Die staat!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al deze week 100 cp's verloren aan een weddenschap over sex van A en B. Maar ik gooi er weer 100 tegenaan. Wilgo doet niet mee aan deze poppenkast. Geen ondertrouw en geen bruiloft !! PUNT![]()
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe het met haar afslankbezigheden staat. Kan zijn dat ik het steeds mis, maar ik zie haar de laatste tijd nauwelijks nog trainen. Ik weet wel dat Carlos weg is, misschien ligt het daaraan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ze straks maar niet vergeet om wat extra afslankthee te drinken is er niets aan het handje![]()
Alleen als ze een VW Touareg krijgen van John de Mol.......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al deze week 100 cp's verloren aan een weddenschap over sex van A en B. Maar ik gooi er weer 100 tegenaan. Wilgo doet niet mee aan deze poppenkast. Geen ondertrouw en geen bruiloft !! PUNT![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:58 schreef Tessa_77 het volgende:
iemand nog een goede link, op de gouden kooi website na? Ik heb nowlive en die doet het nog niet...
Ah joh, wat geeft dat nou. Kijken, lezen, schrijven... is best veel om te overzien, dan zie je wel eens wat over het hoofd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:59 schreef Ning het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt een stemming die ze zelf aan moet vragen. En daar had ze eigenlijk geen zin in, zoals ze gisteren zei.
[/quo
God mijn tweede fout al vandaag gaat niet goed met me. Je hebt gelijk
Ohooooquote:
Marc is daar te beschaafd voor en blijft rustig....helaas.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef jacqjacq het volgende:
ik verwacht tijdens het eten eigenlijk nog wel een paar snedige opmerkingen van jaap over de voedingswaarden en vitamientjes van het voedsel. Waarna marc het geduldig uitlegt en jaap daar tegenin gaat. en dan hebben we bonje: kan haast niet wachten !
Geen idee maar volgens mij staat ze gewoon een beetje stil met haar gewicht...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe het met haar afslankbezigheden staat. Kan zijn dat ik het steeds mis, maar ik zie haar de laatste tijd nauwelijks nog trainen. Ik weet wel dat Carlos weg is, misschien ligt het daaraan.
Had ze geen zin de stemming (omdat ze bang is dat er tegen gestemd gaat worden) of waar de stemming om ging? Sorry, heb niet álles nagelezen. Ben een beetje leesmoe aan het wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt een stemming die ze zelf aan moet vragen. En daar had ze eigenlijk geen zin in, zoals ze gisteren zei.
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
Brian gaat op Natasia's stoelleuning zitten en kucht terwijl zij haar kinderen toespreekt.
Veel he, met ook nog eens wieden door het gebabbelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:01 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Had ze geen zin de stemming (omdat ze bang is dat er tegen gestemd gaat worden) of waar de stemming om ging? Sorry, heb niet álles nagelezen. Ben een beetje leesmoe aan het worden![]()
Dat ga ik bewerkstelligen..quote:
Ben een boekje aan het lezen van een Antilliaanse auteur...om de haverklap lees ik het woord bewerkstelligenquote:
Dat is het probleem wanneer je eenzijdig bezig bent, eieren ( of zijn het larven? ) produceren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
WTF, Braaaaaaaajen gaat bij Zdngmw zitten terwijl ze voorleest, ik kan het niet meer volgen.![]()
![]()
![]()
Nou nou....quote:
Nou, gewoon. Om inspiratie op te doen zodat hij zijn gedichten naar een nóg hoger niveau kan bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
WTF, Braaaaaaaajen gaat bij Zdngmw zitten terwijl ze voorleest, ik kan het niet meer volgen.![]()
![]()
![]()
Ach ja iedereen maakt foutjesquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel he, met ook nog eens wieden door het gebabbelZe had geen zin in de stemming omdat ze niet wist of iedereen erin mee zou gaan. Waar de stemming over gaat weet niemand. Ze noemde hem gisteren in een telefoongesprekje met Wilgo, nadat er ook al geheimzinnigheid was over krijtstreeppakken die hij moest kopen (een of meer was ook niet duidelijk).
Wat een lelijke kindjes.quote:
Mmmm.... een leuk raadseltje voor ons streamers/cossers dus. Ben gek op raadseltjes!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel he, met ook nog eens wieden door het gebabbelZe had geen zin in de stemming omdat ze niet wist of iedereen erin mee zou gaan. Waar de stemming over gaat weet niemand. Ze noemde hem gisteren in een telefoongesprekje met Wilgo, nadat er ook al geheimzinnigheid was over krijtstreeppakken die hij moest kopen (een of meer was ook niet duidelijk).
THNX trouwens voor al je type-werk, waardeer het enorm!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
.....
Moeten de kindjes van Natasia alvast wennen aan hun nieuwe 'papa' door hem samen met mama te zien?quote:
Wat? Zit de tuinman er ook bij?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten de kindjes van Natasia alvast wennen aan hun nieuwe 'papa' door hem samen met mama te zien?
Dat gaat toch Ton worden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten de kindjes van Natasia alvast wennen aan hun nieuwe 'papa' door hem samen met mama te zien?
Tss, sinds vanmiddag is het echt over met Ton... Natasia had een afscheidsbrief van hem gekregen, Brian is gewoon next in linequote:
Nee die heeft thuis ook gewoon een vrouw en kids zittenquote:
Begin je te twijfelen ?....De tuin(klusjes)nan heeft een camouflage pak !quote:
Nee. Leandra heeft het definitieve script net gelezen en weet nu dat die bruiloft in de DGK die tussen de gezamenlijke winnaars Natasia en Brainless gaat zijn.quote:
Dat zegt niksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee die heeft thuis ook gewoon een vrouw en kids zitten
Al die publiciteit door Party heeft hem thuis ook een pak ruzie bezorgd vertelde Natasia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |