erwtensoepquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:18 schreef B.ertha het volgende:
iedereen eten?
Dat is nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
erwtensoep![]()
![]()
had niks anders meer in huis
Damn, pretty sickquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Interessant artikel. Klikken op eigen risico
Ik heb niet gekliktquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:50 schreef MaJo het volgende:
[..]Dat is precies waar ik zin in heb
Over een paar dagen ga ik me helemaal volvreten met alles wat los en vast zit
Misschien is dit een voorbode op een jaar vol ongeluk? Eerst al die taart (toch?) en nu dit?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:49 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had alles toch maar wel uitgeprint. Allemaal stukjes bijgeschreven, etc. Laat ik net de hele stapel vallen.![]()
En geen paginanummering natuurlijk![]()
M'n 25e levensjaar begint goed![]()
ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Misschien is dit een voorbode op een jaar vol ongeluk? Eerst al die taart (toch?) en nu dit?![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
erwtensoep![]()
![]()
had niks anders meer in huis
Mijn erwtensoep komt gewoon uit de fabriek.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:53 schreef erkel het volgende:
en erwtensoep is lekker, vooral als mijn moeke het maakt![]()
Van 2 dagen soep eten wordt ik al kriegel...iets stevigs, kauwbaars is dan echt een mustquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:46 schreef MaJo het volgende:
Ik zit aan de kippensoep. Maar word een beetje moe van dit soort eten, heb zin in een biefstuk ofzo
Dat is inderdaad een stuk lekkerder dan erwtensoepquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn speciale kip
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:49 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had alles toch maar wel uitgeprint. Allemaal stukjes bijgeschreven, etc. Laat ik net de hele stapel vallen.![]()
En geen paginanummering natuurlijk![]()
M'n 25e levensjaar begint goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |