Tuurlijk kunnen ze de jouwe aanrakenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu iets wat MaJo, B.Ertha, Soempie en Etcetera allemaal niet kunnen:
Ik kan mijn eigen penis aanraken!
Prrrrrrr! Maar zij kunnen het niet nu, en ik welquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze de jouwe aanraken
Kan ik ook. De oren ook nog eens afzonderlijk van mekaar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:10 schreef Nesle het volgende:
Ik kan mijn neusvleugels en oren bewegen.
WOW!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prrrrrrr! Maar zij kunnen het niet nu, en ik wel
Ik vind je ava trouwens cool! Ben jij dat zelf? en waarom had je dan geel haar?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:57 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind je ava trouwens cool! Ben jij dat zelf? en waarom had je dan geel haar?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:06 schreef iamredleader het volgende:
Disclaimer: lang verhaal!![]()
Samenvatting voor de luie mensen: ik verloor een weddenschap en heb m'n haar gebleekt.
Bij ons heeft eeentje het gedaan voor 100 euro. Bleek ie het naderhand toch al van plan te zijn geweestquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef Nesle het volgende:
Bij mij op school heeft iemand zich kaal geschoren om zon soort weddenschap
Ik lach me plat altijd om zulke lui
Dus dįįrom heeft Wilders dit kapsel. Die ging ook niet mee naar Spanjequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:06 schreef iamredleader het volgende:
Disclaimer: lang verhaal!![]()
Samenvatting voor de luie mensen: ik verloor een weddenschap en heb m'n haar gebleekt.
Ben ik niet met je eens. Nu lijkt het nutteloos maar later komt het mooi van pas. Zo heb ik vroeger altijd afgekeken bij frans en kan de taal daardoor nauwelijks spreken. Achteraf gezien had ik liever wel die woordjes gestampt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:20 schreef Nesle het volgende:
Dat vind ik nou altijd zo vreselijk nutteloos he. 300 woordjes leren
Die fukking woordjes gebruik je misschien één keer
Nou, trust me, ik leerde wel en haalde altijd 8-en. Ben alweer driekwart kwijt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Nu lijkt het nutteloos maar later komt het mooi van pas. Zo heb ik vroeger altijd afgekeken bij frans en kan de taal daardoor nauwelijks spreken. Achteraf gezien had ik liever wel die woordjes gestampt...
Ja maar er is zonder twijfel meer blijven hangen dan bij mij, ik leerde nooit. Zondequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, trust me, ik leerde wel en haalde altijd 8-en. Ben alweer driekwart kwijt.
Dat is zeker fijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:50 schreef B.ertha het volgende:
Ja, misschien wel. Vind het op zich wel een handige basis voor op vakanties. Maar ik heb ook wel een beetje een talenknobbel.
Dat heb ik nou ook...zojuist dus nog maar eens ondervondenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan Frans en Duits lezen, maar spreken is wat moeilijker. Een introductie lukt me nog wel in beide talen, maar voor de rest...
Debiele chauvinistische Fransenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
wtf
Ik kom net bij het benzinestation vandaan. Dacht nog snel even wat te scoren voordat het dicht gaat...staan er 2 fransen in de tent opzoek naar een antiekgroothandel in Rotterdam.![]()
Na flink stuntelen (had ik maar beter opgelet) kwam ik erachter dat ze een GPS systeem hadden. Heb ik in het telefoonboek de straat opgezocht en aan ze gegeven.
Ze spraken 0,0 Engels. En dan ook echt HELEMAAL GEEN Engels
Heeft me een half uur gekost
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook...zojuist dus nog maar eens ondervonden
Lezen en luisteren van beide talen gaat prima. Maar praten![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Debiele chauvinistische Fransen
Wel een prachtig land
laten uitspuiten. Kan de assistent zelfs, ben je zo weer weg.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens..ik loop al 2 dagen met vocht achter mijn oor![]()
Ik hoor mezelf steeds dubbel, het piept en kraakt en het voelt extreem vervelend![]()
Hmm, dan vraag ik me dus af wat een regenbroek in het Engels is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:04 schreef Plasterk het volgende:
Een jongeman in de decathlon kon mij nog niet eens in het engels vertellen dat een regenbroek 12 euro kostte, had hij er 3 handen voor nodig
Dan kan ik zelf ook. Maar dit is geen vuil maar echt vocht. Uitspuiten heeft geen zin. Komt er alleen maar meer vocht in.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
laten uitspuiten. Kan de assistent zelfs, ben je zo weer weg.
hoeft niet als je het voor zn neus houdquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hmm, dan vraag ik me dus af wat een regenbroek in het Engels is.![]()
BRILJANT!quote:
Ohja, das wel kut. Heb ik ooit gehad, was op zee onderuitgeslagen tegen een golf en had er toen water in. 2 dagen lang koppijn gehad zelfsquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kan ik zelf ook. Maar dit is geen vuil maar echt vocht. Uitspuiten heeft geen zin. Komt er alleen maar meer vocht in.
Fair point.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:16 schreef Plasterk het volgende:
[..]
hoeft niet als je het voor zn neus houd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |