abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53207210
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog een paar keer gekeken en het is duidelijk
Knap om te zien op een gifje van 274 bij 149 pixels, maar goed .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53207233
Ja kan ik

Jij weet ook dat ik gelijk heb, al verwacht ik niet dat je het toe zal geven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53207304
Volgens mij probeert die ene verdediger juist met Huntelaar mee omhoog te springen, maar timed hij zijn sprong niet goed, waardoor Huntelaar makkelijk vrij komt. Van duwen is geen moment sprake als je 't mij vraagt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53207318
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:46 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij probeert die ene verdediger juist met Huntelaar mee omhoog te springen, maar timed hij zijn sprong niet goed, waardoor Huntelaar makkelijk vrij komt. Van duwen is geen moment sprake als je 't mij vraagt.
Precies.
pi_53207337
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:46 schreef cultheld het volgende:
Yup, op tv zonet nog beter te zien .
pi_53207343
Hij wordt tegengehouden, met andere woorden obstructie

Indirecte vrije trap voor Heracles
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53207346
Cultheld heeft gelijk. Die verdediger springt naar Huntelaar toe, dan kan ie onmogelijk geduwt zijn.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:47:58 #258
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53207350
Dat jullie überhaupt nog op die kerel reageren.
Zyggie.
pi_53207594
Huntelaar
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_53207731
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat de verdediger van Heracles wordt tegengehouden
pi_53207759
Aardig ingetikt, maar waarom doet ie dat enkel tegen de kleintjes ... als ie op drie meter gedekt wordt. Zo ziet Europa hem nóóit staan.
pi_53207798
Blij toe, kan ie mooi bij Ajax blijven ballen!
pi_53207869
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:06 schreef okee6 het volgende:
Aardig ingetikt, maar waarom doet ie dat enkel tegen de kleintjes ... als ie op drie meter gedekt wordt. Zo ziet Europa hem nóóit staan.
Vraag me af op basis van wat Sevilla Koné heeft aangetrokken. Die liet namelijk niet van zich gelden in de grote wedstrijden.
  zaterdag 15 september 2007 @ 23:15:16 #264
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_53207939
Wat een goal weer zeg!
A.F.C. Ajax
pi_53208008
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:06 schreef okee6 het volgende:
ja precies tegen Psv zelfs 2 keer wat een kleine club
AFC AJAX
pi_53208375
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:

[..]

ja precies tegen Psv zelfs 2 keer wat een kleine club
Huntelaar scoorde tegen Michael Ball, kan ie wel Kan ie bij Juventus niet mee aankomen
pi_53208730
Wel tegen Inter dus wat zeik je nou?
AFC AJAX
pi_53208933
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:48 schreef BonJovi het volgende:
Wel tegen Inter dus wat zeik je nou?
Schudde hij de verdediger goed af of was het een verdedigingsfout? Gewoon koppend de goede voorzet verzilverd, beginfase van een groepsduel.
pi_53209150
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:56 schreef okee6 het volgende:

[..]

Schudde hij de verdediger goed af of was het een verdedigingsfout? Gewoon koppend de goede voorzet verzilverd, beginfase van een groepsduel.
Achtste finale.
pi_53209340
quote:
Op zondag 16 september 2007 00:04 schreef NumberNine het volgende:

[..]

Achtste finale.
Serieus, dat waren nog eens tijden. Extreem raar dat Huntelaar dit seizoen dan nog UEFA Cup moet spelen.
pi_53210081
quote:
Op zondag 16 september 2007 00:11 schreef okee6 het volgende:

[..]

Serieus, dat waren nog eens tijden. Extreem raar dat Huntelaar dit seizoen dan nog UEFA Cup moet spelen.
Wrijf het er maar weer in.

Huntelaar had trouwens deze zomer heus wel weg kunnen gaan naar een grote club, als Ajax daar geen bezwaar tegen had gemaakt.
pi_53212634
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Vraag me af op basis van wat Sevilla Koné heeft aangetrokken. Die liet namelijk niet van zich gelden in de grote wedstrijden.
Kone heeft alles wat Huntelaar niet heeft op koelbloedigheid na en dat is te leren
pi_53215271
Wat een geweldige goal. Grote klasse
pi_53215320
Die Diego weer he .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 16 september 2007 @ 12:23:02 #275
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53215423
quote:
Op zondag 16 september 2007 05:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kone heeft alles wat Huntelaar niet heeft op koelbloedigheid na en dat is te leren
Waar kan ik me inschrijven voor de cursus 'koelbloedigheid voor beginners'?
Gourmetten of steengrillen?
pi_53215513
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat de verdediger van Heracles wordt tegengehouden

Jij weet zelfs een loepzuiver van Ajax als onterecht te zien he? Ik baal er gigantisch van en de overwinning was niet verdiend.

Maar die goal was wel mooi moet ik toegeven.
pi_53215603
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:27 schreef Blawh het volgende:

[..]

Jij weet zelfs een loepzuiver van Ajax als onterecht te zien he? Ik baal er gigantisch van en de overwinning was niet verdiend.

Gelijkspel was eerlijker geweest mee eens.
Maar de individuele klasse van Huntelaar bezorgde ons toch nog de overwinning
pi_53215624
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:27 schreef Blawh het volgende:

[..]

ja ok thanks Blawh, was een klote wedstrijd we moeten niet klagen met deze overwinning zeg er verder niks over want was weer slecht.
AFC AJAX
pi_53215714
Mooi doelpunt
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_53215748
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:33 schreef BonJovi het volgende:

[..]

ja ok thanks Blawh, was een klote wedstrijd we moeten niet klagen met deze overwinning zeg er verder niks over want was weer slecht.
Natuurlijk was het kut en slecht van Ajax, maar het kan ook geen toeval zijn dat we zowel tegen PSV, Roda, Nac en Ajax het op het laatst weggeven. Tegenstanders kunnen niet op zo'n manier scoren als de organisatie gewoon goed stond zoals in de 70 minuten daarvoor. Het is te simpel om te schreeuwen Lucky Ajax, je moet eerst na je eigen team kijken. Het was gewoon een moment van geen concentratie en organisatie die goed werd afgestraft.

Jammer alleen dat Henk niet kijkt naar zijn eigen team en begint over 2 weken niet samen hebben kunnen trainen, weer een ander middenveld en het kunstgras. Je hebt als Ajax verdomme een begroting van zo'n 70? miljoen euro tegenover 8,2 miljoen van Heracles, kom dan niet met dat soort excuses.

On-Topic: Het is wel een verschrikkelijk goede afmaker die huntelaar die aan een half kansje genoeg heeft. Terug bij Oranje volgende keer als het aan mij ligt, ten koste van Kuyt.
pi_53215796
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:40 schreef Blawh het volgende:

[..]

Natuurlijk was het kut en slecht van Ajax, maar het kan ook geen toeval zijn dat we zowel tegen PSV, Roda, Nac en Ajax het op het laatst weggeven.
Jullie hadden gewoon die penalty moeten scoren...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_53215883
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:43 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Jullie hadden gewoon die penalty moeten scoren...
Inderdaad.

Maar het is ook belachelijk dat iedereen nu Everton afmaakt omdat hij een penalty mist, dat kan iedereen overkomen. Alleen jammer dat het nu in deze wedstrijd was die je anders waarschijnlijk gewonnen had, ik zag Ajax niet in staat om een achterstand om te buigen.
pi_53218128
Lekker Huntelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53219657
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Waar kan ik me inschrijven voor de cursus 'koelbloedigheid voor beginners'?
Moet je aan Diego Forlan vragen
pi_53219866
Kut voorzet werelds afgemaakt
pi_53219977
66 goals nu voor Klaas-Jan.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 16 september 2007 @ 15:36:39 #287
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_53220161
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef Chadi het volgende:
Kut voorzet werelds afgemaakt
Misschien hadden ze daar wel op getraind en was het geen kutvoorzet?
A.F.C. Ajax
pi_53222532
quote:
Op zondag 16 september 2007 05:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bestaat er ook iets als ''de opmerking van de maand'' mensen?
pi_53225107
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:36 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Misschien hadden ze daar wel op getraind en was het geen kutvoorzet?
Ja Lukoe geef jij zo'n drollenvanger van een vrije trap dan kan ik bij de tweede paal huntelaar een volmaakte omhaal laten maken
pi_53227082
Zo'n kut voorzet was het ook weer niet. Maar het is natuurlijk geweldig zoals Klaas hem afmaakt. Verder is DAM natuurlijk een lachertje. Ik zou graag een biertje met hem drinken, maar helaas blijft hij liever anoniem op een forumpje.

Internet de gekstuhhh
pi_53227107
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo'n kut voorzet was het ook weer niet. Maar het is natuurlijk geweldig zoals Klaas hem afmaakt. Verder is DAM natuurlijk een lachertje. Ik zou graag een biertje met hem drinken, maar helaas blijft hij liever anoniem op een forumpje.

Internet de gekstuhhh
pi_53227198
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Internet de gekstuhhh
AFC AJAX
pi_53229102
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Moet je aan Diego Forlan vragen
http://youtube.com/watch?v=2YKHPNH6BL4
Mag ik mijn lesgeld terug?
pi_53229203
quote:
Op zondag 16 september 2007 21:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

die had mn oma er nog wel ingekregen.
pi_53234866
quote:
Op zondag 16 september 2007 21:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat was voordat hij les kreeg van de Ing.
pi_53408167
Speelde een prima wedstrijd als aanspeelpunt, Donk had niet echt grip op hem.

En weer een belangrijke treffer meegepikt , maar wel een domme strafschop veroorzaakt .
pi_53408316
Hij was heel erg sterk vandaag .. hij scoort eindelijk weer eens maar hij wordt met de dag beter
pi_53408357
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:05 schreef Chadi het volgende:
Hij was heel erg sterk vandaag .. hij scoort eindelijk weer eens maar hij wordt met de dag beter
Vorige week scoorde hij ook hoor, en daarvoor ook tegen Groningen .
pi_53410347
HUNTELAAR held, bijna niet van de bal te krijgen. Hij is fysiek ook heel sterk geworden en zijn goaltje meegepikt en uiteraard een assist.
AFC AJAX
pi_53410536
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:06 schreef RayMania het volgende:

[..]

Vorige week scoorde hij ook hoor, en daarvoor ook tegen Groningen .
Ik bedoeld meer in de zin van continuiteit Maar jah hij heeft er al wat in het netje liggen na 5 wedstrijden en van mij mogen het er meer worden . Hijwordt toch op zijn scoren afgerekend door heel veel mensen terwijl ik vind dat hij meer dan scoren alleen doet bij Ajax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')