kielopt helemaalquote:
wheatus - teenage dirt bagquote:
Nou moet ik eik gaan paintenquote:
alice cooper - i love the dead?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kijk, als je 't kent is 't makkelijk, maar echt...never heard ofKlopt 't ook btw?
![]()
Ja, zit te kijken...met die gozer van American Pie. En het nummer ken ik ook...ben zo slecht in titels en artiesten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Correct. Is nog van een film man
quote:
Nopes.quote:
Loser, heet de filmquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, zit te kijken...met die gozer van American Pie. En het nummer ken ik ook...ben zo slecht in titels en artiesten.
Jaa!!! Queen, had ook gekund maar de Brian May versie is zooooveeel malen mooier!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:15 schreef PeZu het volgende:
brian may - too much love will kill you?
hehe ik heb door dat ik minjn bestandsnamen ff ga anapassen in het vervolgquote:
love will tear us a part van paul young had oko gekund!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Jaa!!! Queen, had ook gekund maar de Brian May versie is zooooveeel malen mooier!![]()
en nou ga ik maar ff op de bank hangen.![]()
sophie baxtor - murder on the dancefloor?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef Hijacking het volgende:
deze is niet echt moeilijk een liedje van johnny cash de scenario stelt een stukje uit de lyrics voor
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07113/rarara.JPG]afbeelding][/url]
Cocaine Blues?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef Hijacking het volgende:
deze is niet echt moeilijk een liedje van johnny cash de scenario stelt een stukje uit de lyrics voor
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07113/rarara.JPG]afbeelding][/url]
Damn ! En ik heb helemaal niet naar de eigenschappen gekeken !quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe ik heb door dat ik minjn bestandsnamen ff ga anapassen in het vervolg_!
misschien dat jij die van mij weet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Hijacking het volgende:
[..]
mischien was die toch te makkelijk
En er staat alleen maar tcfc, maar dat zou bij twijfel genoeg kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Damn ! En ik heb helemaal niet naar de eigenschappen gekeken !![]()
Da's ook Johnny Cash volgens mij!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:43 schreef Hijacking het volgende:
[..]
echt geen idee kan die niet wat duidelijker of een hint![]()
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07113/rarara2.JPG]afbeelding][/url]
broes sprgsteen - groen rivier?quote:
Green River is goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
haha kijk op het kleine bordjequote:Op woensdag 14 maart 2007 22:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Da's ook Johnny Cash volgens mij!
ff mijn albums erbij pakken
edit: Zal wel "Folsom Prison Blues" zijn? (gevangenis enzo...)
jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:50 schreef BeeDee het volgende:
Ik neem aan dat Broken Wings goed was PeZu ?![]()
correct btwquote:
nu zie ik hetquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:51 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haha kijk op het kleine bordje![]()
mooi nummer btw
ik dacht deze hebben jullie zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |