Voor jou nog best een eind weg!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Tsjechië aangekomen, nieuwe mag naar België.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Idem.
@ Sonja, wat voor afbeelding staat er op de kaart uit China?
Uhm..ik geloof toch echt dat ik je gewaarschuwd heb dat het verslavend kan zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo mijn eerste twee kaarten zijn overgekomen; dit was de reactie op de eerste kaart die ik opgestuurd heb![]()
Toch leuk zo'n reactie![]()
Dit topic moet eigenlijk voorzien zijn van een mogelijke kans op ernstige verslaving waarschuwing![]()
![]()
In de OP staat ook al dat er wat mensen verslaafd zijn geraaktquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:19 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhm..ik geloof toch echt dat ik je gewaarschuwd heb dat het verslavend kan zijn.
Heb je het aanmeldingsformulier voor de P.A. ( Postcrossers Anonymous) niet aangevraagd dan ?![]()
De surprise mix tag misschien ? Of heb je daar niet getagged?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:14 schreef Tammymara het volgende:.
en gisteren: een envelop uit turkije met heel wat gekleurde enveloppen,een paar muntjes, een paar zakjes thee en een polsbandje.Geen idee voor welke tag dat was,maar het was wel leuk
Klopt! je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:17 schreef Smittend het volgende:
[..]
De surprise mix tag misschien ? Of heb je daar niet getagged?
Wat eenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:15 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Klopt! je hebt gelijk!
Ik had al antwoord op mijn u2utje met bedankje.
Trouwens, Ik heb het raadsel van de adressen die ik maar niet in mijn mail kreeg opgelost.Niet lachen...
Ik heb twee mailadressen, allebei van andere provider. Eentje is wildthing en de andere wild.thing
Had ik de provider verwisseld...Dus al die post is naar iemand anders gegaan ( want wildthing zonder punt bestond al bij de provider mét punt) Nou ja, Nu heb ik alles kunnen aanvragen. Je zou denken dat ik een behoorlijk potje blond ben!
Verder had ik nog iemand getagged ( een nederlandse) die in die bepaalde tag altijd iedereen tagt, Ik ben altijd te laat en zij tagt de hele week in die tag.Vraag ik haar haar adres ( Ik heb haar al twee keer eerder getagged, kan moeilijk anders als ik die tag "mee wil doen"want zij is altijd de eerste.....) Vraag ik om haar adres, Krijg ik een u2u terug: Je hoeft me niks te sturen want ik vind die wat jij stuurt niet leuk.Ik koop zelf altijd speciale en die van jou zijn te standaard... NIET BELEDIGD ZIJN HOOR!
![]()
Nou iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:39 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Wat eenreactie Tammymara! Ik vind altijd dat je gewoon blij moet zijn met wat je krijgt, het gaat niet alleen om de kaarten maar ook om de moeite die iemand neemt om er een te sturen. "Ik vind wat jij stuurt niet leuk, te standaard"... pshah!
![]()
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik kreeg vandaag vier hele gave customized maps van Disneyworld, die een Amerikaanse PC'er voor me heeft ontvangen (ze werden alleen naar US adressen verstuurd) en vervolgens heeft doorgestuurd
Hmmmm iemand die heel fanatiek tagt zei je? Ik heb al gelijk een vermoeden......quote:[b]
Verder had ik nog iemand getagged ( een nederlandse) die in die bepaalde tag altijd iedereen tagt, Ik ben altijd te laat en zij tagt de hele week in die tag.Vraag ik haar haar adres ( Ik heb haar al twee keer eerder getagged, kan moeilijk anders als ik die tag "mee wil doen"want zij is altijd de eerste.....) Vraag ik om haar adres, Krijg ik een u2u terug: Je hoeft me niks te sturen want ik vind die wat jij stuurt niet leuk.Ik koop zelf altijd speciale en die van jou zijn te standaard... NIET BELEDIGD ZIJN HOOR!
Het is nou niet zo dat ik ineens kan toveren hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
Das ook niet tof zeg!![]()
Gelukkig kan onze mod daar iets aan doen!
Kan je een kleine tip van de sluier oplichten mbt haar naam ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:18 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Hmmmm iemand die heel fanatiek tagt zei je? Ik heb al gelijk een vermoeden......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |