Knap om te zien op een gifje van 274 bij 149 pixels, maar goedquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog een paar keer gekeken en het is duidelijk
Precies.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:46 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij probeert die ene verdediger juist met Huntelaar mee omhoog te springen, maar timed hij zijn sprong niet goed, waardoor Huntelaar makkelijk vrij komt. Van duwen is geen moment sprake als je 't mij vraagt.
Yup, op tv zonet nog beter te zienquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:46 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij probeert die ene verdediger juist met Huntelaar mee omhoog te springen, maar timed hij zijn sprong niet goed, waardoor Huntelaar makkelijk vrij komt. Van duwen is geen moment sprake als je 't mij vraagt.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat de verdediger van Heracles wordt tegengehouden
Vraag me af op basis van wat Sevilla Koné heeft aangetrokken. Die liet namelijk niet van zich gelden in de grote wedstrijden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:06 schreef okee6 het volgende:
Aardig ingetikt, maar waarom doet ie dat enkel tegen de kleintjes ... als ie op drie meter gedekt wordt. Zo ziet Europa hem nóóit staan.
ja precies tegen Psv zelfs 2 keer wat een kleine clubquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:06 schreef okee6 het volgende:
Aardig ingetikt, maar waarom doet ie dat enkel tegen de kleintjes ... als ie op drie meter gedekt wordt. Zo ziet Europa hem nóóit staan.
Huntelaar scoorde tegen Michael Ball, kan ie welquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja precies tegen Psv zelfs 2 keer wat een kleine club
Schudde hij de verdediger goed af of was het een verdedigingsfout? Gewoon koppend de goede voorzet verzilverd, beginfase van een groepsduel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:48 schreef BonJovi het volgende:
Wel tegen Inter dus wat zeik je nou?
Achtste finale.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:56 schreef okee6 het volgende:
[..]
Schudde hij de verdediger goed af of was het een verdedigingsfout? Gewoon koppend de goede voorzet verzilverd, beginfase van een groepsduel.
Serieus, dat waren nog eens tijden. Extreem raar dat Huntelaar dit seizoen dan nog UEFA Cup moet spelen.quote:
Wrijf het er maar weer in.quote:Op zondag 16 september 2007 00:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Serieus, dat waren nog eens tijden. Extreem raar dat Huntelaar dit seizoen dan nog UEFA Cup moet spelen.
Kone heeft alles wat Huntelaar niet heeft op koelbloedigheid na en dat is te lerenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vraag me af op basis van wat Sevilla Koné heeft aangetrokken. Die liet namelijk niet van zich gelden in de grote wedstrijden.
Waar kan ik me inschrijven voor de cursus 'koelbloedigheid voor beginners'?quote:Op zondag 16 september 2007 05:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kone heeft alles wat Huntelaar niet heeft op koelbloedigheid na en dat is te leren
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat de verdediger van Heracles wordt tegengehouden
Gelijkspel was eerlijker geweest mee eens.quote:Op zondag 16 september 2007 12:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij weet zelfs een loepzuiver van Ajax als onterecht te zien he? Ik baal er gigantisch van en de overwinning was niet verdiend.
Maar die goal was wel mooi moet ik toegeven.
ja ok thanks Blawh, was een klote wedstrijd we moeten niet klagen met deze overwinning zeg er verder niks over want was weer slecht.quote:Op zondag 16 september 2007 12:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij weet zelfs een loepzuiver van Ajax als onterecht te zien he? Ik baal er gigantisch van en de overwinning was niet verdiend.
Maar die goal was wel mooi moet ik toegeven.
Natuurlijk was het kut en slecht van Ajax, maar het kan ook geen toeval zijn dat we zowel tegen PSV, Roda, Nac en Ajax het op het laatst weggeven. Tegenstanders kunnen niet op zo'n manier scoren als de organisatie gewoon goed stond zoals in de 70 minuten daarvoor. Het is te simpel om te schreeuwen Lucky Ajax, je moet eerst na je eigen team kijken. Het was gewoon een moment van geen concentratie en organisatie die goed werd afgestraft.quote:Op zondag 16 september 2007 12:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja ok thanks Blawh, was een klote wedstrijd we moeten niet klagen met deze overwinning zeg er verder niks over want was weer slecht.
Jullie hadden gewoon die penalty moeten scoren...quote:Op zondag 16 september 2007 12:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Natuurlijk was het kut en slecht van Ajax, maar het kan ook geen toeval zijn dat we zowel tegen PSV, Roda, Nac en Ajax het op het laatst weggeven.
Inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2007 12:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jullie hadden gewoon die penalty moeten scoren...
Moet je aan Diego Forlan vragenquote:Op zondag 16 september 2007 12:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar kan ik me inschrijven voor de cursus 'koelbloedigheid voor beginners'?
Bestaat er ook iets als ''de opmerking van de maand'' mensen?quote:Op zondag 16 september 2007 05:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kone heeft alles wat Huntelaar niet heeft op koelbloedigheid na en dat is te leren
Ja Lukoe geef jij zo'n drollenvanger van een vrije trap dan kan ik bij de tweede paal huntelaar een volmaakte omhaal laten makenquote:Op zondag 16 september 2007 15:36 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Misschien hadden ze daar wel op getraind en was het geen kutvoorzet?
quote:Op zondag 16 september 2007 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo'n kut voorzet was het ook weer niet. Maar het is natuurlijk geweldig zoals Klaas hem afmaakt. Verder is DAM natuurlijk een lachertje. Ik zou graag een biertje met hem drinken, maar helaas blijft hij liever anoniem op een forumpje.
Internet de gekstuhhh
quote:Op zondag 16 september 2007 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo'n kut voorzet was het ook weer niet. Maar het is natuurlijk geweldig zoals Klaas hem afmaakt. Verder is DAM natuurlijk een lachertje. Ik zou graag een biertje met hem drinken, maar helaas blijft hij liever anoniem op een forumpje.
Internet de gekstuhhh
http://youtube.com/watch?v=2YKHPNH6BL4quote:Op zondag 16 september 2007 15:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Moet je aan Diego Forlan vragen
quote:Op zondag 16 september 2007 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=2YKHPNH6BL4
Mag ik mijn lesgeld terug?
Dat was voordat hij les kreeg van de Ing.quote:Op zondag 16 september 2007 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=2YKHPNH6BL4
Mag ik mijn lesgeld terug?
Vorige week scoorde hij ook hoor, en daarvoor ook tegen Groningenquote:Op zondag 23 september 2007 16:05 schreef Chadi het volgende:
Hij was heel erg sterk vandaag .. hij scoort eindelijk weer eens maar hij wordt met de dag beter
quote:Op zondag 23 september 2007 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorige week scoorde hij ook hoor, en daarvoor ook tegen Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |