lol! hahaha dit moet Mikkie lezen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:10 schreef Nesle het volgende:
Ik kan mijn neusvleugels en oren bewegen.
Ik kan mn armen bewegen, nou jij weerquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
lol! hahaha dit moet Mikkie lezen.
Ik kan m'n neusvleugels bewegenM'n oren niet: jij bent een grotere freak
![]()
Ik ook mijn neusvleugels, en mijn hele neusquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:10 schreef Nesle het volgende:
Ik kan mijn neusvleugels en oren bewegen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
lol! hahaha dit moet Mikkie lezen.
Ik kan m'n neusvleugels bewegenM'n oren niet: jij bent een grotere freak
![]()
dat telt nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu iets wat MaJo, B.Ertha, Soempie en Etcetera allemaal niet kunnen:
Ik kan mijn eigen penis aanraken!
Ik kan heel soms mn hoofd bewegen als een pruik (snap je datquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef Nesle het volgende:
[..]als ik mijn oren beweeg dan gaat mijn hele hoofdhuid (hoedefuk noem je dat) mee heen en weer.
![]()
Dat bedoel ik, dat gebeurt geregeld als ik weer is mijn oorshow moet doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan heel soms mn hoofd bewegen als een pruik (snap je dat) Dan gaat mn haar op en neer.
Iiiieehhhquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net als naar boven scheel kijken, duim gedeeltelijk op de achterkant van m'n hand leggen, vingers uit de kom trekken, polsen ook (maar is weinig aan te zien)
Die rechter dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef B.ertha het volgende:
Mijn zusje kan echt iets vaags met haar hand. Ik zal het ff painten
Nee, maar dit ging het snelstquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:33 schreef Nesle het volgende:
Lol, staat jouw duim helemaal kaasrechtop als je je duim op steekt?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
dat meen jehet was ook flauw bedoeld
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |