ah, oke, want ik ben uitgenodigd voor een beachparty dus. *twijfel*twijfel*quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me een goed planom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een beachparty is waarschijnlijk de dresscode: strand.
Strandkleding dus..zonnebril, slippers, badhandoek etc...
En een hoop cocktails. Een beetje als mijn hawaiifeestjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sterkte!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:20 schreef MaJo het volgende:
Na de zomer ga ik me inderdaad aansluiten bij de clubom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heb nu wel zin om weer te gaan leren, maar ik ken mezelf, tegen die tijd klaag ik alleen nog maarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga nu richting dokter, tot zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.polderpop.com/quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef B.ertha het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ik ook bij de club, ik ga hier dood van de stress.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet in het Engels een eeuwig verslag schrijven over Polderpop, terwijl ik dr niet eens ben geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(bestaat het wel?). Daarna nog fijn lerenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en mn tentamenweek is pas over 2 wekenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bestaat het echtquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.polderpop.com/om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eeuwig verslagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik voel me alleen mannelijk met een rokjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:55 schreef Nesle het volgende:
Ik voel me ook wel vrouwelijk. Maar wel zonder rokjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is de ontbijtsmiley?
Oh my, dat is echt sickquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Interessant artikel. Klikken op eigen risico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop