quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:56 schreef Machiel het volgende:
Kom even na 17:00 thuis kwam ik er na een tijdje achter dat er een pakje van de Plato in m'n brievenbus gekomen is vandaag dus moet m zijn vanavond maareens checken dan
Draai voorlopig niets anders meer staat al de hele avond op repeat en vele avonden zullen volgen
quote:Bedankt voor de tip!
Op zondag 9 februari 2003 12:59 schreef haaahaha het volgende:
Morgenavond is het Massive Attack-night op mtv2. Ik kan het niet ontvangen *rukzooi*
quote:Hij roeleert.
Op zaterdag 8 februari 2003 12:12 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb even gebeld met de FRS op Eindhoven NS en daar ligt een exemplaar op me te wachten..
.
.
Ik had me een leukere kennismaking voorgesteld met deze CD. Nou ja, zo op m'n stereo klinkt 't alsnog wel goed.
quote:Hier ook, begint ie te tikken.
Op zondag 9 februari 2003 20:37 schreef AirwiN het volgende:
Ik probeer die CD net vanuit m'n CD-ROM speler te beluisteren. Heeft die schijf copy-control. Loopt [vul hier een krachtterm in] m'n PC gewoon hardstikke vast omdat Windows XP de Table Of Contents niet kan lezen.Ik had me een leukere kennismaking voorgesteld met deze CD. Nou ja, zo op m'n stereo klinkt 't alsnog wel goed.
quote:Vertel? Staat dat ergens of heb je dat uit het geruchtencircuit?
Op zondag 9 februari 2003 20:39 schreef haaahaha het volgende:Jammer, want ik ben benieuwd of je met deze cd ook extra content op de nieuwe site kan zien, dat moet met die andere 3 cd's wel kunnen.
quote:Staat op de site bij 'news' >> 'Special content available for..'
Op zondag 9 februari 2003 20:42 schreef AirwiN het volgende:[..]
Vertel? Staat dat ergens of heb je dat uit het geruchtencircuit?
You can now view exclusive Massive Attack content if you own Blue Lines, Protection, No Protection or Mezzanine. The more albums that you own, the more content you will be able to preview. This is the first time ever that fans have been able to use multiple albums to receive increasing items of content - the technology has been developed by IDIL Systems who 'fingerprint' the albums so that they recognise the valid CDs.
quote:Pft, ik las het op het moment dat ik op 'invoeren' klikte. Jammer dat er verder niks over te vinden is.
Op zondag 9 februari 2003 20:44 schreef haaahaha het volgende:Staat op de site bij 'news'
* AirwiN legt z'n Massive Attack CD's alvast klaar bij de computer.
quote:Bij mij liep 'ie vast met het autostarten. De virusscanner trok het om één of andere reden niet.
Op zondag 9 februari 2003 21:17 schreef Gellarboy het volgende:
Er zit een spelertje op het album. Gewoon de *.exe file aanklikken, als 'ie niet al autostart.
Zo'n eigen spelertje is leuk, maar ik wil gewoon via WinAmp of desnoods via de mediaspeler een CD kunnen luisteren.
Maar, dat is tot nu toe ook het enige commentaar dat ik heb over die CD. Wat een geweldige
nummer staan er op. Ik kan niet wachten tot de 27e april...
quote:Je kan op kazaa concerten downloaden. Klinkt echt goed!!
Op zondag 9 februari 2003 22:10 schreef Gellarboy het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een concert van Massive Attack? Ik ga de 28e, maar ik vraag me af hoe je dit soort tracks live kan neerzetten.
quote:Mijn pa had een bootleg van ze liggen, ik denk dat het een beetje is zoals een concert van DJ Shadow, de platen mixen, met live zang en andere geluiden er tussendoor. Chemical Brothers doen het ook zo, levert vaak compleet andere nummers op, maar wel heel erg gaaf.
Op zondag 9 februari 2003 22:10 schreef Gellarboy het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een concert van Massive Attack? Ik ga de 28e, maar ik vraag me af hoe je dit soort tracks live kan neerzetten.
quote:Een bootleg? Vertel op!!
Op zondag 9 februari 2003 22:17 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Mijn pa had een bootleg van ze liggen, ik denk dat het een beetje is zoals een concert van DJ Shadow, de platen mixen, met live zang en andere geluiden er tussendoor. Chemical Brothers doen het ook zo, levert vaak compleet andere nummers op, maar wel heel erg gaaf.
quote:Het is een optreden wat ze een tijdje terug gaven in de Royal Albert Hall. Zeer goeie geluidskwaliteit.
Op zondag 9 februari 2003 22:18 schreef haaahaha het volgende:[..]
Een bootleg? Vertel op!!
quote:Je hebt zo mail.
Ik heb een concert van hun uit Noorwegen (denk ik) op mp3.
Morgen zal ik het on zetten, dus als je het wil downloaden, mail me effe
De afgelopen week ongveer iedere dag geluisterd en ik kan niet veel anders zeggen dat het gewoon (weer) een prachtige cd is. De nummers rekken zich lekker lang en daardoor hebben ze tijd om een eigen sfeer te creëren. Prima. Sinead is ook niet vervelend, ook al was ik daar wel een beetje bang voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |