Ga halen dan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef Apekoek het volgende:
heb ook mijn sms bevestiging binnen van DHL!! alleen er staat in het smsje dat er 1 zending is binnen gekomen. dat zijn bij voorbaat al geen 2 zendingen! :S
ben pas half 4 klaar, dan maar even langs gaan. maar ik voorspel weinig goeds als ik hier zo tot nu dan lees.quote:
Hehe, ach ja, maggie gehaktballetjes zijn ook lekker toch.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ben pas half 4 klaar, dan maar even langs gaan. maar ik voorspel weinig goeds als ik hier zo tot nu dan lees.
? Denk je dat er een ME busje voor je klaar staat ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef Vernidal het volgende:
Ik kreeg ook een SMS dat mijn bestelling kan afhalen.
Nu durf ik het niet te halen.....![]()
het enige waar ik bang voor ben is dat ik lachen uit ga barsten, ach die sokken kan ik wel gebruiken. maar de gehakt balletjes zal ik om moeten lachen, maar nog harder als er een grote HP doos naast staat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef Vernidal het volgende:
Ik kreeg ook een SMS dat mijn bestelling kan afhalen.
Nu durf ik het niet te halen.....![]()
Ik hou eht in de gaten!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef Vernidal het volgende:
Ok, ik ga wel even langs.![]()
Spreek jullie over 20 min.![]()
Die komt zo echt wel terug met gehakt balletjesquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef Vernidal het volgende:
Ok, ik ga wel even langs.![]()
Spreek jullie over 20 min.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
haha jammer als hij met gehakt ballletjes thuis komt, dan weet ik ook al wat me te wachten staat.
wat gebeurd er als je je bestelling helemaal niet afhaalt?
maar de printer stond nog wel in het systeem?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:44 schreef Vernidal het volgende:
Ik heb nu dus ALLEEN maar een kledingstuk die ik eigenlijk ook helemaal niet wilde.![]()
Het mannetje dacht dat misschien de printer morgen wel zou komen, omdat dat toch een groot artikel is.
Ik zei maar: "Ik denk niet dat ze me die willen leveren"
Dus..... iemand interesse in een shirt???
Hoelaat heb je besteld?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
haha jammer als hij met gehakt ballletjes thuis komt, dan weet ik ook al wat me te wachten staat.
wat gebeurd er als je je bestelling helemaal niet afhaalt?
Hoelaat heb je besteld?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:44 schreef Vernidal het volgende:
Ik heb nu dus ALLEEN maar een kledingstuk die ik eigenlijk ook helemaal niet wilde.![]()
Het mannetje dacht dat misschien de printer morgen wel zou komen, omdat dat toch een groot artikel is.
Ik zei maar: "Ik denk niet dat ze me die willen leveren"
Dus..... iemand interesse in een shirt???
Hoe kan ik dat checken?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
maar de printer stond nog wel in het systeem?
Wehkamp zei zelf al eerder op de hoogte te zijn...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
beetje erg jammer dat christiaan hier weer zo nodig een nieuwsbericht van op de fp had moeten plempen
smerig van ons om het uit te proberen, maar nog meer ping ping en voordeel voor wehkamp zelf.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef Petre het volgende:
[..]
Wehkamp zei zelf al eerder op de hoogte te zijn...
btw, uit mijn winkelmandje is de printer verdwenen, mijn andere artikel staat er nog wel in. Geen punt, die wilde ik toch al hebben
Maar, als wehkamp zelf al weet dat die fout bestaat, en het is nog steeds mogelijk, is dat dan geen misleiding zodat ze alsnog verplicht zijn om deze printer te leveren?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
smerig van ons om het uit te proberen, maar nog meer ping ping en voordeel voor wehkamp zelf.
ze hebben zelf een fout op de website staan, en benutten nu optimaal hun voordeel daarvan, iedereen heeft namelijk iets besteld wat we gewoon kopen en afhalen, en dat zonder de printer.
je kan het altijd retourneren hequote:Op woensdag 14 maart 2007 14:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
smerig van ons om het uit te proberen, maar nog meer ping ping en voordeel voor wehkamp zelf.
ze hebben zelf een fout op de website staan, en benutten nu optimaal hun voordeel daarvan, iedereen heeft namelijk iets besteld wat we gewoon kopen en afhalen, en dat zonder de printer.
Hoelaat heb je besteld?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb mijn sokken net ontvangen![]()
![]()
Zonder printer
Maar met gehakthamrolletjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |