Nou gister was dat in elk geval zo. Van vandaag heb ik zelf de beelden nog niet gezien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?
In elk geval bedankt voor je antwoord.
Waar haal je die onzin vandaan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vooral de halve Nederlandse hooliganwereld die er rondloopt.
bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:35 schreef mrbomb het volgende:
[..]
grofweg water in noorden, spoor in westen, marnixlaan amsterdamsestraatweg. En dat is vrij ruim genomen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:41 schreef Lemmeb het volgende:
Wat gaaf zeg trouwens. Ik denk dat ik er ook even ga kijken, heb toch niks te doen.
Tanx. Ik loop altijd een beetje achter met dit soort dingen, want ik heb geen teevee. En de krant lees ik tegenwoordig ook al niet meer vanwege al het domme opruiende gelul wat er instaat. Maar dit soort zaken vind ik altijd wel spannend!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou gister was dat in elk geval zo. Van vandaag heb ik zelf de beelden nog niet gezien.
Was een geintje hoor.quote:
Ja goed, maar het volk wat er zat te rellen is ook niet echt intelligent volk ofzo...het zijn gewoon ordinaire bierzuipende tokkies...althans zo komen ze over.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tanx. Ik loop altijd een beetje achter met dit soort dingen, want ik heb geen teevee. En de krant lees ik tegenwoordig ook al niet meer vanwege al het domme opruiende gelul wat er instaat. Maar dit soort zaken vind ik altijd wel spannend!
haha kom op he, laat me niet lachen, pot verwijt de ketel dat die zwart zietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tanx. Ik loop altijd een beetje achter met dit soort dingen, want ik heb geen teevee. En de krant lees ik tegenwoordig ook al niet meer vanwege al het domme opruiende gelul wat er instaat. Maar dit soort zaken vind ik altijd wel spannend!
Dat is tegenover waar ik trainquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef LENUS het volgende:
Je hebt daar ook vlakbij café Murk. Staat bekend vanwege zijn beroemde klanten. Zo kwam wijlen Klaas Bruinsma daar regelmatig over de vloer en andere onderwereldfiguren.
Bar Mama is leuker, alleen is die niet in Ondiepquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef LENUS het volgende:
Je hebt daar ook vlakbij café Murk. Staat bekend vanwege zijn beroemde klanten. Zo kwam wijlen Klaas Bruinsma daar regelmatig over de vloer en andere onderwereldfiguren.
Daar tegenover heb je inderdaad de judoschool van Anton Geesink. Beetje goede school eigenlijk?quote:
Oh jawel hoor, maar er zijn verschillende sporten, dus hangt een beetje van de sport af.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:46 schreef LENUS het volgende:
[..]
Daar tegenover heb je inderdaad de judoschool van Anton Geesink. Beetje goede school eigenlijk?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef LENUS het volgende:
Ja, dat had ik al begrepen uit je eerdere omschrijving.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja goed, maar het volk wat er zat te rellen is ook niet echt intelligent volk ofzo...het zijn gewoon ordinaire bierzuipende tokkies...althans zo komen ze over.
Tja, als je als tokkie met een mes richting ome agent rent....dan moet je niet verwachten dat de agent klaar staat met een kopje cohen-thee.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al begrepen uit je eerdere omschrijving.Natuurlijk zijn het tokkies.
Overigens kon je hier op wachten. Ik weet inmiddels zelf hoe de politie reageert als je ergens over klaagt, bijvoorbeeld over hangjongeren. Ze doen nergens wat aan en geven je nog bijna zelf de schuld ook, en een parkeerbon als toetje. Als er dan zulke dingen gebeuren, slaat vroeg of laat een keer de vlam in de tokkie.
Nee, die heb ik het raam uitgeflikkerd nadat Theo van Gogh was vermoord, en al die zogenaamde 'islamologen' en weet ik veel wat voor zelfverklaarde 'deskundigen' nog meer, werden toegestaan de hele dag aperte onzin op de buis te verkondigen.quote:
True.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, als je als tokkie met een mes richting ome agent rent....dan moet je niet verwachten dat de agent klaar staat met een kopje cohen-thee.
ah okayquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, die heb ik het raam uitgeflikkerd nadat Theo van Gogh was vermoord, en al die zogenaamde 'islamologen' en weet ik veel wat voor zelfverklaarde 'deskundigen' nog meer, werden toegestaan de hele dag aperte onzin op de buis te verkondigen.
wat dat betreft lijkt het me best een goed idee om bij wijze van spreken op elke straathoek een mannetje te zettenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
True.
Maar je snapt denk ik zelf ook wel waardoor dit ontstaat. De politie is allang je beste vriend niet meer, ze doen geen flikker meer voor de burger. Je mag al blij zijn als je aangifte mag doen, laat staan als er ook nog wat mee gebeurt. Nee, pak aan, een bon voor te voet oversteken door rood licht, dat kun je krijgen!
Ben daar een keer geweest toen ik nog rookte. wilde een pakje sigaretten halen. leek net een scene uit een westernfilm. Ik kwam binnen al alle ruige gasten stopten met praten en bleven me aankijken tot ik wat zei. Ik kwam dichterbij en vroeg aan de barman en even later aan de bezoekers of ze konden wisselen want ik had geen gepast geld voor de automaat. Het antwoord was NEE en nogmaals NEE. m.a.w. of ik op wilde rotten.quote:
Ja, maar dan nog. Its his own fecking fault. Dit soort reacties (van deze rellers) zijn net zo achterlijk en huilerig als toen bij het mercatorplein (waar die Marokkaan werd neergeschoten.)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
True.
Maar je snapt denk ik zelf ook wel waardoor dit ontstaat. De politie is allang je beste vriend niet meer, ze doen geen flikker meer voor de burger. Je mag al blij zijn als je aangifte mag doen, laat staan als er ook nog wat mee gebeurt. Nee, pak aan, een bon voor te voet oversteken door rood licht, dat kun je krijgen!
Ja die had je toen ook al, maar daar keek ik toen al niet naar. Sowieso keek ik bijna alleen maar publieke omroep, en af en toe Discovery, NGC of heel soms CNN. Maar toen Discovery ook al symptomen van verbaggering begon te vertonen, en de PO het alleen nog maar over 'moslims hier, moslims daar, moslims zus, moslims zo' kon hebben, was voor mij de maat vol.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
ah okay
Je hebt de belspellen nog niet gezien
Dat was ook kansloos inddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Its his own fecking fault. Dit soort reacties (van deze rellers) zijn net zo achterlijk en huilerig als toen bij het mercatorplein (waar die Marokkaan werd neergeschoten.)
ruiken ze niet zichzelf?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:05 schreef JohnFoK het volgende:
21:04:05 13-03-07 22 G BRAN P 2 ROOK/STANKOVERLAST ROOSEVELTLAAN 174 UTRECHT ( UTR ) Eenh: UTR802
703132104050708443 0708443 BRW Utrecht-Centrum ( TS-802 Tolsteeg )
703132104050708442 0708442 BRW Utrecht-Centrum ( Kazernealarm Tolsteeg )
703132104050706001 0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )
Ze beginnen met stront te gooien
Niet helemaal vind ik, maar wel bijna net zo achterlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Its his own fecking fault. Dit soort reacties (van deze rellers) zijn net zo achterlijk en huilerig als toen bij het mercatorplein (waar die Marokkaan werd neergeschoten.)
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:05 schreef JohnFoK het volgende:
21:04:05 13-03-07 22 G BRAN P 2 ROOK/STANKOVERLAST ROOSEVELTLAAN 174 UTRECHT ( UTR ) Eenh: UTR802
703132104050708443 0708443 BRW Utrecht-Centrum ( TS-802 Tolsteeg )
703132104050708442 0708442 BRW Utrecht-Centrum ( Kazernealarm Tolsteeg )
703132104050706001 0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )
Ze beginnen met stront te gooien
heb je dit gezien, roarrr? Of is het de zoveelste overdrijving.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:11 schreef JohnFoK het volgende:
UTRECHT - In de Utrechtse wijk Ondiep neemt de onrust toe. De wijk zelf is hermetisch afgesloten, maar...
aan de rand van de wijk hebben zich verschillende groepen mensen verzameld. Rond kwart voor achter bestookten relschoppers op de Laan van Chartroise de politie met stenen en flessen. Daarop werd een charge uitgevoerd. Even daarna sloeg de stemming op de Rooyaards van den Hamkade van broeierig om in grimmig en rukte de politie op. De politie is de wijk in gegaan om alle bewoners via een geluidswagen op te roepen naar binnen te gaan, omdat ze anders - op grond van de aanmerking dat het gebied een veiligheidsrisicogebied is - gearresteerd worden. Vier ME’ers te paard zetten deze woorden kracht bij.
Volgens verslaggevers in de wijk is het daar relatief rustig, maar wel gespannen.
Bron: AD.nl
Er rijden iedere dag sowieso 1000 politiewagens met sirene op de Marnixlaan, niet heel bijzonder dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:12 schreef RoaRRR het volgende:
Net een politiewagen met sirene de marnixlaan op zien draaien.
Verder kan ik nog steeds weinig zien.
Heb ik niks van gehoord, is hier zeker beter geisoleerd dan ik dacht !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:11 schreef JohnFoK het volgende:
UTRECHT - In de Utrechtse wijk Ondiep neemt de onrust toe. De wijk zelf is hermetisch afgesloten, maar...
De politie is de wijk in gegaan om alle bewoners via een geluidswagen op te roepen naar binnen te gaan, omdat ze anders - op grond van de aanmerking dat het gebied een veiligheidsrisicogebied is - gearresteerd worden. Vier ME’ers te paard zetten deze woorden kracht bij.
Volgens verslaggevers in de wijk is het daar relatief rustig, maar wel gespannen.
Bron: AD.nl
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:12 schreef RoaRRR het volgende:
Net een politiewagen met sirene de marnixlaan op zien draaien.
Verder kan ik nog steeds weinig zien.
ligt totaal ergens anders, volgens mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:14 schreef JohnFoK het volgende:
Is die wagen niet onderweg naar die melding? ROOSEVELTLAAN 174 Of ligt die straat niet in die omgeving?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |