In Brielle misschien?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch mooi om zo te merken dat mijn beeld van Japio ook (of juist) zonder TV-uitzendingen helemaal juist is.
Nog Jaap-fans hier trouwens?
Zit ook te kijken ... Maar Brian zou hem steunen. Was een onderonsje en Brian loopt er weer es mee weg. Die is echt eng..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:43 schreef 2live het volgende:
ik kijk de tv uitzending; Jaap;![]()
excuses naar syl meende hij niks van, was strategisch beter, anders ligt hij er na een maand uit, zei hij.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch mooi om zo te merken dat mijn beeld van Japio ook (of juist) zonder TV-uitzendingen helemaal juist is.
Nog Jaap-fans hier trouwens?
Even bij mijquote:
Jij bent ook zo onvoorstelbaar lief ( en mooi ) en snedig en snel en ...quote:
Is het nog gelukt, om die welriekende brief te fabriceren?quote:
Enjoyquote:
Het was bijna gelukt. Mn postzegel heb ik gelukkig kunnen kopen, maar was wc papier vergeten.................. en tsja.............. Heb nu wel wat letters op mn kontquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is het nog gelukt, om die welriekende brief te fabriceren?
Jaloers?quote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:47 schreef Gigageil het volgende:
Sinds Natasia weet dat haar moeder in NL is en ook DGK op internet kan kijken gedraagt ze zich echt anders.......![]()
Begin svp niet over je kont, want dan wordt het echt moeilijk voor iedere rechtgeaarde man in NL en omstreken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het was bijna gelukt. Mn postzegel heb ik gelukkig kunnen kopen, maar was wc papier vergeten.................. en tsja.............. Heb nu wel wat letters op mn kont
Fantasy Island is een ander programma.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
Mark kijkt geen streams laat op de avond, dan heeft hij andere dingen te doen.
Misschien wil hij mijn buddy worden.![]()
In de jungle van Suriname zeker............quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
Die arme mama van Nasty heeft vast wel een internetje ergens in den vreemden
Is al dagen zo saai.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Wat een saaie bende zeg..........
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het was bijna gelukt. Mn postzegel heb ik gelukkig kunnen kopen, maar was wc papier vergeten.................. en tsja.............. Heb nu wel wat letters op mn kont
Tsja, ze zitten aan tafel, je kunt niet altijd rellen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Wat een saaie bende zeg..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |