Maandagnacht worden die altijd uitgezonden in de VS. Ze zijn nu bij episode 20 van seizoen 2. Dan heb je idd nog heel wat te gaan. Mooi vooruitzichtquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:50 schreef MaJo het volgende:
Nieuwe aflevering is toch op woensdagavond? Dus pas morgenochtend weer te downenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Bij welke aflevering zijn ze nu in Amerika eigenlijk? Ik heb voorlopig nog wel wat afleveringen te gaanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Half Asmo's boekenkast staat er vol meequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel van gehoord maar weet niet precies wat het isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik denk dat het ook komt omdat je idd door de film de grote lijnen nu kent, dan zit je er weer wat sneller inquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook weer gewoon verdergaan, is nu nog maar een paar maanden geleden dat ik het gelezen heb. Niet weer 8 jaar wegleggen ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoewel het me verbaasde hoeveel ik nog wist van het boek (kan ook door de film komen natuurlijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die van mij niet, gedverredemmequote:Op woensdag 14 maart 2007 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn erwtensoep komt gewoon uit de fabriek.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oma's kunnen altijd lekkere erwtensoep maken en draadjesvlees, etc.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel knap dat die smiley zijn oog likt, lukt mij niet. Misschien omdat ik een bril draag.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond eten: komkommer, aardappelbolletjes (gebakken) en cassellerrib van de schouderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan heb ik nog 30 afleveringen te gaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Maandagnacht worden die altijd uitgezonden in de VS. Ze zijn nu bij episode 20 van seizoen 2. Dan heb je idd nog heel wat te gaan. Mooi vooruitzichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zit de rest van m'n gezicht nog in de wegquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:01 schreef Etcetera het volgende:
zet je bril 's afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kijk mij lukt het ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vroeg ik me laatst af, net als de vraag of je strafbaar bent als je kangoeroe naar een vrouwelijke agent roept en ze verstaat je verkeerd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:02 schreef Etcetera het volgende:
euh
nee
en waarom wil je dat wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee kan ik niet bij. Ik kan wel m'n grote teen in m'n neus stoppen (mits flexibele broek en geen schoenen aan). Er bestaan wel aparte woorden voor een man die door vrouwen in te huren is, en een man die voor mannen in te huren is. Dus waarom geen aparate voor vrouw die door vrouwen in te huren is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, kan je je elleboog likken? Da's pas knap.
Een prostituee voor lesbiennes zal gewoon een prostituee zijn, lijkt me. Zo iemand heet ook wel hoer.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeg ik me laatst af, net als de vraag of je strafbaar bent als je kangoeroe naar een vrouwelijke agent roept en ze verstaat je verkeerd.
zolang je daar maar 'ik vind' voor aan zegt zit je goedquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeg ik me laatst af, net als de vraag of je strafbaar bent als je kangoeroe naar een vrouwelijke agent roept en ze verstaat je verkeerd.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Google helpt niet, als je zoekt op lesbische hoeren krijg je veel resultaten maar niet wat ik zoek.
Teen in je neus is niet zo moeilijk (wel smerigquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee kan ik niet bij. Ik kan wel m'n grote teen in m'n neus stoppen (mits flexibele broek en geen schoenen aan). Er bestaan wel aparte woorden voor een man die door vrouwen in te huren is, en een man die voor mannen in te huren is. Dus waarom geen aparate voor vrouw die door vrouwen in te huren is?
Google helpt niet, als je zoekt op lesbische hoeren krijg je veel resultaten maar niet wat ik zoek.
waar dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.die heb ik vastgelegd voor de eeuwigheidJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.linkje naar Youtube?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij werkt dat toch niet helemaal zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zolang je daar maar 'ik vind' voor aan zegt zit je goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vrij land enzo, eigen meningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan mag je voor zover ik weet zelfs 'ik vind jou een kootzak' zeggen tegen een agentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar ik heb het nog nooit getest hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schandknaap (oude benaming)quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Teen in je neus is niet zo moeilijk (wel smerigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.), dat kunnen veel mensen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is een man voor mannen dan?
Ikke mijn bovenlipquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:08 schreef MaJo het volgende:
Ik kan met mijn tong het puntje van mijn neus aanrakenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarom nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij werkt dat toch niet helemaal zo
lol! hahaha dit moet Mikkie lezen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:10 schreef Nesle het volgende:
Ik kan mijn neusvleugels en oren bewegen.
Ik kan mn armen bewegen, nou jij weerquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
lol! hahaha dit moet Mikkie lezen.
Ik kan m'n neusvleugels bewegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.M'n oren niet: jij bent een grotere freakJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook mijn neusvleugels, en mijn hele neusquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:10 schreef Nesle het volgende:
Ik kan mijn neusvleugels en oren bewegen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
lol! hahaha dit moet Mikkie lezen.
Ik kan m'n neusvleugels bewegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.M'n oren niet: jij bent een grotere freakJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat telt nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu iets wat MaJo, B.Ertha, Soempie en Etcetera allemaal niet kunnen:
Ik kan mijn eigen penis aanraken!
Ik kan heel soms mn hoofd bewegen als een pruik (snap je datquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef Nesle het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.als ik mijn oren beweeg dan gaat mijn hele hoofdhuid (hoedefuk noem je dat) mee heen en weer.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat bedoel ik, dat gebeurt geregeld als ik weer is mijn oorshow moet doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan heel soms mn hoofd bewegen als een pruik (snap je datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) Dan gaat mn haar op en neer.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iiiieehhhquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net als naar boven scheel kijken, duim gedeeltelijk op de achterkant van m'n hand leggen, vingers uit de kom trekken, polsen ook (maar is weinig aan te zien)
Die rechter dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef B.ertha het volgende:
Mijn zusje kan echt iets vaags met haar hand. Ik zal het ff painten
Nee, maar dit ging het snelstquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:33 schreef Nesle het volgende:
Lol, staat jouw duim helemaal kaasrechtop als je je duim op steekt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat meen jequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:35 schreef Etcetera het volgende:
het is paint nesleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
dat meen jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.het was ook flauw bedoeldJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop