavend kan zijn.
Heb je het aanmeldingsformulier voor de P.A. ( Postcrossers Anonymous) niet aangevraagd dan ?
pi_47607579
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 11:17 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Je hebt een PM
Let's plant a tree
pi_47607619
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:19 schreef Smittend het volgende:

[..]

Uhm..ik geloof toch echt dat ik je gewaarschuwd heb dat het verslavend kan zijn.
Heb je het aanmeldingsformulier voor de P.A. ( Postcrossers Anonymous) niet aangevraagd dan ?
In de OP staat ook al dat er wat mensen verslaafd zijn geraakt
Let's plant a tree
  zaterdag 24 maart 2007 @ 14:30:00 #236
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_47610438
Geen post.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 14:59:51 #237
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47611125
geen post voor mij vandaag
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_47611895
Ik heb het schriftje !
pi_47612770
ééntje uit Finland, ééntje uit New zeeland,eentje uit berlin.ALlemaal leuke kaartjes.
en gisteren: een envelop uit turkije met heel wat gekleurde enveloppen,een paar muntjes, een paar zakjes thee en een polsbandje.Geen idee voor welke tag dat was,maar het was wel leuk
pi_47614447
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:14 schreef Tammymara het volgende:.
en gisteren: een envelop uit turkije met heel wat gekleurde enveloppen,een paar muntjes, een paar zakjes thee en een polsbandje.Geen idee voor welke tag dat was,maar het was wel leuk
De surprise mix tag misschien ? Of heb je daar niet getagged?

Ik had vandaag een brief van mijn penpal.
pi_47614940
Ik kreeg vandaag vier hele gave customized maps van Disneyworld, die een Amerikaanse PC'er voor me heeft ontvangen (ze werden alleen naar US adressen verstuurd) en vervolgens heeft doorgestuurd
pi_47619984
Kaart uit Maleisië en een uit de Filippijnen en er is een kaart aangekomen in Finland, straks nieuw adres aanvragen
Let's plant a tree
pi_47622543
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:17 schreef Smittend het volgende:

[..]

De surprise mix tag misschien ? Of heb je daar niet getagged?
Klopt! je hebt gelijk!
Ik had al antwoord op mijn u2utje met bedankje.

Trouwens, Ik heb het raadsel van de adressen die ik maar niet in mijn mail kreeg opgelost.Niet lachen...
Ik heb twee mailadressen, allebei van andere provider. Eentje is wildthing en de andere wild.thing
Had ik de provider verwisseld...Dus al die post is naar iemand anders gegaan ( want wildthing zonder punt bestond al bij de provider mét punt ) Nou ja, Nu heb ik alles kunnen aanvragen. Je zou denken dat ik een behoorlijk potje blond ben!

Verder had ik nog iemand getagged ( een nederlandse) die in die bepaalde tag altijd iedereen tagt, Ik ben altijd te laat en zij tagt de hele week in die tag.Vraag ik haar haar adres ( Ik heb haar al twee keer eerder getagged, kan moeilijk anders als ik die tag "mee wil doen"want zij is altijd de eerste.....) Vraag ik om haar adres, Krijg ik een u2u terug: Je hoeft me niks te sturen want ik vind die wat jij stuurt niet leuk.Ik koop zelf altijd speciale en die van jou zijn te standaard... NIET BELEDIGD ZIJN HOOR!

pi_47623999
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:15 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Klopt! je hebt gelijk!
Ik had al antwoord op mijn u2utje met bedankje.

Trouwens, Ik heb het raadsel van de adressen die ik maar niet in mijn mail kreeg opgelost.Niet lachen...
Ik heb twee mailadressen, allebei van andere provider. Eentje is wildthing en de andere wild.thing
Had ik de provider verwisseld...Dus al die post is naar iemand anders gegaan ( want wildthing zonder punt bestond al bij de provider mét punt ) Nou ja, Nu heb ik alles kunnen aanvragen. Je zou denken dat ik een behoorlijk potje blond ben!

Verder had ik nog iemand getagged ( een nederlandse) die in die bepaalde tag altijd iedereen tagt, Ik ben altijd te laat en zij tagt de hele week in die tag.Vraag ik haar haar adres ( Ik heb haar al twee keer eerder getagged, kan moeilijk anders als ik die tag "mee wil doen"want zij is altijd de eerste.....) Vraag ik om haar adres, Krijg ik een u2u terug: Je hoeft me niks te sturen want ik vind die wat jij stuurt niet leuk.Ik koop zelf altijd speciale en die van jou zijn te standaard... NIET BELEDIGD ZIJN HOOR!

Wat een reactie Tammymara! Ik vind altijd dat je gewoon blij moet zijn met wat je krijgt, het gaat niet alleen om de kaarten maar ook om de moeite die iemand neemt om er een te sturen. "Ik vind wat jij stuurt niet leuk, te standaard"... pshah!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_47624443
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:39 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Wat een reactie Tammymara! Ik vind altijd dat je gewoon blij moet zijn met wat je krijgt, het gaat niet alleen om de kaarten maar ook om de moeite die iemand neemt om er een te sturen. "Ik vind wat jij stuurt niet leuk, te standaard"... pshah!
Nou idd ik snap ook niet waarom dat meteen op zo'n arrogante manier moet
Wees gewoon blij en dankbaar denk ik dan..
Let's plant a tree
pi_47627455
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik kreeg vandaag vier hele gave customized maps van Disneyworld, die een Amerikaanse PC'er voor me heeft ontvangen (ze werden alleen naar US adressen verstuurd) en vervolgens heeft doorgestuurd
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
pi_47627516
quote:
[b]
Hmmmm iemand die heel fanatiek tagt zei je? Ik heb al gelijk een vermoeden......
  zondag 25 maart 2007 @ 00:40:50 #248
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_47630161
Das ook niet tof zeg! Gelukkig kan onze mod daar iets aan doen!
pi_47631690
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
Das ook niet tof zeg! Gelukkig kan onze mod daar iets aan doen!
Het is nou niet zo dat ik ineens kan toveren hoor
Let's plant a tree
pi_47633468
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 23:18 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Hmmmm iemand die heel fanatiek tagt zei je? Ik heb al gelijk een vermoeden......
Kan je een kleine tip van de sluier oplichten mbt haar naam ?
Dan weet ik wie ik NIET moet taggen. ( of juist wel ? )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')