quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:38 schreef Kinga het volgende:
streams dood

Brain heeft als ervaren IT' er weer es op de verkeerde knop gedruktquote:

Kan iemand hem dan bij de computer wegbewerkstelligen!?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Brain heeft als ervaren IT' er weer es op de verkeerde knop gedrukt![]()

Welnee. Er wordt zoveel verzonnen hier. Natasia kreeg een brief van een zus en daarin stond dat er een mail was die ze moest checken. Ze mogen alleen achter mails lezen en Natasia bleef erg lang weg. waarschijnlijk gewoon zitten kletsen daar. In die mail stond dat ze een andere zus moest bellen, maar er stond niet waarom.. Dus dat ging Natasia doen. Ze was best zenuwachtig want ze wist niet waarom ze die zus moest bellen. En toen nam haar moeder de telefoon op. Bleek dat haar moeder in Nederland was. Bij die zus dus. Natasia was echt verrast.quote:

Ja Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is een stemming die hier heeft plaatsgevonden....we zijn het er unaniem over eens geworden dat de Cossen gelezen moeten worden![]()

Mails krijgen ze meestal geprint.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:42 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Welnee. Er wordt zoveel verzonnen hier. Natasia kreeg een brief van een zus en daarin stond dat er een mail was die ze moest checken. Ze mogen alleen achter mails lezen en Natasia bleef erg lang weg. waarschijnlijk gewoon zitten kletsen daar. In die mail stond dat ze een andere zus moest bellen, maar er stond niet waarom.. Dus dat ging Natasia doen. Ze was best zenuwachtig want ze wist niet waarom ze die zus moest bellen. En toen nam haar moeder de telefoon op. Bleek dat haar moeder in Nederland was. Bij die zus dus. Natasia was echt verrast.
En zo is het en niet anders.

Ja en we hebben ernstigere problemen hier...!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:42 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Welnee. Er wordt zoveel verzonnen hier. Natasia kreeg een brief van een zus en daarin stond dat er een mail was die ze moest checken. Ze mogen alleen achter mails lezen en Natasia bleef erg lang weg. waarschijnlijk gewoon zitten kletsen daar. In die mail stond dat ze een andere zus moest bellen, maar er stond niet waarom.. Dus dat ging Natasia doen. Ze was best zenuwachtig want ze wist niet waarom ze die zus moest bellen. En toen nam haar moeder de telefoon op. Bleek dat haar moeder in Nederland was. Bij die zus dus. Natasia was echt verrast.

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja Ja
Ik weet het .. ben een beetje lui vandaag. daarvoor mijn excuses.
Aangezien er op de streams niet veel te zien isdacht ik: Ik probeer het gewoon.
Wie niet waagt, wie niet wint.

Doet je friteuse het niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en we hebben ernstigere problemen hier...!!!![]()

ja, de streams doen het niet meer..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en we hebben ernstigere problemen hier...!!!![]()

Ach het is niets bijzonders...Natasia wil 2 uur sex met Wilgoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja Ja
Ik weet het .. ben een beetje lui vandaag. daarvoor mijn excuses.
Aangezien er op de streams niet veel te zien isdacht ik: Ik probeer het gewoon.
Wie niet waagt, wie niet wint.

Sorry hoor, ik begrijp dat je iets wilt rechtzetten, maar dit klopt van geen kanten. Lees 1 of 2 Cossen terug van gisteren, dan weet je hoe het ongeveer zit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:42 schreef Katewalker het volgende:

Blijkbaar werken de streams in St. Job in ut goor nog wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:44 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Doet je friteuse het niet?![]()
Ps, wat is die Huub weer saai.

Ik heb er naar zitten kijken!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik begrijp dat je iets wilt rechtzetten, maar dit klopt van geen kanten. Lees 1 of 2 Cossen terug van gisteren, dan weet je hoe het ongeveer zit.

Bedanktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach het is niets bijzonders...Natasia wil 2 uur sex met Wilgo

Alsof die cossen altijd kloppenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik begrijp dat je iets wilt rechtzetten, maar dit klopt van geen kanten. Lees 1 of 2 Cossen terug van gisteren, dan weet je hoe het ongeveer zit.

The men in black !!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie staan er allemaal achter Japio?

Zou het ? Wilgo leek me hellemaal niet zo happig... Geloof er geen bart vanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:49 schreef Apple-tje het volgende:
Hoe lang duurt een ondertrouw? Krijtstreep pak... moeder in de buurt....

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:49 schreef Apple-tje het volgende:

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie staan er allemaal achter Japio?

Ik hoop echt dat Hupert en Eric tegen zullen stemmen...ik verwcht eigenlijk niet andersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:48 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Bedankt
Oh, ik zou gewoon tegenstemmen.
Dat weet je van te voren hoor en anders nodigt ze hem maar uit.

Ha, scherp bedacht...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:49 schreef Apple-tje het volgende:

ze dacht dat ze dat stiekum buiten beeld kon doen ^_^quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
Er zijn nu weer twee streams te zien. Natasia staat de pan van het toetje uit te likken.

Bedoel de act zelf. Is 2 uur daar genoeg voor? Een voorbereiding op 'de bruiloft'? Weet wel dat Wilgo niet wilde trouwen in de DGK, maar die heeft wel meer gezegd...quote:

Hmm als mijn aanstaande in krijtstreeppak zou komen aanlopen zou ik de running bride wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:49 schreef Apple-tje het volgende:

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:53 schreef Gigageil het volgende:
Brian neemt Natasia van achteren.........voor de verandering![]()
[afbeelding]

Nee dat is niet genoeg als ze het zelf wil regelen. Misschien is alles al geregeld en trouwen ze gelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:54 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Bedoel de act zelf. Is 2 uur daar genoeg voor? Een voorbereiding op 'de bruiloft'? Weet wel dat Wilgo niet wilde trouwen in de DGK, maar die heeft wel meer gezegd...

Het wordt een stemming die ze zelf aan moet vragen. En daar had ze eigenlijk geen zin in, zoals ze gisteren zei.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:54 schreef Ning het volgende:
Het is wel belachelijk dat Natasja al weet dat er een stemming over haar gaat komen.

Ik heb al deze week 100 cp's verloren aan een weddenschap over sex van A en B. Maar ik gooi er weer 100 tegenaan. Wilgo doet niet mee aan deze poppenkast. Geen ondertrouw en geen bruiloft !! PUNTquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:54 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Bedoel de act zelf. Is 2 uur daar genoeg voor? Een voorbereiding op 'de bruiloft'? Weet wel dat Wilgo niet wilde trouwen in de DGK, maar die heeft wel meer gezegd...

Als ze straks maar niet vergeet om wat extra afslankthee te drinken is er niets aan het handjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
Er zijn nu weer twee streams te zien. Natasia staat de pan van het toetje uit te likken.

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
De kok wrijft zijn ooghoeken uit, wrijft over zijn neus, en steekt vervolgens dezelfde vingers in een toetje om iets recht te leggen ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |