quote:De inktcartridge kunt u vinden in de doos van uw nieuwe pc..
En 8,95 verzendkostenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:26 schreef Damzkieee het volgende:
Straks zit ik met 3 paar sokken en geen printer
Nee.quote:
Bij afhalen @DHL moet je je paspoort tonenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:27 schreef Damzkieee het volgende:
Is afhalen beter dan thuisbezorgen? Ze hebben toch mn adres of niet?
Lijkt me welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:32 schreef Bron het volgende:
Kun je ook 10 pc's bestellen en dan 10 pc's verwijderen? En dan een setje sokken bijbestellen...
Precies, straks zetten ze op de acceptgiro de volledige prijs van de printer, en wat moet je dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef Wiebelkont het volgende:
TVP, wil weten hoeveel mensen straks de boot ingaan
Jij bent hebberigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:32 schreef Bron het volgende:
Kun je ook 10 pc's bestellen en dan 10 pc's verwijderen? En dan een setje sokken bijbestellen...
koop op afstand. ding weigeren kan binnen 7 dagen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Precies, straks zetten ze op de acceptgiro de volledige prijs van de printer, en wat moet je dan?
Je hebt een bewijs dat ze gratis zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Precies, straks zetten ze op de acceptgiro de volledige prijs van de printer, en wat moet je dan?
ik heb net de rekening bekeken en het antwoord is toch JA.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef erikkll het volgende:
Als je het nu bij een DHL punt wil afhalen, betaal je dan geen bezorgkosten?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef Wiebelkont het volgende:
TVP, wil weten hoeveel mensen straks de boot ingaan
kutquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:37 schreef wdn het volgende:
[..]
ik heb net de rekening bekeken en het antwoord is toch JA.
Op mijn mail-bevestiging stond niets over verzendkostenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:37 schreef wdn het volgende:
[..]
ik heb net de rekening bekeken en het antwoord is toch JA.
Op mijn orderbevestiging staat ook niets over de hoogte van de verzendkosten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Op mijn mail-bevestiging stond niets over verzendkosten![]()
quote:MAAR er is nog wel een wet die over redelijkerwijs prijs verhouding gaat. Dat betekend dat als je een product besteld voor ver onder een bepaalde waarde, dat je niet aan had mogen nemen dat deze prijs juist was, op deze gronden mogen ze de bestelling in trekken, dit is wettelijk bepaalt.
was de printer 50 euro in plaats van 60 euro die er voor staat, dan had je het niet aan kunnen nemen dat het niet zou kloppen, ze kunnen dan de bestelling niet intrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |