quote:Protection is als een warme deken aan vocalen
Op zondag 22 december 2002 19:10 schreef Machiel het volgende:
Ben je dan in dat geval ook beetjeDaar zal ik nooit aan beginnen het is uit als t uit is en dan check ik misschien wat als ik niet al meteen weet dat ik m MOET hebben. Wil m'n eerste indruk van een nummer niet verpesten, alles in een keer volgend jaar graag ik geniet nog wel even van No Protection echt een trippen album. Had m laatst 's nachts aangezet, lekker onderuit, ogen dicht en me helemaal in de muziek op laten gaan, who needs drugs?
Trouwens nog een vraagje over Protection is daar ook heel weinig vocaals te beleven, of zijn er in de mixes veel weggehaald?
Ik ben niet echt gechameerd van de No Protection, doe mij maar Protection
Overigens is dat Antistar nummertje (gelukkig) een fake
quote:Heb je 100th window geluisterd?
Op maandag 23 december 2002 10:41 schreef kodama het volgende:
Vind 100th Window eigenlijk een beetje tegenvallen...
(al issie toch wel erg goed)
Vanavond onder het genot van een fijn splifke vel ik m'n uiteindelijke oordeel
Misschien morgen dan de review
quote:Ik krijg een beetje een ruk gevoel, ene kant wil ik hem NU horen, aan de andere kant voelt het aan als heiligschennis
Op maandag 23 december 2002 15:47 schreef kodama het volgende:
Mjah 2 keer ofzo, dit weekend pas gedownload.
Hij staat al een tijdje op internet hoor.Vanavond onder het genot van een fijn splifke vel ik m'n uiteindelijke oordeel
Misschien morgen dan de review
Ik weet zeker dat IK begin februari richting cd winkel ren om de cd te kopen. Nu weet je tenminste wat je kan verwachtten en of het die 25 pleuro's wel waard is, ja toch?
[Dit bericht is gewijzigd door kodama op 23-12-2002 16:16]
quote:Correct, zo is het ook.
Op maandag 23 december 2002 16:09 schreef kodama het volgende:
heiligschennis? Wieso denn?Ik weet zeker dat IK begin februari richting cd winkel ren om de cd te kopen. Nu weet je tenminste wat je kan verwachtten en of het die 25 pleuro's wel waard is, ja toch?
quote:Enne...? hoe vind jij hem?
Op maandag 23 december 2002 15:54 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ik krijg een beetje een ruk gevoel, ene kant wil ik hem NU horen, aan de andere kant voelt het aan als heiligschennis
JE HEB MAIL!!!!
Qua sample gebruik en muziekstructuur vind ik hem beter en intelligenter dan mezzanine, in dat opzicht is het daar een heel goede opvolger van. Maar eigenlijk vind ik bij het luisteren van dit album dat je de andere albums moet vergeten en niet moet gaan vergelijken.
Waar ik heel erg aan moest wennen is de nasale zang van 3D (hij 'rapt' niet meer), de 'cleane' zang van en Horace Andy en de schriele stem van sinnead o'conner.
Wat ik erg goed vind in sommige nummers is de arabische melodieen en drive gecombineerd met jaren 80 discoachtige drums. Vooral Butterfly Caught, Smalltime Shot en Antistar vind ik erg goed!
Of er echt een hit zoals Teardrop op staat betwijfel ik.
Wat ik heel erg jammer vind is dat Daddy G niet meer te horen is. Ik vind z'n coole stem op bv het nummer Risingson erg kicken.
Over het algemeen een klasse album met een goeie sfeer, 1tje waar je in moet groeien
quote:Ik moet nog ff wachten tot mijn verjaardag. Dat is namelijk de datum dat het album uit komt....
Op maandag 30 december 2002 23:29 schreef haaahaha het volgende:
*skop*
Ondertussen al mensen die dit kicken album hebben geluisterd?
* AirwiN telt de dagen af...
quote:
They have already started writting new songs for Album #5 which will be recorded from between October and February, before they go to the far East to begin the forthcoming tour. One new song has already been finished and collaborations will include TOM WAITS and MOS DEF.
quote:
There will be a video made for every single track on the album which will also then appear as a DVD. There is also talk of a 5.1 mix of the album in a double pack with lots of different films and animations as well as a stripped back light show concept.
quote:
An official Massive Attack book is also in the pipeline, possibly two. These will include a biography, history, scrapbook, diary, lyrics, notes, photos and drawings.
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 02-01-2003 17:29]
quote:Ik heb hem al een tijdje. Weer een goed album hoor
Op zondag 12 januari 2003 18:48 schreef calvobbes het volgende:
Er zijn spooktracks die op internet rondgaan. Die zijn gewoon 5 minuten stil ofzo.
Wat een fucking kicken album
Meer die het al geluisterd hebben?
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 16-01-2003 22:53]
quote:*spannend*
MASSIVE ATTACK VIDEO EXCLUSIVE!MTV2 are dead proud to bring you the world premiere of the first new video from Massive Attack for over three years. Taken from their forthcoming album 'Hundred Windows', the video for first single 'Special Cases' is a menacing, eerie meditation on a genetically-enhanced future, and its ace - don't miss it!
'Special Cases' premieres on MTV2, This Sunday, January 19 at 10pm.
quote:100th window, maar dan anders opgenomen welke uitkomt eind 2003, zoiets als wat No Protection was voor Protection.
THE 100TH FACSIMILE VERSIONS ARE SOUNDING FUKIN GREAT-JUST GOT BACK FROM THE STUDIO-'EVERYWHEN'-WOW!---THE IDEA IS TO RELEASE IT AT THE END OF THE YEAR-NOT A REMIX ALBUM-NOT A LIVE ALBUM-EVERYTHING REDESIGNED IN THE OPPOSITE WAY WE RECORDED 100TH-IT WILL BE THE ULTIMATE IN NOSTALGIA WHILE BEEING UTTERLY FRESH-IT WILL BOOKEND THE WHOLE PROJECT-WILL BE TAKING RECORDED PARTS OF THE GIGS AND RERESAMPLING THEM INTO TRAX-USING ALTERNATIVE VOCAL PARTS FROM LAST YEAR-RECOVERING UNUSED MOMENTS-ADDING NEW SOUNDS-RE-ARRANGING-EXPOSING AND PLAYING WITHOUT A CARE-FREE-TINY-MINIMAL-HARD-DISTORTED--WHILE ALSO RECORDING NEW MATERIAL FOR LP5-LOVE-333
Plus een ander album (lp5) die begin 2004 uitkomt met meer happy uplifting korte nummers.
Dus samen met 100th window 3 albums in minder dan 2 jaar!!
quote:Gaat dat album zeker 1st window heten?
Op vrijdag 17 januari 2003 16:15 schreef haaahaha het volgende:
Quote van 3D
[..]100th window, maar dan anders opgenomen welke uitkomt eind 2003, zoiets als wat No Protection was voor Protection.
Plus een ander album (lp5) die begin 2004 uitkomt met meer happy uplifting korte nummers.
Dus samen met 100th window 3 albums in minder dan 2 jaar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |