wat ik kan zien op maps.google.nl denk ik toch snel 15 min (volgens mij zelfs meer)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:14 schreef JohnFoK het volgende:
Is die wagen niet onderweg naar die melding? ROOSEVELTLAAN 174 Of ligt die straat niet in die omgeving?
[..]
Hebben ze Katoesja-rakketen?quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:18 schreef RoaRRR het volgende:
Nog een auto met sirene op de marnixlaan richting laan van Chartroise.... Geloof dat het zich meer daar bevindt
jaja...huisgenoten. Verder wel leuk hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef SugarShipCaptain het volgende:
Huisgenoten die sluitertijden niet snappen..
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:21 schreef SugarShipCaptain het volgende:
omdat er ook nog een stille tocht komt enzo.
Ligt er enorm ver vanaf zelfs.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:21 schreef Rooligan het volgende:
Ben ik eens een keer vanuit het zuiden op zakenreis (beursbezoek) in Utrecht, breekt de pleuris uit....Ik zit in een Hotel op de Balijelaan en heb al diverse sirenes de straat horen doorkruisen... Misschien ben ik als zuiderling weinig gewend, maar goed. Volgens mij ligt mijn hotel best een eind van Ondiep af, toch...?
![]()
Onder het mom 'declareren die hap'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef -skippybal- het volgende:
Van Limburg naar Utrecht een zakenreis noemen
Je zit tussen Kanaaleiland en het ondiep inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:21 schreef Rooligan het volgende:
Ben ik eens een keer vanuit het zuiden op zakenreis (beursbezoek) in Utrecht, breekt de pleuris uit....Ik zit in een Hotel op de Balijelaan en heb al diverse sirenes de straat horen doorkruisen... Misschien ben ik als zuiderling weinig gewend, maar goed. Volgens mij ligt mijn hotel best een eind van Ondiep af, toch...?
![]()
De Amsterdamsestraatweg is toch zo'n beetje de langste straat van Nederland?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Amsterdamsestraatweg ? Da's toch ook gewoon Ondiep ? Hebben ze daar ook dingen afgesloten ?
Ja, wat een ongelovelijk lang kutding is dat zegquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De Amsterdamsestraatweg is toch zo'n beetje de langste straat van Nederland?
quote:
inderdaad, driewerfquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef -skippybal- het volgende:
Van Limburg naar Utrecht een zakenreis noemen
Woont een vriendin van ons ook en dat is 20 minuten fietsen !!quote:
Niet afgesloten, iig ter hoogte van de watertoren rijden nog steeds auto'squote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Amsterdamsestraatweg ? Da's toch ook gewoon Ondiep ? Hebben ze daar ook dingen afgesloten ?
Helemaal als hij ook nog eens in dat pauperhotel zit daar op de hoek, naast zo'n nachtclub als ik me niet vergis.quote:
die kan hard fietsenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:26 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Woont een vriendin van ons ook en dat is 20 minuten fietsen !!
Het is nog vroeg!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:28 schreef Lemmeb het volgende:
Wel spannend hoor. Maar er moet natuurlijk wel snel wat gebeuren, anders is er geen reet meer aan.
Marnixlaan is ook nog steeds open, op kruising Marnixlaan/ Laan van Chartoise staan alleen wel motoragenten en busje met zwaailicht, neem aan dat de Laan van Chartoise dus is afgezet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:27 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Niet afgesloten, iig ter hoogte van de watertoren rijden nog steeds auto's
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Helemaal als hij ook nog eens in dat pauperhotel zit daar op de hoek, naast zo'n nachtclub als ik me niet vergis.![]()
Nee, xs.to of tinypic.comquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:31 schreef LENUS het volgende:
heb ook nog een paar fotos van een maat die daar woont. Werkt imageshack?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |