Die is vrijdag geloof ik, en ze heeft nog zo`n 6 uur over.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:25 schreef partyyboyy het volgende:
Kan Sylvia eigenlijk naar de crematie en heeft ze nog goed met haar vader kunnen praten?
heel heel mooiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:21 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 maart 2007 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Deze dus:
[afbeelding]
[/quo
Ontzettend aardig wat een prachtige kaart !!
Ze heeft nog wel tegen haar vader gepraat, maar hij was niet echt meer aanspreekbaar. Ze heeft niet alles tegen hem kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kan Sylvia eigenlijk naar de crematie en heeft ze nog goed met haar vader kunnen praten?
Heel lullig inderdaad. Maar de persoon zit hopelijk nu te kijken en zal wel genoten hebben van haar reactie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:24 schreef Clank het volgende:
Sylvia krijgt een mooie ketting, alleen weet ze niet van wie omdat hij los tussen de post zit.
Ik niet, zolang hij zijn shirt aanhoudt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik krijg eerder kotsneigingen van dat dikke varken want telkens door het beeld waggeld.
Zonder lullig te willen zijn; ze heeft 10 jaar de tijd gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die is vrijdag geloof ik, en ze heeft nog zo`n 6 uur over.
En jammer genoeg heeft ze niet meer met haar vader kunnen praten...
Ze gaan elke dag de bak in. En soms zie je ook iemand op de achtergrond bij de paarden (redaktie of eigenaar), dus daar wordt heus wel voor gezorgd. Wat wel zielig is, is dat de paarden weinig contact met mensen en andere paarden hebben...quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:27 schreef My_ het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel tegen haar vader gepraat, maar hij was niet echt meer aanspreekbaar. Ze heeft niet alles tegen hem kunnen zeggen.
Het derde deel van haar 12 uur mag ze gebruiken voor de begravenis. De eerste had ze gebruikt voor het bezoek toen hij slecht lag, het tweede toen hij overleden was.
Al heel lang. Die krijg je niet weg. Pas als één van de twee door externe omstandigheden weg moét, of omdat de spelregels wijzigen en er een wegstemming plaats kan vinden, verlaten zij het huis.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:15 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Je erkent dus dat Brian en Natasia sterke spelers zijn.
Niet oordelen zonder dat je op de hoogte bent waarom ze 10 jaar niet met elkaar gepraat hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
Zonder lullig te willen zijn; ze heeft 10 jaar de tijd gehad.
Komt anders behoorlijk lullig over. Je weet de reden toch niet. En als ik Sil bekijk is dat niet zomaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Oh gelukkig, weer zo'n genuanceerde mening, vooral omdat je ook weet waar het tussen Sylvia en haar vader over ging...... en ze heeft ook helemaal niet meer geprobeerd nog contact met hem te krijgen voor ze de kooi inging hèquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Dus je vindt een kreeft in een pan viezer dan een dikke gast die ruim 200 kilo weegt in een jacuzzi?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet, zolang hij zijn shirt aanhoudt.
Jij weet niet wat er gespeeld heeft, dus de opmerking is wel lullig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Je bent te emotioneel betrokken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, weer zo'n genuanceerde mening, vooral omdat je ook weet waar het tussen Sylvia en haar vader over ging...... en ze heeft ook helemaal niet meer geprobeerd nog contact met hem te krijgen voor ze de kooi inging hè![]()
Heeft ze wel hoor net als ik het heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:30 schreef Heathen het volgende:
Die kreeften vind ik niet echt kunnen. Maar ja die Amandel heeft kennelijk niets met dieren.
Als het je niet bevalt....... dan ga je toch lekker naar huis?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Je bent te emotioneel betrokken.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt....... dan ga je toch lekker naar huis?!
Ik seg ik hauw dr fanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt....... dan ga je toch lekker naar huis?!
Als je goddomme de achtergrond niet weet, wil je dan aub je smoel houden. Ik erger me de hele tijd al aan jou. Je staat bij mij in negeer modus, maar deze MOET er even uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Maar jij weet net zo goed als ik dat ze voor actie kunnen zorgen. Dat moet je uitlokken door er twee rebellen tegenover te zetten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Al heel lang. Die krijg je niet weg. Pas als één van de twee door externe omstandigheden weg moét, of omdat de spelregels wijzigen en er een wegstemming plaats kan vinden, verlaten zij het huis.
Dat is de essentie van ten volle leven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Je bent te emotioneel betrokken.
Misschien heeft ze ook een boze stiefmoeder gehad (heus, die bestaan nog altijd, ik spreek uit ervaring), die haar het contact met haar Pa nagenoeg onmogelijk maakte.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan nog, waarom pas als haar vader op sterven ligt. Ze vertelde dat ze een enkele poging had gewaagd. Toen dat niet lukte heeft ze het er bij laten zitten. In haar plaats, als je echt iets wilt uitpraten, zou ik meer moeite genomen hebben. Dat heeft op zich niets met de achtergronden op zich te maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:30 schreef Ning het volgende:
[..]
Komt anders behoorlijk lullig over. Je weet de reden toch niet. En als ik Sil bekijk is dat niet zomaar.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je goddomme de achtergrond niet weet, wil je dan aub je smoel houden. Ik erger me de hele tijd al aan jou. Je staat bij mij in negeer modus, maar deze MOET er even uit.![]()
Is jou kaart al langs gekomen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je goddomme de achtergrond niet weet, wil je dan aub je smoel houden. Ik erger me de hele tijd al aan jou. Je staat bij mij in negeer modus, maar deze MOET er even uit.![]()
Wat?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat is de essentie van ten volle leven.
Silvia heeft verteld dat ze voor ze de kooi inging met hem heeft proberen te praten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan nog, waarom pas als haar vader op sterven ligt. Ze vertelde dat ze een enkele poging had gewaagd. Toen dat niet lukte heeft ze het er bij laten zitten. In haar plaats, als je echt iets wilt uitpraten, zou ik meer moeite genomen hebben. Dat heeft op zich niets met de achtergronden op zich te maken.
Gaaf, ik wil wel een keer bezichtigen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Einde programma in zicht?
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was VOOR de verbouwing.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Enorm veel geld voor zo'n oerlelijk huis zeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep.quote:
Godsamme jij ziet ook alles hè?quote:
Over Syl en haar achtergrond heb ik vanaf haar intrede vaak nagedacht. Als je zo beperkt bent dat je op deze domme wijze negeert, so beequeen it.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo kan die wel weer...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Over Syl en haar achtergrond heb ik vanaf haar intrede vaak nagedacht. Als je zo beperkt bent dat je op deze domme wijze negeert, so beequeen it.
Moet jij niet eten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Over Syl en haar achtergrond heb ik vanaf haar intrede vaak nagedacht. Als je zo beperkt bent dat je op deze domme wijze negeert, so beequeen it.
Een lelijk huis kan je opknappen, maar het ligt aan een snelweg en de omgeving is ook vrij lelijk. Daarom stond het huis zo lang leeg, niemand wilde het...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:36 schreef Elounda het volgende:
Enorm veel geld voor zo'n oerlelijk huis zeg.
Als je niet weet wat er in het verleden gebeurt is, ga dan niet vertellen dat ze daar 10 jaar de tijd voor heeft gehad lompe boerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Oude screencap w.s.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Was het geen braakliggend terrein?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |