Een van de beste fakes !! Hulde voor de maker.quote:
Slaap lekkerquote:
Tja, Fok! lezen blijft op eigen risicoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
We zitten je hier al 100 posts te waarschuwen, maar toch door blijven vragen hè...
Zie je nou wat er van komt........ daar gaat je nachtrust![]()
Nee jij maakte er weer een "wortel" van, wie is er hier nou de vunz??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan!
Ik wou zelfs nog een "gezonde" draai geven aan het verhaal![]()
Niet gelukt dus![]()
Toch dubieus dat er van die mensen zijn die denken:quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, Fok! lezen blijft op eigen risico![]()
Ik probeer Jaap te steunen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee jij maakte er weer een "wortel" van, wie is er hier nou de vunz??
Schoonheid zit van binnen... (Natas haar woorden. Haar doelen spreken voor zich)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:44 schreef dvunz het volgende:
d8 dat over mooie vrouwen ging..niet van die theeezakkjes..
damn daar gaat me n8rust...
Steun Jaap, stuur hem een wortel?? En nou maar hopen dat Eric er niet mee vandoor gaat.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik probeer Jaap te steunen!
Trouwens!
Wat is er zo vunzig aan een foto van een wort...
Oh, wacht...
Ik wakker, jij wakkerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:44 schreef dvunz het volgende:
Ja waarom denk je dat wij nog wakker zijn? Niet om de gezelligheid hoor maar om de beelden die je binnenkrijgt te verdringenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:44 schreef dvunz het volgende:
Och, in de jacuzi had Eric ook geen groenten nodig...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Steun Jaap, stuur hem een wortel?? En nou maar hopen dat Eric er niet mee vandoor gaat.....![]()
jaja maar oog wil ook wat en dat zijn geen thee zakjes...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnen... (Natas haar woorden. Haar doelen spreken voor zich)
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:49 schreef dvunz het volgende:
[..]
jaja maar oog wil ook wat en dat zijn geen thee zakjes...
urgh..maar ff in kpd kijke om dat beeld weg te krijge ..
Alleen een handdoek op zijn hoofd..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, in de jacuzi had Eric ook geen groenten nodig...
Bovendien zijn proteine van Eric heel gezond voor Jaapquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, in de jacuzi had Eric ook geen groenten nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |