doe ff normaal zeg, niet iedereen is handig met of in het bezit van Photoshop...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:11 schreef Angelotus het volgende:
Ga eens lekker zelf wat knutselen! Ik wil het best doen voor je, tegen uurtarief! Anders wegwezen!
je kan de gratis trail op de adobe site downloaden (CS2)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
doe ff normaal zeg, niet iedereen is handig met of in het bezit van Photoshop...
ik heb daar even een linkje naar dit topic neergeplemptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:39 schreef Tha-CheF het volgende:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #60
Hier kun je het ook eens vragen,
is niet alleen voor icons ook voor plaatjes bewerken
maar dat betekent nog iet dat je er mee kan werkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
je kan de gratis trail op de adobe site downloaden (CS2)
Ik was nog even vergeten om erbij te zetten dat dit topic niet voor mensen met een zeer laag IQ of beperkte sociale capaciteiten is. Bij deze.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef Angelotus het volgende:
kijk op google naar Photoshop Tutorials en je vind zo 300 websites die je verder kunnen helpen! Hup!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik was nog even vergeten om erbij te zetten dat dit topic niet voor mensen met een zeer laag IQ of beperkte sociale capaciteiten is. Bij deze.
Jij lijkt me niet de juiste persoon om zulke uitspraken te doen als je al te stom bent om een beetje behoorlijk photoshop te gebruiken. Jij bent liever lui dan moe! Je bekijkt het maar!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik was nog even vergeten om erbij te zetten dat dit topic niet voor mensen met een zeer laag IQ of beperkte sociale capaciteiten is. Bij deze.
Gozer, loop niet zo te flippen, TS vraagt fokkers om een gunst en die mag je weigeren, maar schop eens niet zo'n scene manquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:34 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Jij lijkt me niet de juiste persoon om zulke uitspraken te doen als je al te stom bent om een beetje behoorlijk photoshop te gebruiken. Jij bent liever lui dan moe! Je bekijkt het maar!![]()
BEN JE BOOS?!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:34 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Jij lijkt me niet de juiste persoon om zulke uitspraken te doen als je al te stom bent om een beetje behoorlijk photoshop te gebruiken. Jij bent liever lui dan moe! Je bekijkt het maar!![]()
Doe normaal joh, simpele zielquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:34 schreef Angelotus het volgende:
[..]
hij toch ook niet ? doe normaal. Of wil je soms zeggen dat jij je alleen beledigd voelt als iemand je uit scheldt ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:24 schreef Angelotus het volgende:
Rustig, rustig! Wie begint er nout te schelden? Ik toch niet?
Rot gewoon op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:24 schreef Angelotus het volgende:
Rustig, rustig! Wie begint er nout te schelden? Ik toch niet?
Rot zelf op! Ik heb niet met je geknikkerd!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:48 schreef X. het volgende:
[..]
Rot gewoon op.
[afbeelding]
De E is nog niet helemaal mooi.
Maar ik zie dat die hierboven al beter is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |