erwtensoepquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:18 schreef B.ertha het volgende:
iedereen eten?
Dat is nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
erwtensoep![]()
![]()
had niks anders meer in huis
Damn, pretty sickquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Interessant artikel. Klikken op eigen risico
Ik heb niet gekliktquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:50 schreef MaJo het volgende:
[..]Dat is precies waar ik zin in heb
Over een paar dagen ga ik me helemaal volvreten met alles wat los en vast zit
Misschien is dit een voorbode op een jaar vol ongeluk? Eerst al die taart (toch?) en nu dit?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:49 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had alles toch maar wel uitgeprint. Allemaal stukjes bijgeschreven, etc. Laat ik net de hele stapel vallen.![]()
En geen paginanummering natuurlijk![]()
M'n 25e levensjaar begint goed![]()
ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Misschien is dit een voorbode op een jaar vol ongeluk? Eerst al die taart (toch?) en nu dit?![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
erwtensoep![]()
![]()
had niks anders meer in huis
Mijn erwtensoep komt gewoon uit de fabriek.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:53 schreef erkel het volgende:
en erwtensoep is lekker, vooral als mijn moeke het maakt![]()
Van 2 dagen soep eten wordt ik al kriegel...iets stevigs, kauwbaars is dan echt een mustquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:46 schreef MaJo het volgende:
Ik zit aan de kippensoep. Maar word een beetje moe van dit soort eten, heb zin in een biefstuk ofzo
Dat is inderdaad een stuk lekkerder dan erwtensoepquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn speciale kip
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:49 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had alles toch maar wel uitgeprint. Allemaal stukjes bijgeschreven, etc. Laat ik net de hele stapel vallen.![]()
En geen paginanummering natuurlijk![]()
M'n 25e levensjaar begint goed![]()
terugknuffeltquote:
ik ookquote:
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar stevige dingen zijn helaas nog te pijnlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van 2 dagen soep eten wordt ik al kriegel...iets stevigs, kauwbaars is dan echt een must
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, MaJo: je kunt je eten pureren natuurlijk
quote:
jog je in het noorderplantsoen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:37 schreef erkel het volgende:
squashen
Rest van de dag wel ontzettend lui geweest. Ga zo maar ff rondje joggen denk ik![]()
Nee ik ga dan toch voor de ´verse´ zuurkool. Met de jus van moedersquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
Zuurkool morgen opbakken
Ik ga eens aan een nieuw boek beginnen vanavond. Mijn vorige vanochtend uitgelezen
Eh over ranzig gesprokenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
vanavond 2 afleveringen van NCIS op Veronicaleuke serie
oh ja, MaJo: je kunt je eten pureren natuurlijk
Ik ben in de Discworld serie bezig. Ik weet niet of je die gelezen hebt maar je kent ze vastquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik ga dan toch voor de ´verse´ zuurkool. Met de jus van moeders![]()
Welk boek heb je gelezen? Ben nu bezig in Grisham maar weet niet zeker of ik hem al gelezen hebAl die boeken lijken zo op elkaar en het merendeel heb ik al gelezen. Maar vind het wel heerlijk omdat ze zo lekker makkelijk weglezen
Nee, want dat doet half Groningen alquote:
PB isquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef MaJo het volgende:
Net Prison Break 10 en 11 gekeken (nog steeds seizoen 1) echt zo verslavend!
Wel van gehoord maar weet niet precies wat het isquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben in de Discworld serie bezig. Ik weet niet of je die gelezen hebt maar je kent ze vast
Haha herkenbaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:43 schreef Etcetera het volgende:
ik ben al sinds de zomervakantie ofzo bezig met LOTR in het engelsschiet niet hard op
Meestal ren ik er in m'n uppie. Slalommend om de kinderwagens en hondenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, want dat doet half Groningen al![]()
Oosterparkwijk loop ik ff rondje
boek 1 heb ik uit, zit ergens in boek 2quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha herkenbaarJaar of 8 geleden ook aan begonnen, toen nooit verder gekomen dan boek 1. Afgelopen zomer weer opnieuw begonnen, niet verder gekomen dan de helft van boek 2
Nieuwe aflevering is toch op woensdagavond? Dus pas morgenochtend weer te downenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, want dat doet half Groningen al![]()
Oosterparkwijk loop ik ff rondje
[..]
PB isHad vanochtend nieuwe aflevering gedownload, dacht ik tenminste
Bleek het een oude aflevering te zijn.
[afbeelding]
Ik moet eigenlijk ook weer gewoon verdergaan, is nu nog maar een paar maanden geleden dat ik het gelezen heb. Niet weer 8 jaar wegleggen ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
boek 1 heb ik uit, zit ergens in boek 2
binnenkort maar weer eens meenemen in de bus naar school
Als het mooi weer is, kan het idd druk zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meestal ren ik er in m'n uppie. Slalommend om de kinderwagens en honden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |