ah, oke, want ik ben uitgenodigd voor een beachparty dus. *twijfel*twijfel*quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan
Een beachparty is waarschijnlijk de dresscode: strand.
Strandkleding dus..zonnebril, slippers, badhandoek etc...
En een hoop cocktails. Een beetje als mijn hawaiifeestjes
Sterkte!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:20 schreef MaJo het volgende:
Na de zomer ga ik me inderdaad aansluiten bij de clubHeb nu wel zin om weer te gaan leren, maar ik ken mezelf, tegen die tijd klaag ik alleen nog maar
Ik ga nu richting dokter, tot zo
http://www.polderpop.com/quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef B.ertha het volgende:
Mag ik ook bij de club, ik ga hier dood van de stress.![]()
Moet in het Engels een eeuwig verslag schrijven over Polderpop, terwijl ik dr niet eens ben geweest(bestaat het wel?). Daarna nog fijn leren
en mn tentamenweek is pas over 2 weken
![]()
Bestaat het echtquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.polderpop.com/![]()
eeuwig verslag
Ik voel me alleen mannelijk met een rokjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:55 schreef Nesle het volgende:
Ik voel me ook wel vrouwelijk. Maar wel zonder rokjes
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is de ontbijtsmiley?
Oh my, dat is echt sickquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Interessant artikel. Klikken op eigen risico
Dus geen rare enge dingen? Gelukkig maarquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:43 schreef MaJo het volgende:
HeyKom net terug van de dokter en ik heb zoals ik al verwacht had angina (keelontsteking). De dokter schrok zichtbaar van mijn dikke keel
Ik heb nu een antibioticakuur gekregen so I'm going to kill that motherfucker
Maar nu eerst Prison Break omdat ik toch een klein beetje zielig ben
Gelukkig heb ik het etentje dus afgezegd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Interessant artikel. Klikken op eigen risico
Zet het ook in je ondertitel, dan denk je er steeds aanquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef Soempie het volgende:ik heb het etentje, de bioscoop en het uitgaan voor vanavond afgezegd
stomme trut ben ik ook.![]()
![]()
Note to self: geen rotklusjes meer uitstellen, maar gelijk doen.
Ik heb een post-it op m'n computerscherm geplakt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zet het ook in je ondertitel, dan denk je er steeds aan
Die raak ik altijd kwijtquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb een post-it op m'n computerscherm geplakt.![]()
![]()
![]()
Wel braaf blijven nemen he? Oooook als het weg lijktquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:43 schreef MaJo het volgende:
HeyKom net terug van de dokter en ik heb zoals ik al verwacht had angina (keelontsteking). De dokter schrok zichtbaar van mijn dikke keel
Ik heb nu een antibioticakuur gekregen so I'm going to kill that motherfucker
Maar nu eerst Prison Break omdat ik toch een klein beetje zielig ben
Nee gelukkig geen enge ziektes waarvan zelfs de dokter het bestaan niet weetquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dus geen rare enge dingen? Gelukkig maarHoe lang moet je je kuur?
quote:
Zal ik doen dokter Nemquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel braaf blijven nemen he? Oooook als het weg lijkt
Dat gaat meestal heel snel hoor, maar wat nem zegt, door blijven slikkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee gelukkig geen enge ziektes waarvan zelfs de dokter het bestaan niet weetDe kuur duurt 8 dagen. Ik hoop echt dat ik snel verbetering merk, ik wil weer gewoon kunnen eten!
Daar was ooit zo'n site van, als je daar op de knop klikte, zei het steeds wat. Zo van: je hebt nu de wereld vernietigd enzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik hád gewaarschuwd
Ik ga een grote rode knop bestellen en er een briefje bij hangen: NIET op deze knop drukken.
En die ga ik dan midden in Rotterdam neerzetten
Uiteraard.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:54 schreef Nesle het volgende:
Het is op eigen risico, dan mag ik toch juist klikken?
how lame is thatquote:
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:25 schreef B.ertha het volgende:
dat kan wel zijn, maar dat is niet zo!
het spijt me echt verschriiiiikelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
how lame is that![]()
B.ertha, je bent niet goed voor m'n studie![]()
![]()
Dat doe ikquote:
Bleek niet uit je antwoordquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het spijt me echt verschriiiiikelijk
[..]
Dat doe ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |