quote:Massive Attack
Op vrijdag 29 november 2002 20:06 schreef haaahaha het volgende:
massive attack - the hunter gets captured by the game.mp3
Net gedownload....nog nooit van gehoord!!!!
Man wat is dit?
Niet slecht trouwens!
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 20:07 schreef Hackney het volgende:[..]
Massive Attack
volgens mij hebben wij echt dezelfde muzieksmaak
zie eerdere topics @ tricky FSOL
Ik zie dat dat nummertje van Batman Forever is.
Waarom weet ik dat niet?
Altijd kicken als je iets vindt van een band waarvan je denkt alles te hebben
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 29-11-2002 20:17]
quote:VERTEL MEER!!!!!!!!
Op donderdag 5 december 2002 18:34 schreef el_bario het volgende:
zit hem nu voor de eerste keer te luisteren. Net het promotje gekregen van een colega op Virgin kantoor. Net als bij mezanine moet ik er een beetje ingroeien, maar ik herken weer van die zweverige strijker stukjes ala graig armstrong, en diepe beats met gitaar als op Mezanine. Het wachten waard iig.
foto's?
elbadaolnwod??
ANMACHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We zijn de verpakking nu aan het uitwerken (scan), maar het duurt nog even voor alles final is, en ik art zie. Als ik wat meer details heb, pleur ik ze hier wel weer neer.
quote:
Het heeft dik vier jaar geduurd voordat Massive Attack weer terug is met nieuw werk en een tour. In februari zal de nieuwe plaat 100th Window verschijnen en in april is de band live te aanschouwen in de Heineken Music Hall in Amsterdam.Massive Attack was één van de grondleggers van de triphop en Robert Del Naja (3D) en Grant 'Daddy G' Marshall leverden met de albums Blue Lines, Protection en Mezzanine drie regelrechte klassiekers af.
Nu zijn ze eindelijk weer eens op het podium te zien, en ze nemen tijdens hun komende tour ook een spectakulaire lichtshow mee met interactieve Led-schermen.
zondag 27 en maandag 28 april 2003
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: 35 Euro (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
quote:Kicken
Op vrijdag 6 december 2002 17:12 schreef el_bario het volgende:
ik kan je niets laten dl-en. De promo is mischien "watermarked" en dan hangt onze tag eraan. Als hier dan iets van op i-net gevonden word ben ik gigantisch de lul.![]()
We zijn de verpakking nu aan het uitwerken (scan), maar het duurt nog even voor alles final is, en ik art zie. Als ik wat meer details heb, pleur ik ze hier wel weer neer.
quote:En een toevoeging op dit bericht, de voorverkoop start aankomende zaterdag, 14 december...
Op vrijdag 6 december 2002 18:02 schreef miss_bleu het volgende:
Ik kreeg net van Mojo deze nieuwsbrief!
[..]
* AirwiN is erbij!
[Dit bericht is gewijzigd door AirwiN op 07-12-2002 14:07]
quote:nummertje van massive attack en de zangeres (tracey thorn) van Everything But The Girl op de Batman Forever soundtrack.
Op vrijdag 29 november 2002 20:06 schreef haaahaha het volgende:
massive attack - the hunter gets captured by the game.mp3
Net gedownload....nog nooit van gehoord!!!!
Man wat is dit?
Niet slecht trouwens!
DIe hebben al vaker collabo's gedaan. 3 nummers zover ik weet.
Of eik bedoel ik een andere site naast www.massiveattack.com want die loopt hopeloos achter volgens mij!
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 08-12-2002 22:32]
MASSIVE ATTACK 100TH WINDOW
Released February 10th on Virgin Records
Massive Attack have always been musical innovators, pushing barriers forward with every record. They are one of the UK's most inspirational and influential bands - all three of their studio albums have met with huge critical and commercial success and their musical legacy has provided the blueprint for a sound that influenced a whole generation of dance and pop acts alike.
Their fourth album, 100th Window moves things forward once again. Written and produced by Robert Del Naja and Neil Davidge, it's a giant leap into warm, glitchy electronica, psychedelic landscapes, Arabic strings and the depth-charged dub reggae of old. Robert Del Naja explains. "We wanted to make this a lot warmer than Mezzanine, but without making it softer. We wanted to keep the edge and the intrigue, but without making it bleak." Massive Attack's other member Grant "Daddy Gee" Marshall took time out from the studio. "Grant has taken a bit of a sabbatical because he's had a child and he's been starting a new life." says 3D. "He'll get back into the swing of the music again when he comes on tour with us. He'll be back."
Like all the Massive Attack albums, it is a ground-breaking mood altering panorama, this time heavily influenced by Eastern sounds.
The opening track "Future Proof" is multi-layered and moody with Robert Del Naja on vocals. Massive Attack's long time collaborator, Horace Andy, appears on the edgy, echo chamber lament "Everywhen" and the unsettling, melancholy "Name Taken".
Sinead O'Connor adds her raw spirit and emotion to three tracks, the seductive "What Your Soul Sings", the dub heavy, emotive "A Prayer For England" and the dark, soul-dusted, string drenched single, "Special Cases"
The seductive, starry "Small Time Shot Away" is all stoned and insistent bass and drums and features Robert Del Naja on vocals, as does "Butterfly Caught" with its dirty hip hop beats and the closing track, "Antistar", which powers along on crackly, static energy and epic, Arabic strings.
Massive Attack will embark on a worldwide tour in February, which will feature giant, interactive LED screens and stunning visuals. Robert Del Naja said "When we started we always tried to create an environment around the soundsystem and create a place we wanted to perform in. Now we want to get that back again. It'll be interactive and experimental".
Ik mag ze van m'n baas gaan bekijken op 17 April (Brixton Academy) , ben benieuwd !!
[Dit bericht is gewijzigd door el_bario op 10-12-2002 11:31]
Heb Mezzanine mede door het (bijna) onovertrefbare Angel gekocht maar vind Dissolved girl en zeker Group four bestwel meesterlijk! En natuurlijk Teardrop met een van de beste clips ooit
Ben nu pas toe aan een van de andere twee(voor 100th window uit is) toe, dit album Mezzanine(ook een van de favo's) kan je erg lang op teren namelijk. Welke wordt mij aangeraden als eerste aan te schaffen?
quote:ik zou zeker ook even gaan zoeken naar "Protection". Die zit nl. tussen Blue Lines (unfinished sympathie) en Mezanine in. Er is ook versie van Protection geremixed door Mad Professor, dus als je van dub houd is de box met beide versies wel aan te raden.
Op donderdag 12 december 2002 00:35 schreef Machiel het volgende:
Wou trouwens weer ff pijlen wat degenen die dat nog niet in dit topic hebben staan als hun favoriete nummers zien? Ken zelf alleen de nummers op Mezzanine en Unfinished symphony ofzo die laatste doet me niet zoveel.Heb Mezzanine mede door het (bijna) onovertrefbare Angel gekocht maar vind Dissolved girl en zeker Group four bestwel meesterlijk!
En natuurlijk Teardrop met een van de beste clips ooit
Ben nu pas toe aan een van de andere twee(voor 100th window uit is) toe, dit album Mezzanine(ook een van de favo's) kan je erg lang op teren namelijk.
Welke wordt mij aangeraden als eerste aan te schaffen?
quote:
Op donderdag 12 december 2002 00:56 schreef el_bario het volgende:[..]
ik zou zeker ook even gaan zoeken naar "Protection". Die zit nl. tussen Blue Lines (unfinished sympathie) en Mezanine in. Er is ook versie van Protection geremixed door Mad Professor, dus als je van dub houd is de box met beide versies wel aan te raden.
MA Rulez
quote:Ik vind persoonlijk die dub mixen door mad professor niet zo. Wel heel tof vind ik de mix van karmacoma door Portishead. Eigenlijk is de hele singles collection 90/98 rukking tof, op de dub mixen na.
Op donderdag 12 december 2002 00:56 schreef el_bario het volgende:
Er is ook versie van Protection geremixed door Mad Professor, dus als je van dub houd is de box met beide versies wel aan te raden.
Bedankt voor de tips!
Pft, opnieuw bestellen durf ik niet, straks zit ik met teveel kaarten
quote:Ai, dat is tricky! Straks heb je een verkeerd emailadres ingevuld ofzo. Je kan niet bellen ofzo?
Op zaterdag 14 december 2002 12:12 schreef pebbje het volgende:
Ik heb net na veel gedoe kaarten besteld voor het optreden op 27 april. Ik zou alleen binnen enkele minuten een mail bevestiging moeten krijgen, maar het is nu al ruim een uur gelee dat ik gereserveerd heb en nog geen mailPft, opnieuw bestellen durf ik niet, straks zit ik met teveel kaarten
Suc6!
En ik twijfel nogsteeds of ik nou ECHT graag wil
Daar zal ik nooit aan beginnen het is uit als t uit is en dan check ik misschien wat als ik niet al meteen weet dat ik m MOET hebben. Wil m'n eerste indruk van een nummer niet verpesten, alles in een keer volgend jaar graag ik geniet nog wel even van No Protection echt een trippen album. Had m laatst 's nachts aangezet, lekker onderuit, ogen dicht en me helemaal in de muziek op laten gaan, who needs drugs?
Trouwens nog een vraagje over Protection is daar ook heel weinig vocaals te beleven, of zijn er in de mixes veel weggehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |