Waarvoor maakt dat adres uit? Je hoeft niet in de inbox te kunnen voor live. (een .net profiel in het algemeen.) Alleen krijg een xbox nieuws brief op dat adres, als je die zo graag op je nieuwe adres wil dan maak je daar toch een zilver account mee aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:16 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik wil er Bigore NL van maken![]()
En ik mag toch hopen dat je het email adres kan wijzigen, want 1 april verander ik van provider en vervalt dat emailadres, nu bedenk ik me net dat me Fok account ook op dat domein staat, kan ik ook nie wel veranderen...
Als ik een spel met Playstation 2 graphics wil koop ik wel een Playstation 2.quote:
GRAW =quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, ik vind het een namaak-GRAW, alleen dan wat mislukter.
En ik vond GRAW al slecht, dus ik begin maar neit aan RS:LV.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, ik vind het een namaak-GRAW, alleen dan wat mislukter.
Nou, dat zalst ik jouw even uitleggen, mijn xbox was toen een keer gecrashed, toen moest ik via mijn inlog(emailadres) en wachtwoord mijn gamertag activeren weer, als dat emailadres niet bestaat weet ik niet hoe dat gaat, om eerlijk te zijn probeer ik dat ook liever niet uitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarvoor maakt dat adres uit? Je hoeft niet in de inbox te kunnen voor live. (een .net profiel in het algemeen.) Alleen krijg een xbox nieuws brief op dat adres, als je die zo graag op je nieuwe adres wil dan maak je daar toch een zilver account mee aan.
maar de moeilijkheid is gebaseerd op 4 man, dus als je dan alleen gaat huppelen wordt het alleen maar lastiger.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, dat helpende team hoef je niet per se te gebruiken. Je kunt ze ook ergens neerzetten en ze daar laten staan.
Ok heb je een punt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:52 schreef bigore het volgende:
[..]
Nou, dat zalst ik jouw even uitleggen, mijn xbox was toen een keer gecrashed, toen moest ik via mijn inlog(emailadres) en wachtwoord mijn gamertag activeren weer, als dat emailadres niet bestaat weet ik niet hoe dat gaat, om eerlijk te zijn probeer ik dat ook liever niet uit![]()
En mijn creditcard gegevens staat via dat adres
Nee jij nog niet, ik al meerdere.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoi, had ik hier al een tvp?
Maar het is best makkelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
maar de moeilijkheid is gebaseerd op 4 man, dus als je dan alleen gaat huppelen wordt het alleen maar lastiger.
Mietje ben ik he...
Rainbow bestond alleen veel eerder.quote:Nouja, ik vind het een namaak-GRAW, alleen dan wat mislukter
Je bestuurd jezelf en je andere 2 teammates, en dat werkt gewoon goed.quote:Ik wil dus niet 4 man tegelijk besturen in een shooter.
Virtua Tennis 3quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:45 schreef -Dries- het volgende:
Mja GRAW 2 koop ik ooit nog wel eens denk ik.
Welke toffe games komen er eigenlijk tussen nu en Mei (Bioshock, Mass Effect) ongeveer uit?
Verhaal (plottwists!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TVP.
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat er zo geweldig is aan SW:KOTOR?
Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me er wel mee, maar zo speciaal is het toch niet?
Wat Un4 zegt! Ik vond beide Kotor's echt schitterend en Jade Empire ook dat is ook de reden waar ik zo uitkijk naar Mass Effectquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:34 schreef Un4 het volgende:
[..]
Verhaal (plottwists!), combat en de dark/light side keuze waren voor mij de punten waar de game menig RPG voorbij schoot. Maargoed zoveel RPG's speel ik ook niet omdat ik fantasy settings niet trek, sci-fi daarentegen weer wel!
Mass Effect!![]()
Dat zou toch in F1 zo worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:52 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
hmm wordt er nu echt een PSP als spiegel gebruikt in Forza 2?
Er waren volgens mij meerdere einde's. Maar is al weer een tijdje geledenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:50 schreef Heintje het volgende:
In Jade Empire ben ik ook nooit echt ver gekomen.
Kan iemand mij ff een PM sturen met hoe het verhaal gaat. Ik wil het toch wel eens weten hoe het nou afloopt en wat de twist nou is.
Speel die game nou maar gewoon, tis echt wel de moeite imhoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:50 schreef Heintje het volgende:
In Jade Empire ben ik ook nooit echt ver gekomen.
Kan iemand mij ff een PM sturen met hoe het verhaal gaat. Ik wil het toch wel eens weten hoe het nou afloopt en wat de twist nou is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |